od Josef » 03 led 2010, 16:48
Děkuji za reakce a názory respekta.fr a wictora a nic ve zlém, ale právě na těchto reakcích se pokusím demonstrovat, proč jsem vlastně příspěvek napsal. Já jsem fakt nebyl líný a diskuzí projel dost, ale až na výjimky, jsem se vždy dostal do pozice jako tady.
Já nemíním na motoru nic dělat, natož ho svépomoci opravovat. Maximálně po záběhu odstranit restrikce. Já předpokládám, že pokud koupím nové moto, tak jako u auta na něj nemusím několik let sáhnout. A až čas nastane, tak hurá k mechanikovi. Doba, kdy se dělal motor u škodovky na koleně na dvorku jsou pryč.
Proč čtyřtakty kopce nemusejí? Máš 4T, ale už bys jej nekoupil a šel do 2T, ale na druhou stranu na to moje popojíždění +/- 10km bys to asi moc neřešil a do toho 4T bez obav šel. Nic ve zlém, ale nejdřív NE a potom ANO. Ale jinak předjímáš dobře a máš absolutní pravdu, pokud mě to chytne, tak se takyže půjde do něčeho většího, ale momentálně investice cca 55tis. na rozjezd je akorát tak, co chci do toho pro momentální potřebu dát.
Je jasné, že přechod výroby ke čtyřtaktům je v duchu ekologického myšlení (emisní normy), ale přeci Yamaha nebude vyrábět 50 ccm scooter, který nejezdí, je neprodejný, prostě na prd.