od Kláda » 07 říj 2023, 16:59
Svíčka je mírně orezlá. Plošky jsou vcelku OK-lesklé. Svíčku měním tak po 20 000km. Mám ho od novoty a z počátku muselem na pravidelné prohlídky. Nevím, jestli mi tam měnili svíčku někdy. Já pak měnil při 19000 a teď mám asi 40000 a chci ji zase vyměnit. Ale asi bych nemusel. Používám normální svíčku(není to iridium a pod).
Nevím vůbec, jak je třeba takový kablík nadimenzovaný pro průchod proudů. Čím tenčí kabel, tím se více zahřívá při stejném proudu. Nicméně od určitého průměru je jedno, jestli má měď uvnitř při jízdě 26°C, nebo 58°C. Bužírka se nepeče a mědi to taky nijak neškodí. Horší to zúžení na fajvce a ten přechod na svíčku. A už vůbec nevím, jak jsou dimenzovány indučky. A kupovat indučku jen tak na prevenci je docela drahé... Musím zaklepat, ale v zásadě se dá říct, že Francouzi odvedli dobrou práci. Vše bylo vyrobeno ve F. Žádná Čína. Díly jsou všechny OK. Měnilem akorát zadní tlumič, bo jsme se vozili dva. A v záruce se podělal displej(ukazoval furt plnou nádrž), tak ho vyměnili. Žárovku jsem měnil loni, bo jsem ukroutil patici. Taky vyrobena ve F. Měnilem válečky a řemen. A včil vyměním sytič a kontrastku.