Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
03 říj 2006, 23:14
Dělal tady už někdo vybrus na 50 a to u 4 a nebo 2 taktu? Pokud ano, tak po kolika km a kolik to zhruba stálo? Můj skútr točí 4 000 – 4 500 otáček – 4 takt, mám otáčkoměr. Zajímá mě kolik asi takový motor vydrží, jezdím těch 45 – 50 Km v hodině.
Můj skútr - RALLY 50
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
04 říj 2006, 06:39
Ahojky.Pokud ti to jede pořád stejně,nemá cenu dělat výbrus.Poznáš to až po nějakých tísících kilometrech.
04 říj 2006, 08:04
No já nevím kolik máš najeto, ale já mám najeto téměř 16 tis. km a zatím výbrus neplánuju.
04 říj 2006, 20:00
btw. ten vybrus:o) dělá se když už ve válci neni při kompresy takovej tlak který tam ma být. takže se to vybrousí a dá se tam píst s větším průměrem aby to zase těsnilo. Ovšem netušim jak je to s výbrusovejma dílama u Yuki
05 říj 2006, 18:11
Proboha, či tady ještě nikdo nedělal vybrus na 50?? Vím že tady hraje roli, hodně faktoru – otáčky, způsob jízdy, rychlost, apo. 4 takt by měl údajně, vydržet dele i u 50. U silnějších kubatur, je to samozřejmost, že vydrží vice km, než 50
KYBLOSI, MÁM NAJETO 2200 Km za dvě sezoni a dost to šetřim. Jezdím jen těch 45 - 50
05 říj 2006, 22:45
No myslim,že až budeš potřebovat výbrus,poznáš to.Měl jsem takovýho jednoho čínana a ten měl najeto 6000km a přestal startovat pak i jet.Když jsem ho rozebral měli pístní kroužky vůli v zámcích tak 3mm a to je hodně.A po výbrusu zase OK.Jezdil jako fík. Jinak mám ještě Simsona a na tom jsme dělali první výbrus někdy v 25000km.Takže záleží asi i na kvalitě výrobku.
05 říj 2006, 23:18
Přesně tak
06 říj 2006, 06:07
[quote=IVO]KYBLOSI, MÁM NAJETO 2200 Km za dvě sezoni a dost to šetřim. Jezdím jen těch 45 - 50 [/quote]
No tak 2200km mi přijde hodně málo. Myslím si, že na výbrus ještě vůbec myslet nemusíš a jak už tu někdo napsal, poznáš kdy je potřeba udělat výbrus. Já to taky šetřím, páč jezdím 70km/hod. - nevím kolik jezdím v průměru, ale 70km/hod. mívám stále na tachometru. Samozřejmě když nejedu do kopce apod. No a za dva roky jsem najel téměř 16 tis. km a ještě pořád mi to jezdí, bez známek potřeby udělat výbrus, takže si fakt myslím, že s tím výbrusem zatím počítat nemusíš.
06 říj 2006, 13:41
Kyblosi, co to máš za značku skútra a je to 2 nebo 4 takt?? Já vím že mám času dost, až to nebude táhnout, tak potom. Ale zajímá mě a určitě nejen mě, jak na tom jsou různé značky v počtu Km a rozdíl mezi 2 a 4 taktem, co se tyče výbrusu, popřípadě generálky motoru u padesátek. Kolega na Babettě, má najeto 30 000 Km a ještě nedělal ani vybrus.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 říj 2006, 13:50
Mám Derbi Atlantis City 50 ccm. Mám 2T a když jsem se ptal jednoho servismana na kolik on tipuje u 50 ccm 2T životnost, řekl mi, že si nedokáže představit, že to najede víc než 30 tis. km. Prej je to nereálný. No asi mu dám za pravdu, páč když si vezmu rozdíl scoota a Babety, tak si aspoň myslím, že Babeta není vysokootáčková, jako je tomu u scoota a taky Babeta nejede na 50 ccm tak rychle. Nevím, možná se ve svým názoru pletu a je tomu docela jinak, jen si to tak nějak představuji.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 bře 2013, 15:55, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
06 říj 2006, 19:11
Cus lidi,bych si chtel uz taky nechat udelat konecne vybrus,uz mam 22tis. km,za rok sem najel 11tis km a pripada mi ze to jede cim dal tim hur
06 říj 2006, 19:20
Vybrus je este priskoro ,skor by som to hned natunil ,ak sa to da.China sa dost tazko ...
06 říj 2006, 21:46
Babetta má asi 4500 otaček, stejně jako můj skútr při jízdě, mám otáčkoměr. Vím že některé skútry mají podstatně vice, i dvou násobek a to i větčí kubatury. Čim vice otáček, tím větší výkon a rychlost, ale za cenu kratší životnosti motoru. U dájně má 4 takt vydržet až dvou násobek, proti 2 taktu. B)
06 říj 2006, 21:55
ty dily uz dneska stojej par korun.... firma RMS dela nahrady za original valce a neni to tak drahy, nebo pak tam dat nejakej 70cc valec aby to lip jelo B)
07 říj 2006, 15:55
Já mám 50 cm2 2 takt a najeto cca 50.000 km Přesně nevím. výbrus jsem nikdy nenechal dělát. nechal jsem vyměnit celej válec ale než se zadřel tak jsem tam mohl mít těch 25 - 30000 km. hodně záleží na tom jaký používáš olej, jak jezdíš, a jestli nastartuješ, a necháš chvilku běžet motor, než začneš jezdit.