Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
04 srp 2011, 09:10
Ahoj všichni chtěl jsem se zeptat, kapal mi olej od výfuku co je přidělán k hlavě. Je tam těsnění. Nechal jsem to udělat v servisu kde koupili nové těsnění a výfuk kape stále.Je to normální? Muže mi někdo poradit co s tím. Je to dotáhlé na plno. Kape a kape díky
gorca25@seznam.cz
04 srp 2011, 09:13
můžeš nám to vysvětlit ? výfuk přidělán k hlavě ? coo je to za kravinu ...... vyfot to raději ....
04 srp 2011, 09:41
Pokud by to byl 4T tak to kravina neni. Ale tohle byl měl bejt 2T a zřejmě myslel válec,ne hlavu. Kapání nespáleného oleje u 2T neni nic vyjímečného a pokud jezdí a vše funguje jak má,tak bych to asi neřešil.
04 srp 2011, 09:45
hruzamil5 píše:můžeš nám to vysvětlit ? výfuk přidělán k hlavě ? coo je to za kravinu ...... vyfot to raději ....
to neni žádná kravina, ale realita
04 srp 2011, 09:50
gorca25@seznam.cz píše:Ahoj všichni chtěl jsem se zeptat, kapal mi olej od výfuku co je přidělán k hlavě. Je tam těsnění. Nechal jsem to udělat v servisu kde koupili nové těsnění a výfuk kape stále.Je to normální? Muže mi někdo poradit co s tím. Je to dotáhlé na plno. Kape a kape díky
gorca25@seznam.cz
kolik ředíš benzín? A kolik ti to kape zhruba nádrží? Nevim teda jak u skútrů,ale u dvoutaktu jsem taky vypaloval pravidelně vejfuk, jelikož to dusily žmolky spečenýho nevyjetýho oleje a taky mi to kapalo jak ti to kape, jelikož to nešlo koncem vejfuku ven. Vetšinou to dělalo když dáváš moc oleje do benálu. Pokud máš automatické přimazování, nech ho seštelovat nebo vyměnit. Dvoutakta jsem skútra jinak neměl.
04 srp 2011, 10:11
stačí tam dát tekutý těsnění na výfuky ... já tam mám origo těsnění + z každý strany pomazaný tím těsněním(tmelem) a nikde mi nic nekape .... jen občas z koncovky ... když blbě namíchám ...... pokud ti to kape hodně a špiní ti to podlahy . S...... na servis a zkus tohle tesnení mají ho v každým auto kelly před nainstalováním nech hodinku zavadnout a pak to tam plácni ..... a dotáhni ... kapat ti to nebude
jinak Ffugas: opravdu si myslíš že u 4t by kolem vejfuku kapal olej ?? ... hned sem vedel že je to 2t proto mě zarazilo že napsal výfuk k hlavě .... takže realita asi ne .. a pokud je to 4t a kape mu olej z vejfuku tak je to na reklamaci nebo servis (vyměnění těsnění pod hlavou nebo gufer ventilů)
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 20:01, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
04 srp 2011, 18:25
ne-e, reagoval jsem na to, že to existuje, u 4taktu určitě by to nechcalo kolem vejfuku, to by nejdřív lítalo ze sání (airboxu) a příčina kterou píšeš je také správná + malá komprese nebo gufera na klice, samozřejmě s tebou souhlasím, že 2takt má výfukovou přírubu na válci
Akorát mi ještě vrtá hlavou co to udělá když se mu to opravdu podaří dokonale utěsnit, to mu nevyřeší, že se mu tam bude shromažďovat olej. Samozřejmě mu to bude lítat z vejfuku než se úplně zakarbonuje a přestane ject jelikož to udusí - toť můj názor - jak to vidíš ty hruzamile?
edit: necituj předchozí příspěvky. Tom
04 srp 2011, 22:51
vidím to tak že 2t prostě bude dicky stříkat z výfuku olej ... at už malonko nebo hodně .. 2t výfuk si žádá ůrdžbu otom žádná ... ale neřekl nám jak mu to kape ... napsal kape od výfuku .. to znamená že tam má hodně velkou mezírku .. já to měl dicky jen vlhký od nespálený směsi .. ale nikdy mi to nekapalo ... a to i když jsem měl v háji sytič a vejfuk byl plný benzínu .... ale taky nemám zkušenost s seriovým výfukem .. já měl vždy tuning výfuk ..... ale tím že to utěsní rozhodně nic nezkazí .. spíš naopak ... třeba mu tam utíkají plyny a omezuje mu to výkon nebo at už třeba kůly čistote ... na olej se lepí prach atd .. a pokud má novýho scoota tak to štve ......
já sem radil ten tmel .. je to snad to nejlepší na těsnost ..... stojí asi 150kč .. ale použiješ ho všude kde potřebuješ utěsnit ......