jinak abych nebyl tak ot tak taky napíšu
před úpravou:
1)Peugeot speedfight 2 50lc x-race
2)49,13ccm 3,6kw / 6800ot/min a 5,5Nm / 6200ot/min
3)variátor / elektrický a nožní
4)rovina70-75km/h kopeček dolů 80km/h / rovina 65-70km/h kopeček dolů 75km/h ale je tam oevřené cdi od výrobce cca 2tis otáček točí víc
5)kotouč / kotouč
6)4-5l/100km
7)řidičova fakt super jel jsem100km a fakt pohodlí zato spolujezdec nic moc ralativně malá a tvrdá
no pod sedlo narvu stěží malou jet přilbu a to to musím zavírat docela násilím takže mizérie a žádný jiný uložný prostor tam není krom kapsy na peněženku vedle kufru
9)pokud ti nevadí horší ochrana proti větu (lze vyřešit plexi) tak je to jedno klíďo k moři bych na něm jel jen by to trvalo asi dýl
10)ta moje verze vzhledem k tomu že je to ješte limitovaná edice tak kdysi 100 000 jinak 65000-70000 a ojetej cca30000/2004
11)hůř se to tuní al kvůli nízkem otáčkám dlouho vydrži někomu vadí single wild ale mě se to jednak líbí a myslim si že pro normálního uživatele je to v pohodě!a nemá otáčkoměr.
po úpravě:
1) Peugeot speedfight 2 50lc x-race
2)72ccm / výkon zatím neměřen + 17,5karburátor open a leovince sp3
3)variátor / el i nožní
4)rovina95km/h pak od97-98 už se mi moc nelíbí vysoké otáčky motoru (podle zvuku) ale to kilo by jel taky lehoučkej kopeček dolů a zacpaný uši 105km/h fotku nemám protože jsem to měril navigonem a ten si neumí tyto data zapamatovat / ve dvou ještě nejel
5)kotouč / kotouč
6)3litry/100 dálka a 80max ale furt a po městě brzda plyn kolem těch 4l/100 a když jsem jel 90-95km/h v kuse tak si vzal taky 4l/100km
7)po úpravě jsem na něm jel téměř v kuse 400km se 3. zastávkama po cca 100km na tankování a uplně bez problémů já osobně bych ještě jednou tolik ujel v pohodě
bohužél nevyrostl
9)takle už by to k tomu moři netrvalo tak dlouho
10)to je furt stejný
11)dá se s tim jet 90-95 (po rovinách samo) v pohodě a furt
ale vlastně můžu ukázat fotku přetočeného tacha jen co jí najdu
Obraz005j.jpg
Obraz020.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.