Piaggio NRG MC3 - tuning

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Sport Pack NRG MC3

Příspěvekod Ryan » 09 úno 2010, 11:42

musim souhlasit s kubou, když jsem ještě jezdil NRG, multivar byl bez efektu.

Pokud nechceš razantně hýbat se spotřebou ale chceš si polepšit výkonově, jdi do "obyč" sport kitu - já jezdil "nemódní" (teď holt frčí stage6 8) ) Top Performance kit + Top Performance výfuk, přetryskovaný karburátor, sériový filtr (nedávej open!) a při spotřebě do 3,5 l/100 jsem jezdil 80 - 100km/h kopec nekopec, a to mám 90kg. Piaggio motory jsou na sport kit jak dělaný. Neřeknu kdybys měl Minarelku, to je pila a je třeba furt držet otáčky. Oproti tomu dobře udělanej Piaggio motor táhne v podstatě v celým pásmu otáček.
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků