Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
27 lis 2010, 22:05
chci vymenit puvodni 12mm karburator, tak bych se chtel poradit za jaky
maximalni konfigurace o jake uvazuji je valec Malossi Sport 70ccm + Stage6 Pro Replika fuck
1)staci pro to 17,5mm a nebo radsi 19mm karbec?
2)mam ponechat automaticky sytic a nebo dat radsi manualni?
3)bude nutne menit i prirubu? uz 17,5mm karbece mi tvrdili, ze ne
4)kterou znacku radsi - motoforce racing (licence Dell Orto) a nebo arreche?
diky za odpovedi
27 lis 2010, 23:25
1, 19mm protože maš AC a čm vetši karburator ím se ti líp chladi
2. manualni sytič
http://www.scooter-tuning.cz/sada-pro-manualni ,akorat si tam vybereš na tahlo.+ toto
http://www.scooter-tuning.cz/kabel-tahlo-sytice ja mam toto a maximalni spokojenost
3 přirubu mysliš co vede z airboxu co se nasazuje na karburator , tu menit nemusiš na ni vleze maximalne 21mm karb
4. DellOrto
27 lis 2010, 23:40
prirubu jsem myslel ke klapkam - lze pouzit i v pripade 19mm karburatoru puvodni?
kdyz 19 tak musim vzit arreche
http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/am ... ml#content u dell orta bych musel zapasit s chybejicim podtlakem pro ventil, dela se rovnou i ve verzi s manualnim syticem a staci jen dokoupit lanko
http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/am ... -1525.htmlale nejak me nenapada rozumne misto kam ho uchytit, ten automatickej tak moc zlobi?
pokud by stacila 17,5 tak mam v pacu toto
http://www.scooter-tuning.cz/karburator-racing-0
28 lis 2010, 00:18
jo na přírubu ke klapkam daš v poho 19mm ja bit tebou tak dam 19mm mit AC ten sytič to je na tobe kde to umistiš ja si třeba koupil lanko 50cm a dal jsem si ho na variator , no automat celkem se s..... každy na neho nadava
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 bře 2013, 23:59, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
28 lis 2010, 00:21
ja to chtel taky dat na varec, ale nenasel jsem vhodne misto kde presne ho mas?
28 lis 2010, 01:24
Takhle
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 lis 2010, 12:03
dik, tam jsem to chtel dat, ale koukal jsem na to podle obrazku toho lanka a mel sem pocit, ze to tam nepude
tak super bude manualni
akorat porad nevim jestli tu 17,5ku a nebo 19ku, valec je jistej, ten uz je namontovanej, ale o vejfuku jeste neni rozhodnuto - nejspis to bude LeoVince Touring (na nej by 17,5ka bohate stacila), ale tu S6 Pro Repliku porad beru jako maximalni moznost, kterou bych chtel nekdy zkusit a nerad bych pak mel kuli karbecu dvere k upgradu zavreny...
kdyz dam 19ku na Touring, nebude mi to zbytecne zrat?
28 lis 2010, 13:31
Jájsem sytič strčil sem.
http://img256.imageshack.us/img256/1758 ... 010002.jpg Je to v dosahu i když sedíš na skútru a celkem pohodlně.
28 lis 2010, 13:55
hm to taky neni spatnej napad - v teto poloze je ten sytic zavreny? ted me na zaklade toho napadlo, ze mam pod sedlem takovej kryt na baterku - tam bych si ho mohl dat ja, taky by to bylo dobre pristupne i ze sedla a stacilo by kratke 50cm lanko
28 lis 2010, 16:14
Kuwa me vzdycky depta to kdyz nekdo napise chci tunit ale hlavne aby to moc nezralo
Tak to kuwa nechte v serii a delejte jen optickej tuning a nebude to zrat!
28 lis 2010, 17:08
jo stímto souhlasím . tak to netunte nechte v seriy pokud vám de o spotřebu ! nechapu vás
.
28 lis 2010, 17:37
ja chci rozumnej tuning, nejde mi o to z toho vytahnout za kazdou cenu co se da, ale o slusnej vykon pri rozumne spotrebe a zivotnosti motoru
mimochodem u vzduchace si ani zadny zazraky nemuzu dovolit, uz ted mi to jezdi pres 80km/h pri spotrebe 3,3l/100km
chtel bych se dostat pres 90 pri spotrebe pod 4l coz si myslim neni nerealne, opticky tuning me vubec nezajima