Miky píše:1) Piaggio / NRG
2) 49cc / 3,2kW (serie)
3) variator / el. starter a nozni nakopavacka
4) 120km/h / 110km/h -> dle tacho, real +-15
5) kotouc / buben
6) prumer 4,5-5 l/100km
7) celkem tvdry, ale pohodlny, po delsi jizde se poti zadek
interalka + naradi + 1L flaska oleje v poho, 5L kanistr jen s vyndanim vnitrniho plastu na spodu kufru (jeden sroubek)
9) myslim ze do brna bych v poho dojel
10) 55900 / 20tis (1998)
11) spokojenost, jen bych uvital lepsi svetla (vyreseno lepsima zarovkama) a nelibi se mi pohled zezadu je moc videt nadrz a ostatni veci... neni to moc schovany tak jak to mam rad jede to slusne ale ne tak jak bych chtel.. B)
Kiwi píše:S tím NRG se ten kluk zbláznil s tou maximálkou...ledaže by ho vyhodili z letadla z takovejch 400m, to by mohlo nabrat těch 120km/h. Abych nebyl OT dodám data Vespa 50LX s lehkým tuningem,teď ale nemám čas jdu na trenál. Jinak jsem z toho strojku byl vyvalenej, protože to nejede hůř než nějaká Aprilka bo NRG, říkám, sedl jsem si málem na pr..... Super kvalitní skůtr, i smalýma kolama perfektní odpružení a jede jak šlak (odhaduju 95km/h poctivejch max. z kopce zalehnutej) takže mlaďoši, vůbec se Vespy nebojte
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků