eddie29 píše:A nějaké další úpravy mas? A proč pul skutru, jenom povolís dva srouby na prirube ke karbecu...
JardaB píše:Teorie o "ladění" výkonu motoru prodloužením sacího potrubí o několik mm nějakou podložkou za účelem zvýšení výkonu mi připadá úsměvná. Není ta podložka spíše za účelem tepelně izolačním? Aby se karbec a benzín v něm po zastavení příliš neohřál a neodpařoval ? Var benzínu je okolo 110 st.Celsia.
Mluvíme o vzduchem nebo vodou chlazeném motoru ?
eddie29 píše:Tak vlastně čtyři no, ale vím že u malagutek a Aeroxu to šlo delat z boku v pohode, tak proto jsem ti to tak napsal..a aprilka nemá diru pod sedlem? Popřípadě ten box pod sedadlem fakt nejde vytahnout bez těch bočních plastu?
Jinak podložka pod klapky byla jedna z nejvíc poznatelnych věci, krasne se zrychlila odezva na plyn a slo to perfektně do otacek....
eddie29 píše:Tak vlastně čtyři no, ale vím že u malagutek a Aeroxu to šlo delat z boku v pohode, tak proto jsem ti to tak napsal..a aprilka nemá diru pod sedlem? Popřípadě ten box pod sedadlem fakt nejde vytahnout bez těch bočních plastu?
Jinak podložka pod klapky byla jedna z nejvíc poznatelnych věci, krasne se zrychlila odezva na plyn a slo to perfektně do otacek....
Edit: a ze předu jak je kryt na svíčku se taky nedostanes?
Mě nejde do hlavy proc by ses tam, nemohl dostat jednoduše, přece když potřebuješ udwlat volnoběh atd. Tak taky nesundavas plasty...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků