Piaggio Typhoon 50 2T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod Mandela » 03 kvě 2012, 11:45

Zdravím,
mám problém. Koupil jsem nového skůtra (je už odblokovaný) a po ujetí 3-5km mám trubičku vzadu ve výfuku uplně do ruda a za tmy je do ruda na pár místech i tlumič a od toho brutálně rozpálená pneu i disk. Jinak vše ok( směs atd). Napadá mě jen,že výfuk a kat není stavěný na výkon po otevření. Setkal se stím nekdo už????? Díky
Mandela

5+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 6
Registrován: 03 kvě 2012, 11:34
Bydliště: Říčany
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300S (2015)
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod TUNER » 03 kvě 2012, 12:56

Do ruda ? Tak to jsem ještě neviděl. Pokud to vyfotíš,budu rád,jinak se mi to moc nepozdává. Pokud to nebude takovej nesmysl jak si myslim,tak to určitě nemá s odblokem a výkonem po odbloku nic společnýho.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod Mandela » 03 kvě 2012, 13:17

jj je to uplně rudý a po zastavení z výfuku prská plamínek a občas i jiskřička vyletí. :? V servisu je to na záruku už podruhý a taky ví prd. Prý dali novej výfuk a už to pneumatiku neohřívá, ale ta trubička na konci svítí stejně,ale to je prý normální. Moc normální mi to nepříjde. Co tebe napadlo??? Ani výkon mi nepříde normální. Po rovince dle tacho 60km/h a to je tak vše.

Pravidlo 4.

Nepoužívejte zbytečně citace, lidé pochopí, na co reagujete. Maximálně citujte 3 příspěvky. Nepoužívejte citaci, pokud odpovídáte na poslední příspěvek v tématu!
Naposledy upravil merlin dne 03 kvě 2012, 20:38, celkově upraveno 1
Důvod: zbytečná citace
Mandela

5+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 6
Registrován: 03 kvě 2012, 11:34
Bydliště: Říčany
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300S (2015)
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod TUNER » 03 kvě 2012, 13:59

Normální to určitě není,pokud to je nový stroj v záruce tak bych to nechal na servisu ať se stará. Pokud by jsi se v tom začal vrtat sám,tak přijdeš o záruku a pá pááá.... Pokud budeš stejnou závadu reklamovat třikrát,tak pak máš právo na odstoupení od smlouvy a vrácení stroje....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod olozx6r » 03 led 2013, 18:15

Nazdárek všem, zakoupil jsem dovezenej stroj Piaggio Typhoon 50 z roku 1999. Je to dovoz z německa, otřesnej stav, ale už je odstrojenej a pracuju na něm. Dokonce jezdí 60, což mě překvapilo. Chtěl bych požádat, pokud se tu najde někdo, kdo vlastní stejnej stroj, jestli by bylo možno poslat mi fotku zadní strany velkýho TP (potřebuju tech. údaje). A jinak bych rád přivítal i ostatní majitele tohoto stroje a zavedl smysluplnou debatu
X9 500 2003
olozx6r

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 20 dub 2012, 23:37
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003
Tuning / úpravy: Vytuněnej el. stojan - funguje :-) 2x repro nad budíkama+vstup dalšího zdroje hudby :-D

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod hxprochy » 08 led 2013, 19:37

Ahoj, taky mám Typhoon 50cc 2T z roku 94, pořídil jsem ho na jaře jako přibližovadlo do práce, na 50tku to celkem sviští, ale do jara budu muset udělat pár oprav (variátor, podtlakovej ventil, a když už v tom budu tak možná i výfuk). Pokud máte někdo zkušenosti každá rada dobrá.. Bojim se abych nenakoupil díly, a po výměně zjistil, že je skůtr odlítanej.. ze začátku jezdil dobře, časem začal kolísat výkon (pravděpodobně plošky na válečcích variátoru), a když dýl stojí, nejde pak nastartovat, to dávám za vinu podtlakovému ventilu, doufam že to jsou jediný mouchy co jsou potřeba vychytat..
hxprochy

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 08 led 2013, 19:16
Skútr / moto: Piaggio typhoon 50

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod olozx6r » 08 led 2013, 22:03

Posílal jsem ti SZ, jinak k tomu výfuku, nemá cenu investovat cca 1500 a výše za něco, co bude víc řvát, víc žrát a pojede o pár km/h rychlejc. Já starej výfuk obrousil, nastříkal a ještě se chystám na odříznutí slepýho kolena hne na začátku svodu, jinak nic dalšího nemá cenu. A vzhledem k tomu, že jsem skůtra koupil za 1500,- se snažím všechn investice minimalizovat. Takže jsem ho rozebral, vyčistil, projel se a dokud se nic nerozbije a bude jezdit, nedostane víc než benzín a olej 8)
X9 500 2003
olozx6r

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 20 dub 2012, 23:37
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003
Tuning / úpravy: Vytuněnej el. stojan - funguje :-) 2x repro nad budíkama+vstup dalšího zdroje hudby :-D

Re: Piaggio Typhoon 2T

Příspěvekod robert_sulc » 10 dub 2013, 18:25

Zdravim vsechny
Chci se podelit o zkusenosti s timhle strojem.
Prave jsem se registrovan, nicmene na mem skutru z roku 2002 je na tachometru 20500 Km v roce 2009 jsem daval za stavu 12000Km tenhle kit http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... iaggio-ac/ a navic variator.
Jezdi mi stale nadherne, bezne jezdim po jizni spojce a udrzba sestava z dolevani benzinu a oleje. Ty kilometry jsou najety jen v Praze a okoli plus jedna dalkovka 100Km az bude cas tak o ni napisu.
Momentalne sice cekam na vetsiho skutra ale tenhle zustava v garazi na rychle vyjezdy po meste je neprekonatelny.
robert_sulc

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 10 dub 2013, 18:12
Bydliště: Baarova 15 Praha 4
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 2T / Yamaha x-max 250i
Tuning / úpravy: Sport pack 70ccm Piaggio AC / Turisticke plexi

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod _Mimo_ » 10 dub 2013, 19:20

Supr, tak gratuluju,tvyho skutrika bych rad videl na zivo, tak doufam, ze se nekdy uvidime na strahove. Mam 125ccm verzi, tak bych to rad porovnal.
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod robert_sulc » 11 dub 2013, 21:58

Zdravim
Ja mam sidlo na Praze 4 a skutra pouzivam v praci, uz jsem tenhle tyden jel, potreboval jsem do karlina a nechtelo se mi mhd. Popravde pokud zacne doprava houstnout (spojka, magistrala) tak jsem velikosti proste nejrychlejsi. Vejde se tam kam kolo a jezdi super.
robert_sulc

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 10 dub 2013, 18:12
Bydliště: Baarova 15 Praha 4
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 2T / Yamaha x-max 250i
Tuning / úpravy: Sport pack 70ccm Piaggio AC / Turisticke plexi

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod bartman » 24 dub 2013, 08:32

Taky vlastním tento stroj a do města super vozitko mam trochu predelany takze na padesátku se dostanu pres 80km/h. Ted delam velkou generálku od variatoru az k zadnimu kolu. Pokud by chtěl někdo poradit rad se podelim a rad bych zase nasbiral rady ohledne toho podtlakového ventilu a startovani a vůbec motoru, hrabat se ve valci a v karburatoru není ma parketa. Něco malo vim ale rad bych udelal i generálku motoru.

20.5. edit:
Tak generálka probehla bez potizi. Na to ze jsem k tomu pridal ještě hlavu valec a pist tak se nakonec podarilo vse slozit. Ted uz jen prezit 500 km většího smradu a jizdy do 60 km/h pak uz jen prehodit zpet ve spojce pruziny a myslim ze 80-90 km/h to pofrci :-)

Zdravím všechny. Mám menší dotaz. Dělal jsem u tohoto skútru menší generálku (válec, hlava, píst, variátor, spojka, řemeny, zadní převody)
Vše se podařilo jen jsem se nikde nedočetl jak skútřík teď zajet. Jaká rychlost, kolik plynu, kolik oleje a kolik km ujet než mu povolit plyn na plno. děkuji za rady. :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 bře 2014, 10:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod joko » 20 kvě 2013, 14:24

věčinou piší zajiždet rychlosti max 45 a aspon 500 km ale to sem četl a oleje davat vice
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod bartman » 20 kvě 2013, 14:36

Tak nějak se k tomu teď chovám akorát do 50 km/h. Tak snad se nezadře.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod robert_sulc » 20 kvě 2013, 18:47

Vše se podařilo jen jsem se nikde nedočetl jak skútřík teď zajet. Jaká rychlost, kolik plynu, kolik oleje a kolik km ujet než mu povolit plyn na plno. děkuji za rady. :mrgreen:[/quote]
Ja jsem zajizdel jednoduse, skutr byl jako novy utlumen slepym strevem na vyfuku a prodejce rekl ze mam prijet na odstraneni po ujeti 1000 Km. Vic jak 45 max 50 tachometrovych se z toho opravdu vyrazit nedalo.
robert_sulc

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 10 dub 2013, 18:12
Bydliště: Baarova 15 Praha 4
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 2T / Yamaha x-max 250i
Tuning / úpravy: Sport pack 70ccm Piaggio AC / Turisticke plexi

Re: Piaggio Typhoon 50 2T

Příspěvekod bartman » 14 čer 2013, 07:14

Zdravim. Mam prosbu nevite někdo kde sehnat nejake video jak sundat motor u tohoto skutru a vymenit klikovou hridel??

19.6. edit:
Problém při zajizdeni. Mohu nekoho poprosit o radu???? Uz vazne nevim co s tim. Po slozeni hlavy valce a pistu vypadalo vse ok ale po cca 200 km skutr prestal uplne tahnout dostanu se sotva na 50km/h a při zahrati prestane tahnout uplne sotva sepne spojku a pak chcipne nastartovat jde az po vychladnuti. Muze někdo poradit kde je zakopany pes???? Dekuji vsem za jakoukoli radu.
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 bře 2014, 10:38, celkově upraveno 3
Důvod: Přesunuto do správného tématu. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
bartman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 75
Registrován: 13 kvě 2011, 06:08
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Yamaha versity 300

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron