Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

14 říj 2006, 10:54

to Daelimek:kamos ma taky Yuki,ale spokojenej s tim neni,ale prodejce prej je taky moc ochotnej,nerikam ze by nemeli byt ;).Ale znacka je vzdy napred.V Cine ty jejich cinsky stroje stoji tak 5tis.Kc,takze si myslim ze kdyz se jim to podela,tak to vyvezou do zahranici nebo sesrotujou a koupi novy,ale u nas to stoji vic a sypeme do toho penize ;)

14 říj 2006, 18:04

To víš každý se s Čínou nespokojí :D ;)

14 říj 2006, 18:28

Já se s ní také nemůžu spokojit,ale bohužel,nemám peníze,kdybych za skútr mohl dát 60 tis. také si koupím Aprilii,Peugeot,...atd. ale když bych ty peníze měl,koupil bych si stejně radši Feldu... ;) :rolleyes: :)

14 říj 2006, 18:55

Tak na nakupy po meste cina staci no,ale mimo uz bohuzel ne,to uz jenom ty silny ;)

14 říj 2006, 19:59

to je pravda a když silný tak min. stopětadvacítku...nebo auto :cyclops: :rolleyes:

14 říj 2006, 20:18

Přesně tak B)

15 říj 2006, 13:13

No kdyz to neni daleko a je teplo tak staci ta silna motorka ;)

15 říj 2006, 15:04

Jak můžou byt nahradní díly na Yuki drahčí, než na značkové, když je celkově skútr daleko levnější, než značkový?? Na internetě jsem vyděl seznám, kde se uvádí, že hodně nahradních dílu na motor pro Yuki, je shodna i s jíními značkami skútru a to i ze značkovými, byl tam i seznám. :p

15 říj 2006, 15:18

seznam jsem viděl a pokud si myslíš,že výfuk originální na Rally-čko za 4500,- je levnej tak to se mrkni na laďáky a jinam,jsou většinou o půlku levnější a nejsou to takový lešenářský trubky co během týdne zreznou jako u Yuki,to je fakt věc,co mě na Yuki štve,už to mám zrezlý jak kdyby to bylo 5 let starý...a přitom to je starý ani né 3 měsíce,bohužel parkuju venku,ale i tak,Daelim mi nerezl vůbec...

15 říj 2006, 15:30

Souhlas B)

15 říj 2006, 18:54

[quote=IVO]Jak můžou byt nahradní díly na Yuki drahčí, než na značkové, když je celkově skútr daleko levnější, než značkový?? Na internetě jsem vyděl seznám, kde se uvádí, že hodně nahradních dílu na motor pro Yuki, je shodna i s jíními značkami skútru a to i ze značkovými, byl tam i seznám. :p[/quote]Budeš se divit, ale je to tak. Když jsem vlastnil ještě Yuki Speedy a během záruky mi pár plastů na Yukině měnili, díky neustálemu praskání plastů, zhrozil jsem se, kolik třeba takový plast jako náhradní díl stojí, vyrovnalo se to ceně plastů na mého Peugeota. Nebyli to jenom problémy s praskajícími plasty a tak jsem se snažil Yuki zbavit, pač jsem se obával, co se stane po dvouleté záruce, kdy si vše budu muset hradit sám a tak jsem šel do Peugeota. Je to přesně tak, pořizovací cena čínského skůtru je nízká, ale co dá potom člověk po záruce za peníze za náhradní díly, to už nikdo nevidí. Nevím IVO, s jakýma dílama byl ten seznam shodný, ale se značkovýma to nebylo, jednalo se o skůtry jako Kentoya, CityBike, Adams, Biagginy a na dalších 10 značek neznaček, na který si už nevzpomenu. U Yuki to bylo pod názvem shodné díly.
Naposledy upravil Tomulátor dne 15 říj 2006, 19:00, celkově upraveno 1

15 říj 2006, 19:25

Tomulátor má převážně pravdu,Speedy byl průser od Yuki a spoustu prodejců ho už ani nenabízí,protože nemají náladu neustále vyřizovat reklamace,ale není to jen Speedy,ale Solana,Zoom,... tyto malé skútry už svojí stavbou napovídají,že jejich životnost nebude mít dlouhého trvání.Co se týká skútrů,plastová kapotáž je nejdražší komponent z celého vozidla,ať už je to Yuki,Peugeot,Piaggio,... Já nic proti značkám nemám,sám třeba mám Pežota auto a nemůžu si stěžovat,je to auto starý 11 let,ale stále je vkusný (viz. inzerát na tomto foru) a stále dobře jede,ale je to auto a cena za kterou jsem ho pořizoval je shodná s kdejakou pořizovací cenou malého skútru...
Odeslat odpověď