Special/Natural - na co mi to jede?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Special/Natural - na co mi to jede?

Příspěvekod misa^ » 28 črc 2007, 10:11

cao, dovezl sem si skutra aprilia rally 50, rv 1996 a netusim co tankovat..
je tam zvlast nadrz na palivo a zvlast na olej..

V technicaku mam jako palivo napsano BA 95 B. to ma byt natural ? :]
typek co mi ho dal do toho tankoval special...

diky :p
misa^

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 28 črc 2007, 09:51

Příspěvekod Daelimek » 28 črc 2007, 10:51

já do 2T lil vše kromě nafty,myslím si,že nejlepší bude asi Natural 95,já zkusil u Shell V-power a taky dobrý...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod jugizz » 28 črc 2007, 11:43

Ja liju v-power, nebo nejsakou 98, 100 oktanovku kdyz nejsem na shellce
jugizz

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 črc 2007, 21:29

Příspěvekod Miky » 28 črc 2007, 12:17

a je to tu zase :) podivej se do technicaku a tankuj co je tam napsano :) a olej? nejakou polosyntetiku - pokud je to serie :)
u 2T v serii nebo s lehkym tuningem je 95 a vic oktatu zbytecne. protoze jinak hori a muze to bejt jeste horsi nez s 95, ale jen rikam to co si o tom myslim.
neco jineho je kdyz mas na zadnim kolem pres 20koni a mas 70cc race valec tak potrebujes benzin kterej odolava samozapalum co ze je 98 a vic oktanu :)
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod misa^ » 28 črc 2007, 12:26

[quote=Miky]a je to tu zase :) podivej se do technicaku a tankuj co je tam napsano :)[/quote]

¨jop do technicaku sem se dival jen sem chtel vedet co je to to ba 95 b :]]

diky panove
misa^

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 28 črc 2007, 09:51

Příspěvekod mrokar » 28 črc 2007, 20:04

Natural 95 (zelene oznacenie pistole ne benzinke) a olej polosyntetiku pre 2T motory, ak je to 4T, tak pre 4T - niektore maju aj speci oznacenie, ze su pre scoot
Naposledy upravil mrokar dne 28 črc 2007, 20:05, celkově upraveno 1
Keby nieco, na inych forach som aj mPershing...
Obrázek
Uživatelský avatar
mrokar

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 421
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZV
Skútr / moto: Burgman AN250

Příspěvekod Daelimek » 29 črc 2007, 12:29

Spešl a M2T to jistí,tak jaký pak copak :cyclops: :cyclops: :rolleyes:
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Jarda » 30 črc 2007, 20:21

kazdej ti poradi co by tam dal ale jestli chces informace z prvni ruky tak zavolej na servis aprilie kde ti reknou o tom vse co te zajima.apon takto bych to resil ja.
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod Patrik PADDOCK » 31 črc 2007, 11:03

[quote=Daelimek]Spešl a M2T to jistí,tak jaký pak copak :cyclops: :cyclops: :rolleyes:[/quote]


Oleji M2 T se rika postrach 2 dobych motoru.Je to sracka,ktera spatne maze/byla vyvinuta pro stary Javy,ktery tocily pulku otacek,nez dneska toci scooty a mely podstatne nizssi kompresni pomer/zasira spalovaci prostor a vyfuk.Jak by rekl Smoljak-slepe strevo a olej M2T nebrat!
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...
Uživatelský avatar
Patrik PADDOCK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 25 kvě 2007, 20:47
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Derbi Paddock LC

Příspěvekod Daelimek » 31 črc 2007, 14:28

[quote=Patrik PADDOCK][quote=Daelimek]Spešl a M2T to jistí,tak jaký pak copak :cyclops: :cyclops: :rolleyes:[/quote]


Oleji M2 T se rika postrach 2 dobych motoru.Je to sracka,ktera spatne maze/byla vyvinuta pro stary Javy,ktery tocily pulku otacek,nez dneska toci scooty a mely podstatne nizssi kompresni pomer/zasira spalovaci prostor a vyfuk.Jak by rekl Smoljak-slepe strevo a olej M2T nebrat![/quote]

Právě proto,myslel jsem to vtipem.. :rolleyes: ;)
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod J.A.N.P » 31 črc 2007, 14:38

Já do Yuki Rally 50 4T tankuju Shell V-power a jezdí líp jak na natural 95...
Uživatelský avatar
J.A.N.P

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 led 2007, 17:47
Bydliště: Polička
Skútr / moto: Yuki Rally 50 4T

Příspěvekod KYBLOS » 31 črc 2007, 15:00

Taky leju do scoota Shell W-power, ale 95ku Shell W-power, aby si zase někdo nemyslel, že tam liju Shell W-power racing, páč ten má 100 oktanů, aspoň myslim a to tam lejt nechcu. Stačí 95ka B) Navíc u nás v Kralupech Shell W-power racing stejně nemají.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků