No nic o té firmě nevím, ale kouknul sem na stránky např.
http://www.motorent.cz/sachs-sx1-50/detail-5-96.html a určitě bych to nepochválil. Myslím z praktického hlediska. Už jenom ten popis na tý stránce - cestovní skútr - mě celkem rozesmál, jelikož jde o padesátku a já sice neříkám, že se na tom dál jet nedá, ale zrovna s cestováním mi to nějak dohromady nejde. Je vzduchem chlazený a nemá nakopávačku? Tak s tím sem se asi vážně setkal jenom u vodníků, např. Aprilia SR - to SR myslím, nejsem si úplně jistej, jinak potom samo u silnějších scootů. U 2T AC ne, alespoň co znám já. Když ti to třeba po delším stání nebude chtít chytnout el. startérem, budeš muset nějak nabít baterku, nebo co já vím, ale lepší je když to jde v takovém případě nakopnout. No ale zase na téhle stránce, nakopávačku aspoň na obrázku vidím, takže nevím proč někde ano a někde ne.
http://clanky.katalog-motocyklu.cz/moto ... sachs-sx1/ Jinak zase na téhle stránce píšou, že fi. Sachs vyrábí scooty výhradně do města, takže u nich zase ten skútr cestovní není.
Nádrž na 5l mě taky zrovna moc nenatchla, např. já mám nádrž na 7,2L. No a v provedení mi např. potah sedla připomíná Jawu 21. Není zrovna nějak pěkně vydařenej.
Jinak nevím jak je to se servisem na scooty fi. Sachs. No a spotřeba co píšou na následujících stránkách, je taky krásnej nesmysl u 2T:
http://www.sette.tipmoto.com/motorky/sa ... 0-sx1.html Jen můj názor na tuhle značku no, neber to zle, jen můj pohled na věc.