Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
14 bře 2010, 18:39
2 Vali, také jsem myslel, jenže k účelům ke kterým ho využívám : 6,5 Km do práce a výlet v okruhu 60Km to bohatě stačí
Ale evoluce samozřejmě není vyloučena
, raději bych teď upgradoval auto.
14 bře 2010, 23:37
VALI ma pravdu!Ja jsem si taky myslel jaky jsem king na leadu ale do te doby nez jsem usedl na maxika a bylo po me jak po zabe.To byla ta nejvetsi chyba a maxik byl do dvouch mesicu v garazi.Leada mam doma nedam na neho dopusti ale ted uz vim ze bude na takovy jak uz jsem psal sup sem sup tam.
Je to uplne o necem jinem vsak uvidis sam az nekdy osedlas dvestepade a nebo jeste neco vise.Nebude se ti chtet z toho sesednout.Jeste doma budes v obyvaku vrnet blahem.
10 kvě 2010, 20:45
Tak moje mise na tomto tématu končí. Děkuji všem za podněty a rady a stěhuji se o fórum výše. Autoškola ukončena, papíry na cestě mezi úředníky a ve stáji řehtá Suzuki Sixteen.
17 kvě 2010, 01:21
Většina z Vás tady píše, že padesátka je max. pár km pro rohlíky apod.
Mám padesátku Yamahu JogRRa, vodníka, po odstranění restrikce to jede dle tacho 70, při jízdě z lehčího kopce (např. v Pze přes Holešovičky) je ručička opřená o 80. Kolik to je v reálu netuším, zatím jsem to dle GPS neměřila.
Jezdím cca 11 km ráno do práce, dalších 11 km odpo z práce, před pár dny měl skútr 1 rok, nalítáno cca 5100 km, nejdelší výlet byl cca 110 km a necítila jsem se ani ohrožována, ani brzdící provoz (trasa - přes Prahu, Jesenice, Psáry, Slapy, Štěchovice, Měchenice, přes Prahu na severní město domů).
Padesátku jsem kupovala proto,že jsem skútr chtěla hned a nechtěla jsem si dodělávat autoškolu, no a taky z důvodu, že vím, že na silnějším bych si nejspíš rozbila hubču. Jako spolujezdec na velkém cestovním enduru mám rychlost docela ráda, a na něčem silnějším bych stopro přišla min. k úrazu.
27 kvě 2010, 23:05
Však jo, to je v pohodě. U mě nešlo ani tak o to aby to lítalo jak čert, ale že mám 110 kg.
31 kvě 2010, 20:45
Zdar hele já mám přes 100kg mám yamahu spy 50 do práce a jiné popojíždění nemá žádný upravy pouze multivar ale oproti seriovému variu žádný rozdíl takže vyhozené penize no ale mám multivara. rovinka 75km/h do kopce 50 km/h a ještě zrychluje jsem max spokojenej s 50.Samozřejmě kdybych měl papíry na moto do 25kw tak bych šel do jinýho scootu.
31 kvě 2010, 21:05
Já si právě, i pod vlivem diskuze tady, nakonec ty papíry "povýšil". Dnes nelituju. Je to silnější, pohodlnější. Slušný kompromis na jízdu po městě a okolí. Samozřejmě pro majitelé silnějších kubatůr je tohle taky málo. Ale pro teď úplně super a kde to jednou skončí, to se teprve uvidí. Samozřejmě hraní si se spojkou a kopání kvaltů má taky svoje kouzlo.