Ahoj,
od minulého týdne jsem také majitelem tohohle krasavce. V inzerátu bylo NRG power, v techničáku je NRG Extreme. V těch označením mám pěknej hokej. Podle obrázků jsem si diagnostikoval MC3. Jakej je rozdíl ve skůtrech označených NRG MC3 a NRG Extreme netuším.
Takže skútr je z r. 2001 s najetými 21300 km. Já na něm mám zatím jen asi 50 km. Podle slov majitele je tam cca 2 roky variátor a válečky do něj(ještě nevím jaký), sportovní výfuk stage 6, a asi před dvěma měsíci nový filtr, svíčka a válec. Namontovaný tam je zvedák pod pružinu. Moc jsem se v tom nevrtal, ale budu muset, abych zjistil, co tam je za díly. Hlavně ten variátor.
Podle toho, co tady všichni píšou se mi zdá, že to nějak extra nejede. Zatím to ale přičítám zajíždění. Včera jsem s tím jel z kopce 80 a jinak po rovině se dá jet 70, 50 po městě je v pohodě, do táhlého kopce to jelo asi 40, bál jsem se ho dřít na plný plyn.
Jinak kvůli výfuku to dost řve. Když se chci rozjet, tak ho musím vytočit tak na 8000 ot. Na kolik se rozjíždíte vy?
Co jsem zatím udělal:
Kupoval jsem ho s tím, že nefunguje startér. Nedalo mi to a pustil jsem se do opravy. Dost dlouho mi trvalo, než jsem ho vůbec našel:) Přístup k němu hrůza. Když jsem ztroskotal na šroubech, co drží stojánek(jeden jsem přetrh), tak jsem zkusil startér připojit rovnou na baterku a on se roztočil(to jsem měl udělat rovnou). Takže následovalo odstrojení řidítek. Tlačítko bylo v pořádku. Pokračoval jsem tedy dál a odstrojil celý levý bok. Zahejbal jsem s drátama, co vedou do relé a najednou to začalo fungovat. U odstrojených řidítek jsem zjistil, že je odpojený přepínač na světlo a konektor je na přímo propojený. Přepínač jsem tedy rozdělal, očistil vnitřnosti a lehce promáznul. Najednou funguje i on:)
Co plánuju:
Půvovní majitel ho položil, takže má odřenej bok. To bych chtěl nějak zamaskovat, asi samolepkou. Z masky je vytrženej štelovací šroub na světla. To bych chtěl taky nějak opravit. Má to asi 10cm škubu na sedačce, tak to buď ji celou vyměnit nebo to nechat někde nově potáhnout. Po zajetí se uvidí, jak to pojede a případně se začne ladit. Když už to tak řve, tak ať i i tak jede
Ještě se pokusím přidat fotku a bude to zatím vše
Kvalita fotek odpovídá kvalitě foťáku. Je to focené mobilem...
>>Edit: ještě mě napadlo. Nemáte náhodou někdo nějakej manuál k těmhle skútrům? Mě se podařilo sehnat jen něco obecnýho k elekrice a zapalování a moc pěkný schéma elektriky. Zajímalo by mě co kdy měnit, kolik toho tam dávat a co jak seřizovat. Prostě ideálně tohle:http://www.wemoto.cz/bikes/Piaggio/NRG_50/94-96/picture/Manual_Haynes/ v elektronický podobě. Nebo na půjčení za úplatu.