Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
29 bře 2011, 21:00
po 400km to klidně můžeš začít trápit (né teda 10km plnej) tim 1km tomu nic nemůžeš udělat.
12 dub 2011, 15:56
Je to normální aby po 200km odešly vodítka variatoru?uplně jse mi rospadly,a polořemenice byla uplně vyjeta od toho kříže.byla tam vule jako blazen.
edit: téma sloučena! Wictor
12 dub 2011, 16:08
To určitě normální není. Bude tam nějaká zrada. Já jsem měnil vodítka na cca. 6000km a to ještě ušli. Chce to foto.
12 dub 2011, 16:16
no a nemuže to bít tou polořemenicou ta vule co tam byla?dělalo mi to kraval při volnoběhu,
12 dub 2011, 16:27
No tím to určitě být může. Variátor se může více rozvírat a vodítka se tak dostávjí na ostrou hranu koše variátoru.
Chce to na pojistnou matici dávat tekutou závlačku.
29 dub 2011, 15:00
Předem se omlouvám, ale nechci zakládat nové vláko.
Má dotaz: jsou stejný díly jako válečky, kont. pružina, spojkové pružiny apod. u číny 4T - 50cc jako u číny 2T - 50cc?? Předem děkuji za odpověd.
Jde o to že kamarád má navíc válečky i pružinu, ale objednával to na 4T a já mám 2T. Skůtry podobou a asi i fabrikou totožné.
29 dub 2011, 16:03
Rozměrově to bude asi stejný ale pravděpodobně budou mít válečky jinou hmotnost a kontrastka jinou tuhost.
Jde o to že 2t a 4t podávají max. výkon v jinejch otáčkách a tudíž budou mít jinak nastavenej variátor.