Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
08 bře 2011, 21:51
Zdravím, potřeboval by jsem poradit protože už si nevím rady.
Mám roxe s úpravami : válec 70 ccm polini, laděný výfuk Leo Vince ZX , variator polini, jinčí karburátor od Dell orta a nový řemen, jenže mi nejede víc než 84km/h čistýho (podle obecního radaru). Podle mě by s těmito úpravami měl jezdit alespoň 100km/h čistýho. Samozřejmě mám odstraněny všechny restrikce, v CDI mám omezovač na otáčky, ale beru tu rychlost po otevření brzdovým kodem. Poradí mi někdo ? Díky předem
11 bře 2011, 09:24
To je zajímavý, protože můj Speedfight 50ccm jede i bez uprav (jen nové válečky - 9g) 81 podle gps. A to jsem to ještě nezkoušel rozpalit na plno.
12 bře 2011, 14:30
o právě, něco mě brzdí ale nemůžu přijít na to co
12 bře 2011, 21:09
Nemáš tam náhodou ten podivnej prodlouženej řemen? nemáš tam moc velkou trysku?, moc lehké válečky?
Bylo by dobrý abys pořádně popsal jak se to chová a co tam přesně máš nacpanýho. Pokud máš omezené cdi a v V těch osmdesáti dosáhneš maximální otáčky tak se nediv. Popiš přesně jak to jede a jak řadí varec, jinak je každá rada drahá!
Nebo mi cinkni a můžeme si o tom promluvit a pak sem dáš akorát výsledek.
26 bře 2011, 16:57
No otáčky jsou omezeny podle tachometru na 10,5 tis. Starty má luxusní, vystřelím jak raketa, ani se neohlídnu a mám tam 55km/h, pak čekám na rychlost okolo 65-70m/h než přeřadí a začne to zas rychle stoupat až do te maximálky což je 84 km/h, bavím se o rychlosti dle GPS. Snad ti to takhle stačí, díky za odpověď.
26 bře 2011, 17:41
Pokud se nechceš hrabat ve válečkách začni kontrastní pružinou, podle toho co říkáš ti v té rychlosti chybí otáčky a použitím silnější pružiny docílíš aby se řemen trochu přibrzdil a přeřazoval pomaleji, je to dáno větším působením tlaku na zadní řemenici.
Jinak jen tak od boku střelit doladění na tuhle kombinaci není zrovna sranda, v nejhorším bude potřeba dolaďovat a kombinovat. Každopádně tady ti chybí otáčky v té rychlosti co popisuješ a motor zbytečně čeká na to až se otáčky zvednou, musíš jim prostě pomoct, a když už sis to tunil sám tak bys měl taky sám odladit. Bohužel tohle není jen o tom vyměnit pár dílů, je to hlavně o tom aby si to pak povídalo mezi sebou.
Myslím že pokud budeš postupovat podle rad co ti tu určitě dají, stejně se ve finále budeš muset zamyslet proč tomu tak je, ušetříš tím spoustu peněz a času.
26 bře 2011, 18:03
Sundej variátor,a mrkni se jestli tám nahodou nemáš jeden mosazný tenký prstenec navíc
Jestli jo, tak ho zahoď a uvidíš sám kolik to pojede
26 bře 2011, 18:14
jira851 píše:Sundej variátor,a mrkni se jestli tám nahodou nemáš jeden mosazný tenký prstenec navíc
Jestli jo, tak ho zahoď a uvidíš sám kolik to pojede
Na maximálku možná, ale posune se mu ta díra níž. U Minarelli motorů musí vymezovací podložka zůstat!
26 bře 2011, 18:16
Když tam musí zůstat, k čemu tedy slouží?Vodící čep ve variátoru by byl delší a žádná podložka by se tam už v továrně nedávala...jestli se pletu rád si nechám poradit
26 bře 2011, 18:18
Díval jsem se, že máš v podpisu nějaké eshopy, můžeš mi poradit?Nevím jaké spojk.pružinky dát na aeroxe 2010, zkoušel jsem ty samý co jsem dával i do číny ale není šance je tam nacpat, potřebuju o cca 3-4 mm delší oproti těm co sedly na čínu.
26 bře 2011, 18:45
Jura myslí tu známou restrikci, jinak sem to byl projet, začal mi řinčet motor, doma jsem zjistil že se mi rozsypala ta plastová část na volnoběžce, takže plny kartery plastových úlomků, valečku a mini pružinek. Nechápu jak se to mohlo stát, ale zdá se mi že mám strašně našponovanej řemen, může to být ním ?
26 bře 2011, 19:51
Přesně, tu restrikci jsem myslel.Jak jsi psal s tou volnoběžkou, co se ti přesně všechno rozsypalo?
26 bře 2011, 19:58
Část tohodle plastu, asi 1/6 je ulomena a ležela v karteru
http://www.scootland.cz/zbozi/rms-volnobezka-minarelli/ . Jde startovat i bez toho ale nemůžu to tak nechat, už jsem objednal novou.