Piaggio NRG Power DT - od Číny až k Itálii

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod JohnnyBee » 18 pro 2007, 21:41

dik
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Příspěvekod Jarda » 18 pro 2007, 23:15

dnes jsem odhlasoval aprilku 50 ccm - zdarma

1.povinny ruceni-pojistka
2.stk
3.prihlasit na DI

mam dojem ale neni to jisty ceny jsou ale za novy prihlaseni ne za zmenu v papirech-velky technicak

50ccm za 300 kc
500 a vic za 500 kc

ale pokusim sem dat jeden odkaz jestli ho este mam.pokud tu nebude do 2 dnu tak uz je smamzany.
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod Jarda » 18 pro 2007, 23:22

nejaky informace jsou i tady na tom odkaze v otazky a odpovedi

http://www.top-pojisteni.cz/content/poj ... uceni.html
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod Gullwing » 19 pro 2007, 16:57

Přihlášení je za 500,- :( Dneska jsem tam byl.
Teda i s novou značkou. Nevím jestli, když se značka nemění jestli to třeba není levnější.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod ohka » 19 pro 2007, 18:25

tak, tak, také jsem platila za značku 500,-, ale za přihlášení a techničák 1500,- páč to byl dovoz z Itálie.
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod JohnnyBee » 19 pro 2007, 19:52

No jo no, to se neda nic delat... Jeste bych se chtel zeptat, jake mate zkusenosti s olejema? Co bych tam mel davat? Puvodni majitel tam daval plnou syntetiku, olej se jmenoval 2T racing a byl od Agipu. Mam koupit to same?
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Příspěvekod KYBLOS » 19 pro 2007, 20:04

No u mýho miláška je od výrobce napsanej Agip 2T City a já to tam taky liju od začátku až po teď a to i u 70ccm co tam mám. Stojí něco přes sto kč, 160, 170 nevím přesně. Plná syntetika nemá smysl, pokud tam nemáš racing válec, protože jinak scoot netočí tolik, aby to spaloval. B) Agip City 2T je polosyntetika.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 pro 2007, 20:06, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod JohnnyBee » 19 pro 2007, 22:02

Kyblos: a kde ho kupujes prosim te?
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Příspěvekod JohnnyBee » 26 pro 2007, 01:33

Tak kde kupujete oleje? Na benzince? pres internet? Nejaky stranky? V obchode? Dik.
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Příspěvekod KYBLOS » 26 pro 2007, 06:56

Kupuju ho u benzínový stanice Agip. Maj ho na Agipce na dálnice u Klíčan, nebo jak se to tam jmenuje, někdy ho kupuju u benzínový stanice Agip když se sjíždí na dálnici směrem od Kralup do Prahy a u Neratovic je Agipka taky. Prostě u benz. stanice Agip. B)

Nebo se dá objednat na stránkách:
http://jsmoto.expertshop.cz/Agip-CITY-2T
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 pro 2007, 06:59, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod banjo » 26 pro 2007, 18:32

já kupuju olej v Domě motocyklů v Ostravě. Má to svoje výhody. Oleje mi natankují přesnou míru, já potřebuji 1,4l a všechny oleje v litrovkách mají pro mě tudíž zbytky, které platím.Dále měním olej po 3,5 tis. km. Zprávně mám měnit po 5tisících, ale jistota je jistota.Stačí mi polosyntetika. Vyzkoušel jsem už různé oleje, ale zatím byl špatná jenom Q8. Motor se po něm moc zahříval a na semaforech mi hned zapnul ventilátor. Ostatní oleje to uchladily v pohodě. Plná syntetika není nutná při nízkých intervalech výměny.
Uživatelský avatar
banjo

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 124
Registrován: 19 črc 2007, 12:57

Příspěvekod JohnnyBee » 26 pro 2007, 22:02

banjo: to mas ale 4-takt, ne?
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Příspěvekod KYBLOS » 27 pro 2007, 06:59

Taky si to myslím, páč u 2T měnit olej, kterým se míchá benzín po 5000km je poněkud nemožný, pokud nemá nádrž na 5-6l oleje a nechat si to měnit v servisu u 2T, místo toho abych si to tam nalil sám? To bych musel bejt nějaký milionár, abych se tak zachoval z lenivosti. :cyclops:
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 pro 2007, 07:00, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod banjo » 27 pro 2007, 14:46

Ano, moje chyba, opravdu je to čtyřtakt(číňan), u dvoutaktů jsem používal vše, kmromě našeho M ka, chyba je ta , že všechny mají na flašce napsáno jak vysoko překračují všechny požadavky mazání.Velmi rád bych už konečně pochopil to jejich API a jiné normy. Všechna ta písmena za tím mají být zárukou kvality pro dané použití. Zkoušel jsem už kde - co, ale pravdy jsem se nedočkal.Např. když jsem měl Cadivu, mluvili jenom o Agipu. Když jsem šel do spec. obchodu, doporučovali mi jenom na co měli smlouvu. Je tu někdo kdo opravdu bez keců a žvástů olejům rozumí?Děkuji.
Uživatelský avatar
banjo

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 124
Registrován: 19 črc 2007, 12:57

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 28 pro 2007, 11:27

To by mě také zajímalo. Má někdo nějaké srovnavnávací testy olejů a jejich norem? To by stálo za nové téma,jestli je tady někdo opravdu znalej? Dík
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron