Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Suzuki Katana 70 AC - problémy

27 črc 2009, 18:55

Skutr má 70ccm kit Polini,chromovaný první kroužek a je po vybrusu.Namontován seriový karburátor tryska 55.Výfuk původní.V poslední době se motor špatně startuje studený,nedrží volnoběh,po malém přidání plynu se okamžitě dusí a zháší.Musí dosti dlouho běžet naprázdno než se podaří odjet-klidně i 5 minut.Po zahřátí stejně výkon,který neodpovídá 70ccm- max rychlost na rovině 50km/hod a do kopce max.30km/hod(a žádný prudký kopec).Už nevíme co s tím.Karbec celý vyčištěný v ultrazvukové vaně.

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

11 srp 2009, 20:05

závada nalezena,totálně ucpaný výfuk.Odříznuta zadní část ve sváru,odstraněno sítko a vata,výstupní trubka vyčištěna a odříznuto zúžení na výstupu.Zároveň zvětšena tryska z 55 na 60.Nyní rychlost na rovině bez problémů 80km/hod a do kopce také v pohodě.Ještě doladím válečky.Konečně trošku tempo. :D

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

27 zář 2009, 19:31

nevíte někdo,kolik je zdvih uvedeného motoru?Dík za radu.

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

06 črc 2010, 07:45

Odešlo mně jehlové ložisko na klikovce-na pístním čepu.Protože jsem nesehnal nové a zároveň došlo k mírnému poškozené ojnice(kruhovitost),nahradil jsem jej mosazným pouzdrem.Vše bylo OK ale po cca asi 1000km jsem vše raději zkontroloval a zjistil jsem,že tento materiál asi není moc vhodný,protože došlo ke zvětšení vůle mezi pouzdrem a pístním čepem.Uvažuji o náhradě kaleným pouzdrem.Dělal někdo takovou úpravu a jaký jste zvolili materiál? Uvažuji o materiálu 19 436 nebo 19 552 a kalit na cca 60HRc.Nebo materiál14 220 (16 220) a cementovat do cca 0,5mm a kalit také na 60HRc.Možná bych to nechal i nitridovat.Jakou doporučuje velikost otvoru pro pístní čep-vůli.Čep má průměr 9,985mm.Novou klikovku se mně kupovat nechce.Dík za rady.

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

06 črc 2010, 10:33

Kup si už něco novějšiho ..:D:D

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

31 bře 2011, 20:50

Ahoj jsem dost velkej amatér ohledně skútrů, právě proto bych Vás znalce požádal o radu. Mám Suzuki Katana 50, rok výroby 1998. Potřeboval bych poradit jak po domácku a zdarma pokud možno ZVÝŠIT výkon. Koukal jsem na různých internetových stránkách, ale nic moc jsem nenašel. Zatím jsem udělal jen to že jsem odstranil kolečko (myslím že se tomu říká restrikce) :D , ale výkon se vůbec nezvýšil stále to jede po rovinách 50 do kopce 40-45 a z většího kopce to dá i 60 Km/h.
Ale příjde mi, že by se dalo s tím jet rychleji. Vždycky když jedu těch 50 KM/h slyším zvuk jako kdyby motor chtěl přidat ale nemůže, tak mě napadlo zda tam není nějaký omezovač nebo tak něco. Opravdu si nevím rady. Prosím o radu kdyby jste mohli docela mě to štve kámošovi jede jeho Kentoya 60 v pohodě po rovince a to vyndal jen to kolečko (restrikci) a já ho tam nemám a jede to furt stejně. Kdyby jste mohli poraďte prosím. PS: omlouvám se za neodborné výrazy fakt jsem v tomhle směru amatér. díky moc za rady :)

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

31 bře 2011, 20:58

U Japonců často bývá slepé koleno výfuku. Mrkni na tohle : http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... restrikce/

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

02 dub 2011, 19:27

tak slepý koleno nemám ale napadlo mě zda za to nemůže řemen

Re: Suzuki Katana 50 AC/1997

18 čer 2011, 10:29

pánové,mám prosbu.Někdo na parkovišti potřeboval trysku bohatosti směsi z mého skůtru Suzuki Katana AC/50 ,takže jsem dojezdil.V Suzuki potvrdili dodací termín 2-3 týdny (v dnešní době nepochopitelný termín) a tak hledám někoho,kdo by podle své trysky dokázal skicnout výkres,abych si jí vysoustružil sám.Nebo trysku koupím.Prosím o odpovědi na email petr.381@centrum.cz .Moc děkuji předem.
Odeslat odpověď