sterys píše:Ahoj všichni.
Mám problém,chci si koupit skůtr Yamaha NEOS 50 se 4-taktním motorem, zkrátka mi daleko víc vyhovuje než 2T.
Má pěkný zvuk, dobře jede do kopce, ale maximální rychlost je pouze 50 km/h dle tacho.
Chtěl bych ho trošku zrychlit-tak na cca 65-70 na rovině.Co vy na to?
Problém je ,že je to stříkačka, navíc novinka ,nikdo tomu nerozumí, ani v yamaze,ani scootland, prostě nic.Prý to ještě nedělali apod.
Nemáte někdo nějaké zkušenosti v tomhle odblokovávání 4T+ stříkačky.Pokud to vůbec jde a není to jen zbožné přání.Ale dle mého by měla 4T padesátka, navíc značková jet trošku víc než 50 čili 45 reál. To už i čínské šmejdy dokážou víc-myslím 4T.
Co se např. stane když vyměním variátor, válečky atd.?- krom toho ,že příjdu o záruku
Díky všem za radu- byl by to můj 1. skůtr.
Na stříhání drátků rovnou zapomeň, tenhle stroj jam dělal a dopadlo to velice dobře, vesměs jsem dělal tu levnější verzi a máš pravdu že to tu nikdo nenašel. Nikde na fóru je snad i malý článek o tom jak je majitel spokojený. Kit jsem použil od Polini, teda kompletní kitování bylo od Polini, válec variátor a nastavit VŠE jak má být, maximální rychlost něokolo 80 km rovina. Žádné jiné odblokování není možné, je to vstřik a upravuje se i regulační ventil dodávky paliva. Malossi dělá zase kit i s jednotkou, ale spíš doporučuji ten Polini, mám to ověřený. Upozorňuji že jakékoliv strihání drátků, nebo jiný domácký tuning je tady zbytečný, spíš tomu stroji uškodíš, je to stříkačka a vše ti řídí jednotka, tzv. oje..t to nejde. Jinak na Yamahu zapomeň, třeba pána kterému jsem kit dělal byl poslán přímo z Yamahy, jó a tam pánové nemaji ani diagnostiku, nebo to nikdy nedělali a dělat to radši nechtějí. Pokud bys chtěl nějaké podrobnější info tak jsem na telefonu, jinak tady máš i video z výsledku, upozorňuji že skůtr ještě nebyl zajetý.
http://www.youtube.com/watch?v=HW_vLaFFDu8