pokud jezdíš i při nižších teplotách, a počítáš že semtam v zimě pojezdíš když se trochu oteplí(loni bylo na vánoce 15°! ), baterii nech ve stroji. Pokud by na ní měly přijít opravdu mrazy třeba -10°, tak ji vytáhni do tepla. To spíše proto, že ty mrazy mohou trvat déle a kdovíco to dělá s kyselinou. Jinač mrkni na tech.parametry k té baterii, do kolika - snese. Ona se v zimě(mrazu) rychleji vybíjí. O to tu jde. A vybitá baterie, obzvláště pokud je starší, ztrácí kapacitu trvale! . Mám baterii 4 roky. 1 rok jsem ji nechal přes zimu a do půlky léta bez nabíjení. Poslední rok(tedy už po 3 letech) na baterii nenastartuji a musím nakopávat. Je v dupě.
No a pokud ti přemrzne, ztratí rychle náboj. A pokud ji nedobiješ, ztrácí životnost. Pokud s ní budeš semtam jezdit, a nebude mrznout fest, tak se neboj o její zdraví