Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
04 srp 2008, 11:46
nedávno jsem se stal majitelem ojetého Piaggio Zip. Poměrně zachovalý, moc toho nenajezdil. Po čase jsem začal mít problémy s kaburátorem - vyšší spotřeba, zaolejovaná svíčka, při rozjezdu na křižovatce se motor místo odpichu nebo aspoň rozjezdu přidusí a netáhne a teprve po pár minutách v nízkých otáčkách začne znova táhnout. Zmenšil jsem trysku, na zkoušku to projel, vše v poho, i když výkon zřejmě o malinko slabší, svíčka pěkně rezavá, jak má být. Dnes ráno jsem chtěl vyjet, rozjezd v pořádku po pár metrech při přidání plynu se to opět udusilo, přidáváním plynu se to do otáček nedostalo a a po chvíli přidušeného bublání chcíplo. Co s tím krucifix??
04 srp 2008, 11:56
trysku jsi mohl nechat, stačilo jen upravit bohatost směsi..na karbecu je šroubek a tím se to šteluje..je to poměr vzduchu a benzínu, pokud je málo vzduchu, na svíčku jde moc benzínu a směs je prostě moc bohatá, tím se stane to, že svíčka je pak mokrá a co je mokré, to se prostě nezapálí, čili svíčka nehází jiskru pravidelně, respektive tehdy, když má hodně plynu, či hodně akceleruješ.
04 srp 2008, 14:41
mě se stalo to samé na derbině půl roku nejezdila a potom občas dělala co tobě a problém byl v bordelu v karbecu
05 srp 2008, 08:41
Díky oběma, zkusil jsem obojí - sborku a rozborku karbecu a pořádné profouknutí, pak jsem celý večer jezdil po okolí se šroubovákem v kapse a přitahoval a přitahoval bohatost. Už jsem myslel, že mám po problému, ale ráno to zas jelo cukavě. Pár dalších zastavení na přitažení šroubku a pak už to jelo slušně. Stejně to ale vidím, že s tím bude ještě dost práce, než z toho bude něco pořádnýho...