Yamaha Neos 2T nebo 4T ?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod crhy » 14 bře 2010, 18:39

2 Vali, také jsem myslel, jenže k účelům ke kterým ho využívám : 6,5 Km do práce a výlet v okruhu 60Km to bohatě stačí :wink:
Ale evoluce samozřejmě není vyloučena :D , raději bych teď upgradoval auto. :shock:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod balcin » 14 bře 2010, 23:37

VALI ma pravdu!Ja jsem si taky myslel jaky jsem king na leadu ale do te doby nez jsem usedl na maxika a bylo po me jak po zabe.To byla ta nejvetsi chyba a maxik byl do dvouch mesicu v garazi.Leada mam doma nedam na neho dopusti ale ted uz vim ze bude na takovy jak uz jsem psal sup sem sup tam. :D Je to uplne o necem jinem vsak uvidis sam az nekdy osedlas dvestepade a nebo jeste neco vise.Nebude se ti chtet z toho sesednout.Jeste doma budes v obyvaku vrnet blahem. :mrgreen:
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod Josef » 10 kvě 2010, 20:45

Tak moje mise na tomto tématu končí. Děkuji všem za podněty a rady a stěhuji se o fórum výše. Autoškola ukončena, papíry na cestě mezi úředníky a ve stáji řehtá Suzuki Sixteen. :roll: :)
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod Nada » 17 kvě 2010, 01:21

Většina z Vás tady píše, že padesátka je max. pár km pro rohlíky apod.

Mám padesátku Yamahu JogRRa, vodníka, po odstranění restrikce to jede dle tacho 70, při jízdě z lehčího kopce (např. v Pze přes Holešovičky) je ručička opřená o 80. Kolik to je v reálu netuším, zatím jsem to dle GPS neměřila.

Jezdím cca 11 km ráno do práce, dalších 11 km odpo z práce, před pár dny měl skútr 1 rok, nalítáno cca 5100 km, nejdelší výlet byl cca 110 km a necítila jsem se ani ohrožována, ani brzdící provoz (trasa - přes Prahu, Jesenice, Psáry, Slapy, Štěchovice, Měchenice, přes Prahu na severní město domů).

Padesátku jsem kupovala proto,že jsem skútr chtěla hned a nechtěla jsem si dodělávat autoškolu, no a taky z důvodu, že vím, že na silnějším bych si nejspíš rozbila hubču. Jako spolujezdec na velkém cestovním enduru mám rychlost docela ráda, a na něčem silnějším bych stopro přišla min. k úrazu.
Nada

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 17 kvě 2010, 01:11
Skútr / moto: Yamaha Jog 50 RR
Tuning / úpravy: odstraněna restrikce

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod Josef » 27 kvě 2010, 23:05

Však jo, to je v pohodě. U mě nešlo ani tak o to aby to lítalo jak čert, ale že mám 110 kg.
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod samot0506 » 31 kvě 2010, 20:45

Zdar hele já mám přes 100kg mám yamahu spy 50 do práce a jiné popojíždění nemá žádný upravy pouze multivar ale oproti seriovému variu žádný rozdíl takže vyhozené penize no ale mám multivara. rovinka 75km/h do kopce 50 km/h a ještě zrychluje jsem max spokojenej s 50.Samozřejmě kdybych měl papíry na moto do 25kw tak bych šel do jinýho scootu.
Uživatelský avatar
samot0506

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 115
Registrován: 02 kvě 2010, 13:42
Bydliště: Broumov
Skútr / moto: YAMAHA 50 SPY nyní PIAGGIO X9 125

Re: Yamaha Neos 2T nebo 4T??

Příspěvekod Josef » 31 kvě 2010, 21:05

Já si právě, i pod vlivem diskuze tady, nakonec ty papíry "povýšil". Dnes nelituju. Je to silnější, pohodlnější. Slušný kompromis na jízdu po městě a okolí. Samozřejmě pro majitelé silnějších kubatůr je tohle taky málo. Ale pro teď úplně super a kde to jednou skončí, to se teprve uvidí. Samozřejmě hraní si se spojkou a kopání kvaltů má taky svoje kouzlo.
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků