Podložka pod sací klapky minarelli

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Podložka pod sací klapky minarelli

Příspěvekod Dobrman 82 » 27 črc 2021, 07:47

Zdravím pánové,při úklidu dílny jsem našel 5mm podložku pod klapky motoru.Někde jsem četl že to u motorů minarelli může pomoci plnění motoru a tím pádem lepšímu výkonu.Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Jestli mám odstrojit polovinu skútrů a vsadit je tam nebo to nechat jak je.
Dobrman 82

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 17 pro 2019, 18:56
Skútr / moto: Aprilia,Italjet,Piaggio

Re: Podložka pod sací klapky minarelli

Příspěvekod eddie29 » 01 srp 2021, 09:08

A nějaké další úpravy mas? A proč pul skutru, jenom povolís dva srouby na prirube ke karbecu...
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Podložka pod sací klapky minarelli

Příspěvekod JardaB » 01 srp 2021, 13:58

Teorie o "ladění" výkonu motoru prodloužením sacího potrubí o několik mm nějakou podložkou za účelem zvýšení výkonu mi připadá úsměvná. Není ta podložka spíše za účelem tepelně izolačním? Aby se karbec a benzín v něm po zastavení příliš neohřál a neodpařoval ? Var benzínu je okolo 110 st.Celsia.
Mluvíme o vzduchem nebo vodou chlazeném motoru ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Podložka pod sací klapky minarelli

Příspěvekod Dobrman 82 » 01 srp 2021, 18:38

eddie29 píše:A nějaké další úpravy mas? A proč pul skutru, jenom povolís dva srouby na prirube ke karbecu...

Varec multivar,výfuk Naraku street,spojka polini a karbec 17,5...Šrouby na přírubě jsou 4,a abych se k nim dostal musím sundat zadní plasty a sedlo s úložným boxem,ani potom to není uplně super přístup na imbus ke šroubum

-- 01 srp 2021, 17:46 --

JardaB píše:Teorie o "ladění" výkonu motoru prodloužením sacího potrubí o několik mm nějakou podložkou za účelem zvýšení výkonu mi připadá úsměvná. Není ta podložka spíše za účelem tepelně izolačním? Aby se karbec a benzín v něm po zastavení příliš neohřál a neodpařoval ? Var benzínu je okolo 110 st.Celsia.
Mluvíme o vzduchem nebo vodou chlazeném motoru ?

Sací potrubí tím nijak neprodlužuji,podložka je pod klapky,tím je malinko zvednu a v prostoru klikové skříně se udělá víc místa pro směs a mělo by to pomoci lepšímu plnění.Na skutr-tuning to zkoušel na 70ccm a dalo to o 0,6 koně navíc,proto se ta podložka prodávala...Motor mám vodníka (Aprilia Rally 50 LC)
Dobrman 82

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 17 pro 2019, 18:56
Skútr / moto: Aprilia,Italjet,Piaggio

Re: Podložka pod sací klapky minarelli

Příspěvekod eddie29 » 01 srp 2021, 19:11

Tak vlastně čtyři no, ale vím že u malagutek a Aeroxu to šlo delat z boku v pohode, tak proto jsem ti to tak napsal..a aprilka nemá diru pod sedlem? Popřípadě ten box pod sedadlem fakt nejde vytahnout bez těch bočních plastu?

Jinak podložka pod klapky byla jedna z nejvíc poznatelnych věci, krasne se zrychlila odezva na plyn a slo to perfektně do otacek....

Edit: a ze předu jak je kryt na svíčku se taky nedostanes?
Mě nejde do hlavy proc by ses tam, nemohl dostat jednoduše, přece když potřebuješ udwlat volnoběh atd. Tak taky nesundavas plasty...
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Podložka pod sací klapky minarelli

Příspěvekod Dobrman 82 » 01 srp 2021, 19:20

eddie29 píše:Tak vlastně čtyři no, ale vím že u malagutek a Aeroxu to šlo delat z boku v pohode, tak proto jsem ti to tak napsal..a aprilka nemá diru pod sedlem? Popřípadě ten box pod sedadlem fakt nejde vytahnout bez těch bočních plastu?

Jinak podložka pod klapky byla jedna z nejvíc poznatelnych věci, krasne se zrychlila odezva na plyn a slo to perfektně do otacek....

Bohužel se musí sundat boční plasty a pod níma je zadělané sedlo.U aprilie díra pod sedlem není,stejně je to tam samý železo z kostry.Podložku jsem tam nainstaloval v pátek,a opravdu je to znát na odezvě.

-- 01 srp 2021, 18:30 --

eddie29 píše:Tak vlastně čtyři no, ale vím že u malagutek a Aeroxu to šlo delat z boku v pohode, tak proto jsem ti to tak napsal..a aprilka nemá diru pod sedlem? Popřípadě ten box pod sedadlem fakt nejde vytahnout bez těch bočních plastu?

Jinak podložka pod klapky byla jedna z nejvíc poznatelnych věci, krasne se zrychlila odezva na plyn a slo to perfektně do otacek....

Edit: a ze předu jak je kryt na svíčku se taky nedostanes?
Mě nejde do hlavy proc by ses tam, nemohl dostat jednoduše, přece když potřebuješ udwlat volnoběh atd. Tak taky nesundavas plasty...

Ke svíčce se dostanu tunelem u podlahy,ale když chci upravit volnoběh,musím sundat plasty u tunelu(samotný tunel je nízko oproti karbecu)..Hold je to Ital a model Rally tak je to celý poctivě nedostupný :D
Dobrman 82

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 17 pro 2019, 18:56
Skútr / moto: Aprilia,Italjet,Piaggio


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků