Když ono to vypadá jako vtip, nebo spam s textem vygenerovaným umělou inteligencí (požadavek na benzinový pohon.... bo ele by bylo mnohonásobně dražší, a na naftu, plyn a atom toho po dvou kolech fakt moc nejezdí)
A ano, podobnost zde je. Skútr za 30, neporuchový (tudíž ve velmi dobrém stavu), s nízkou spotřebou. Tak trochu takový mýtický jednorožec. Občas se o něm někdo někde zmíní, že ho někde viděl, a neustále se po něm někdo, poměrně zbytečně, ptá. Zejména nově registrovaní. Ale ano, občas se skutečně někde objeví. Ovšem koupě takovéhoto skvostu jest záležitostí rovnající se výhře ve sportce.
Jestli-že se opravdu nejedná o vtip, spam, nebo trolling, zejména doporučuji jít vozidlo kupovat s někým, kdo o věci něco ví, a nejlépe ten, kdo to bude i servisovat. Vzhledem k požadavkům a benzín a přívěsný vozík předpokládám, že vědomosti o problematice jsou víc než marginální. Prohlášení "dosud jsem skútr neměla" to nevysvětluje - i lidé kteří něco nemají, mohou mít o věci hluboké teoretické znalosti.
Za 30 je buď čistokrevná čína - obvykle poměrně poruchová. Hodí se těm, kdo se v něm rádi sami vrtají (rozuměj, servis doma). Nebo značkový, mírně ožužlaný, a především hodně oježděný. Tudíž totéž v bledě modrém. Taktéž je nutno vzít v úvahu stáří vozidla, neb některé díly se porouchají nejenom po ujetí určitých kilometrů, ale stačím jim dosažení určitého věku. Polopaticky - čím starší, tím poruchovější bez ohledu na kilometry.
Není jasné, proč je požadavek právě na 50tku, jestli je to jenom kvůli ceně, tak je nutno si uvědomit, že 50tka moc nejede (asi tak do těch 50 km/h), a zejména na rušnějších meziměstských hlavních silnicích působí jako brzda provozu. Což zhusta vede k nebezpečnému předjíždění, a ohrožení jezdce na skútru. Tentýž problém je u slabých 125tek, a 110tek, které jedou do cca 80 km/h. Manželce jsem z tohoto důvodu kupoval 125tku silnější. Mám ji totiž rád, a hodlám si ji nechat co nejdéle. Manželku, né skútr. I když ten nakonec taky...
Také je docela zásadní k jakému účelu to má být. Jenom na občasnou projížďku po krásách venkova, nebo k dennímu dojíždění. Na jakou vzdálenost. Po jakých silnicích. Ve městě, mimo město. Co se má převážet - jeden člověk, dva, mnoho nákladu, málo. U 50tky a slabších 125tek nebo 110tek se pozná každé kilo navíc. Případně malá kola, velká kola, Rovná podlaha, tunel, a další.
Jak psal JardaB, asi nejlepší pověst mají Hondy, poté další Japonci, následují Korejci a Italové (Piaggio, Vespa). Čína bývá problematická, Francouzi také. A opakuji - stroj za 30 bývá problematický od jakéhokoliv výrobce.
A konečně k přívěsnému vozíku. Za prastarými Jawami jej lze uzřít, jde o přívěs PAV. Vím, že k některým moderním motocyklům lze po určitých úředních peripetiích závěsné zařízení otypovat, a přívěs sehnat. Ale o skútru jsem to, v našich zeměpisných šířkách, ještě neslyšel a neviděl. I když po krátkém pátrání u strýce Googla jsem našel tohle:
https://www.scootland.cz/blog/vespa-gts-300-lpg/ Tudíž to zjevně jde, ale myslím, že je to unikát.