Dříve se ŘO vydávalo pouze a jen na obsah(objem) motoru. Takže pokud máš řidičák po staru s kódem 150, pak jsi limitován jen a pouze obsahem motoru a je v podstatě jedno jaký má výkon,protože dle staré legislativy byly omezujícími faktory kubatura,věk a nikoliv její výkon
Už si to nepamatuji přesně,ale v 15ti padesátky, v 17ti 125ky a traktor a od 18ti jakákoliv moto a os.auto, velký náklaďák nad 7,5t a autobus od 21ti let?
Automatické AM bylo k B na obsah motoru,nikoliv jeho rychlost či výkon. Výkonnostní skupiny byly udělány až po rozdělení velké moto A na Ao 25kW a výkon/váha a An na cokoliv. A1 v podstatě zůstalo původní na 125cm3, ale dali ji omezující výkon 11kW?
Nejsem si už jistý jak to bylo přesně,ale skoro bych dal ruku do ohně za to výše co jsem rozepsal. Navíc,starší ročníky si pamatují na předvojenské řidičáky a to včetně A, které tam dávali, aniž by dotyční jezdili na moto (viz můj kamarád).