Tauris Samba - variátor

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: zajíždění variatoru

Příspěvekod Dom999 » 29 bře 2011, 21:00

po 400km to klidně můžeš začít trápit (né teda 10km plnej) tim 1km tomu nic nemůžeš udělat.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Vodítka variatoru

Příspěvekod davsobik » 12 dub 2011, 15:56

Je to normální aby po 200km odešly vodítka variatoru?uplně jse mi rospadly,a polořemenice byla uplně vyjeta od toho kříže.byla tam vule jako blazen.

edit: téma sloučena! Wictor
Piaggio X9
Uživatelský avatar
davsobik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 66
Registrován: 18 bře 2011, 12:10
Skútr / moto: tauris samba
Tuning / úpravy: upravy

Re: Vodítka variatoru

Příspěvekod PROOF » 12 dub 2011, 16:08

To určitě normální není. Bude tam nějaká zrada. Já jsem měnil vodítka na cca. 6000km a to ještě ušli. Chce to foto.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Vodítka variatoru

Příspěvekod davsobik » 12 dub 2011, 16:16

no a nemuže to bít tou polořemenicou ta vule co tam byla?dělalo mi to kraval při volnoběhu,
Piaggio X9
Uživatelský avatar
davsobik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 66
Registrován: 18 bře 2011, 12:10
Skútr / moto: tauris samba
Tuning / úpravy: upravy

Re: Vodítka variatoru

Příspěvekod PROOF » 12 dub 2011, 16:27

No tím to určitě být může. Variátor se může více rozvírat a vodítka se tak dostávjí na ostrou hranu koše variátoru.
Chce to na pojistnou matici dávat tekutou závlačku.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Variator

Příspěvekod Sokolda » 29 dub 2011, 15:00

Předem se omlouvám, ale nechci zakládat nové vláko.
Má dotaz: jsou stejný díly jako válečky, kont. pružina, spojkové pružiny apod. u číny 4T - 50cc jako u číny 2T - 50cc?? Předem děkuji za odpověd.

Jde o to že kamarád má navíc válečky i pružinu, ale objednával to na 4T a já mám 2T. Skůtry podobou a asi i fabrikou totožné.
Sokolda

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 13 dub 2011, 19:22
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: 50cm kanón

Re: Variator

Příspěvekod PROOF » 29 dub 2011, 16:03

Rozměrově to bude asi stejný ale pravděpodobně budou mít válečky jinou hmotnost a kontrastka jinou tuhost.
Jde o to že 2t a 4t podávají max. výkon v jinejch otáčkách a tudíž budou mít jinak nastavenej variátor.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků