Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
29 bře 2011, 11:52
Když píše "Jel jsem nedávno ve dvojko cca 40km" tak to asi neznamená že má najeto jen 20 km v kuse....ale že ve dvou jel 40 km..... Nevim,možná kdyby lidi psaly trochu česky,dalo by se to lépe pochopit....
29 bře 2011, 13:00
Tak ja to asi špatně pochopil
,všiml jsem si že sám najel max 20 kiláčků,každopádně je to skoro funglovka a po cca 2.000 je tak tak zajetej,ale hlavně si píšem a zakladatel vlákna nereaguje....
29 bře 2011, 13:57
Jak velkej tam máš karburátor ? Aerox má myslim 17,5...to by mělo stačit. zaměřil bych se na ten termostat,ale na seriovce s vejfukem...holt do kopce ve dvou je to velká zátěž a je to poznat no. Navíc na Aeroxu 40 km ve dvou,to muselo bejt celkem utrpení
29 bře 2011, 14:05
seriy aerox má 12mm ne ?
29 bře 2011, 14:22
Jj Aerox míval 12,ale myslim ty nový maj už 17,5....ale je možný že ne,že maj pořád 12...to je samozřejmě málo a i na serii bez vejfuku bych dal 17,5....natož s výfukem.
29 bře 2011, 14:32
Ahoj, odjeto mam 2000km, samozrejme mi nejde o sundani hlavy ale uvazoval jsem jen jestli to nemuze byt neco kolem, termostat klidne vyndat muzu to neni problem, s delsim ohrivanim to mi nevadi nejsem ten typ co otoci klickem a rve plnou sponu
vazim si tesneni pod hlavou...
karbec je 12mm .Aerox je rocnik 2010 takze nevim ktere novejsi aeroxy maji vetsi.Kdyz jezdim sam jeste se mi to nerozsvitilo, pri nejhorsim termostat pujde ven, a jak jsem psal ze jsem jel ve dvojko 40 km tak pochopitelne ne celou dobu na plny plyn.Diky za reakce a rady, dneska vecer se dam do termostatu a zitra to prolitnu.Do vetsiho karbece bych klidne sel, ale nevim jestli to pak nesfutruje 5L/100km to uz by se mi skutr moc nevyplatil.
29 bře 2011, 14:45
Jeste jedna mala vec uvazuju jestli to nebude sroubem na bohatost smesi, skutr jede paradne chyta paradne ale kdyz startuju teply motor tak ok, ale je skoro problem se rozjet nechce se mu moc do otacek jakmile se rozjede tak uz pohoda,dela to jen u tepleho, kdyz ho nastartuju studeny a zapne se sytic tak jde hned krasne za plynem ( zkouseno na stojanu) proste reakce na plyn je za tepla nic moc pri rozjezdu
29 bře 2011, 15:51
jestli tam máš 12mm karbec tak tak dej větší ... klidně bych tam dal nákej 19mm spotřeby se neboj na serii s výfukem budeš mít max 3,5L když tam teda necháš původní airbox .... a vyndáš omezovací kolínko ... ten větší karbec ti to bude ohodně líp chladit a na výkonu to taky dost poznáš ....
29 bře 2011, 16:10
Ja nevim no, uvidim musim to zvazit, poladil jsem si cinana motorro polly kterej ted prodavam, tak nevim jestli zas poustet hned do yamahy, na tom cinanu jsem nechalstandard karbec, mam tam ten samy ladak,vetsi trysku, kontrastku,pruzinky a variator malossi multivar ma najeto 1700km a jede to neskutecne ( pisu neskutecne protoze jsem mel hodne motorek velkych a na skutra je to sila) tak prave proto ted moc do aeroxe poustet nechci, jedine az prodam motorro
29 bře 2011, 16:42
Jeste jedna mala drobnost, jak pisu ze po zahrati se mu zpocatku pri rozjezdu nechce do otacek, tak kdyz je studeny tak se syticem ma paradni chod i pri trosku otevrenem plynu tak si rikam jestli tam nejde malo stavy, ale jak je mozne ze jen pri nizsich otackach?
29 bře 2011, 16:57
směs zjistíš tak že pojedeš 2-3km furt na plnej plyn pak zastavíš chcípneš vyndáš svíčku a koukneš měla by bejt taková rezavá
29 bře 2011, 20:45
To ja vim, nekde nahore jsem psal ze mam svicku pekne cihlovou, jen odspoda pri rozjezdu kdyz je to zahrate se tomu nechce nez zabere spojka, pak uz v pohode
30 bře 2011, 07:12
Takže za prvé vyměnit karburátor,opravdu to je základ....12 mm karburátor na tomhle motoru ber že je restrikce !! Takže tam dej 17,5 karbec a lépe to pojede s tim že spotřeba by neměla jít moc nahoru. Je to velkej rozdíl i na výkonu. Za další,motor se nastavuje za tepla,takže je důležitý aby se choval motor jak má hlavně za tepla....pro chod studeného motoru je tam právě onen sytič. Takže to chce určitě doladit.....ale to bych nechal až po montáži toho 17,5 karbu....ten bych tam dal 100%.....jinak budeš mít v létě problemy s přehříváním pořád...
Číny mají většinou už větší karby 16-17,5 mm....
30 bře 2011, 07:50
Ahoj, ja nevim kamarad ma aeroxe ma zakladni karbec a ladak a nema s tim problem, snad bych sel do vetsiho karbecu, uvazuju nad dellorto tedy jestli mi muzete nekdo nejaky typ primo poradit se kterym mate zkusenost?Nejlepe do 2 tis tak nejak, diky za rady
30 bře 2011, 08:30
Jak píšu..jako základ beru 17,5 mm karbec... i přesto že ve výrobě montujou 12 mm karb,tak to beru že to je jako restrikce,protože to je žalostně málo....i simson má v serii větší karburátor... )))
Třeba tento
http://www.nabel.cz/index.php?main_page ... ts_id=3219