Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

30 pro 2007, 21:44

[quote=Miroslav Sedlmaier]To by mě také zajímalo. Má někdo nějaké srovnavnávací testy olejů a jejich norem? To by stálo za nové téma,jestli je tady někdo opravdu znalej? Dík[/quote]
Podívej se na stránku www.oleje.cz Jsou tam dostačující informace.
Vynikající do 4taktu je olej fy.TEXACO je to MOTEX 4T-X 10W-40. Stojí kolem 150,- litr.
Naposledy upravil ohka dne 30 pro 2007, 21:53, celkově upraveno 1

30 pro 2007, 21:47

Já si do mazlíka, to je ta kentoya, nechávám měnit olej v servisu, dělají mi to za 200,- se vším všudy ale jinak klasika 10w-40.

08 led 2008, 20:19

Zdravim
tak jsem se byl dnes projet na skutru, co jsem si koupil(viz minule prispevky) jelo to super, ale stala se podle me divna vec, ktera me rozladila. Pri jizde pri cca 7 tis otacek mi najednou z niceho nic chcipl motor a to dvakrat za sebou po cca 1 minute. Po chcipnuti jsem zastavil a bez jakykoliv problemech zase nastartoval a jel dal. Mate nejaky vysvetleni, nebo je nekde chyba? Nebo je to jen tou zimou? diky.

08 led 2008, 21:25

Mně když chcípnul skútr ve vysokých otáčkách, tak to bylo vždy palivem. Někdy té vody je tam prostě víc a ona jaksi nechce hořet.Buď jsi měl delší přestávku a voda skútr zastavila, nebo vyměň benziku za jinou a k té kde Ti to nechělo jezdit radši nechoď.

08 led 2008, 22:20

JohnnyBee: mívám stejný problém. Vypadá to, jako by byl problém v karburátoru, že je poddimenzovaný. Motor vyvolává vysoký podtlak v sání a tím pak paradoxně vznikne pumpážní efekt v karburátoru a přeruší se dodávka paliva. K podobným jevům dochází i proudových motorů. Jsou dvě řešení, nevytáčet motor do kritických otáček, nebo opimalizovat soustavu: sání-karburátor-motor.

08 led 2008, 22:27

Dekuji za odpovedi, prestavka skutecne byla, ale nemyslim ze tak dlouha ze by benzin zvodnatel. Prave ze to nebyly vysoke otacky, 7tis neni moc, jel jsem pianko, moje motorka toci 13 tis. Mam tam 70ccm valec, co je tam za karburator bohuzel nevim, puvodni majitel mi to nebyl schopen rict, ale kdyz daval valec a vyfuk, predpokladal bych ze i karbec... jestli zitra pocasi dovoli, zkusim to znovu.

08 led 2008, 22:33

ohka: mozna jsem nepochopil pojem kriticke otacky, mozna jsi nemyslela vysoke, to by mozna odpovidalo, v obou pripadech se to stalo v tech 7mi tisicich.

08 led 2008, 22:34

Tak to jsem nějak přehlídla, že to není ve vysokých otáčkách. Zkus vyndat filtr a projet to bez filtru, jestli to také udělá. To by se měl problém projevit ve vyšších otáčkách a pak by to znamenalo že to chce optimalizovat soustavu.

16 led 2008, 14:11

Skutr jsem dal pro jistotu do servisu, jelikoz mam male zkusenosti, je to muj prvni skutr, tak uvidime. Pred odjezdem jsem koukl na svicku, zdala se byt v poho, sani trochu znecistene, tak jsem ho mechanicky ocistil a dal zpet. Jinak diky za odpovedi.

16 led 2008, 14:16

Zmenil jsem nazev tematu, uz to s cinskymi skutry nema nic spolecneho...

18 led 2008, 17:23

[quote=slapky]Doporučoval bych brát tu dvouletou záruku u čínských strojů trošku s rezervou :o!Také jsem se domníval,že mám dvouletou záruku,nijak jsem ty záruční podmínky nestudoval.A co se nestalo :stare:?Dvouletá záruka byla omezena na počet ujetých 7000km!Pozor na to!Já jsem za rok najezdil km 12000 a bylo po záruce :mad:.Takže:dvouletá záruka na čínské stroje ano,ale asi nejezdit!Srát se mi to začalo až po 10000km :(.[/quote]

Tak to máš pravdu já jsem kdysi kupoval moped manet korado (slovenské výroby) a tam byla omezená záruka na motor najetím 4000km.Jinak normálně na 2 roky. Já jsem ty 4000 km ujel za půl roku.Pak za rok a půl jsem půlil motor protože se mi rozpadla startovací spojková lamela a jiné věci. Pak to bylo celkem v pohodě.
Naposledy upravil MILAN PUR dne 18 led 2008, 17:25, celkově upraveno 1

19 bře 2008, 11:04

Nevite, co se dela na servisni prohlidce v 5000km u NRG 2T? Pripadne kde by mi ji "kvalitne" udelali v Moravskoslezkem kraji? Diky.
Odeslat odpověď