Piaggio NRG MC 3 AC

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod petr1380 » 22 srp 2011, 00:15

Ty válečky musíš nějak zvážit, a dal bych tak o 2 gramy lehčí aby to točilo víc jak těch 7 000.
Svíčka by měla být cihlová.
Piaggio NRG mc3/ Piaggio X9 125 (180)/ Piaggio X9 500ie Evo/ Yamaha Tmax 500
Uživatelský avatar
petr1380

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 10 srp 2011, 22:58
Bydliště: Chýnov
Skútr / moto: Piaggio X9 125/Piaggio X9 500ie/ Yamaha Tmax 500

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod TUNER » 22 srp 2011, 06:25

Válečky - stačí obyč kuchyňská digitální váha s přesností na gram,zvážíš všech 6 válečků a vydělíš 6....nebo ti je na poště,lékárně,zlatnictví...kdekoliv poprosíš určitě zváží.
Problem bych viděl nejspíš ve variátoru Hebo,kterej se prostě takhle chová. Taky jsem ho měl a prostě je tam propad otáček a za další vyžaduje hodně tvrdou kontrastku. Rady jako dej o 2 gramy lehčí válečky,když ani nevíš jak jsou těžký,vůbec neposlouchej. Zkus jinej variátor pokud máš možnost,pokud ne,zkusil bych novou nebo tvrdší kontrastku. Variátor by měl držet pořád stejný otáčky a až z kopce kdy je na plno otevřenej by se měli zvyšovat,ale s tim Hebo to bude dost problem. S laďákem a varcem to musí lítat aspoň 80-90 real...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod manduss » 22 srp 2011, 10:30

Díky moc za odpověď. Válečky jsem na váze vážil, ale nic mi to neukázalo. Až večer jsem si všimnul, že byla přepnutá na libry :( budu to muset převážit. Předpokládám, že vážit včetně pouzder, co? Tu pružinu mám koupit jakou? Teď je tam s největší pravděpodobností černá hebo, takže +50% když byla nová. Když bych se rozhodl koupit variátor, mám vzít tenhle http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... io-gilera/ ?
manduss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 11 črc 2011, 15:16
Bydliště: Jičín

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod TUNER » 22 srp 2011, 11:54

Válečky samozřejmě kompletní tak jak jsou ve variátoru.

Variátor - buďto dražší varianta od Malossi a nebo třeba S6 kde je už kontrastní pružina a přímo ho na tvuj vejfuk doporučujou.
http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-va ... o-piaggio/

a nebo variátor Motoforce,kterej jezdim já na závodech a za tu cenu je to super varec. Jsem s nim moc spokojenej,má krásnou plynulou křivku,prostě za ty prachy bezkonkurenční - v sadě troje válečky. ;-)
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce ... piaggio-1/

Kontrastku pokud od heba,tak minimálně modrou,černá myslim že bude měká. Já na seriofce jezdim taky modrou.

Hezkej test variátorů : http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... minarelli/

....u toho heba je krásně vidět jak jede a pak padnou otáčky.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod manduss » 22 srp 2011, 13:01

díky. ten graf přesně odpovídá mému průběhu. Akorát já jsem asi o 1000 ot. níž.
asi teda zkusím ten motoforce. u s6 píší, že museli snížit otáčky a pak že to není úplně ono. Kolik vůbec mají být ideální otáčky? Z účtenky, kterou jsem ke skútru dostal jsem vyčetl, že válec tam mám tenhle: http://www.scootland.cz/zbozi/rms-valec ... -standard/
manduss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 11 črc 2011, 15:16
Bydliště: Jičín

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod TUNER » 22 srp 2011, 13:56

Válec je náhrada originálu teda seriovka. ideální otáčky jsou tam,kde podává válec nejvyší výkon. To musíš cítit aby motor jel a nebyl už moc přetočenej třeba. Dost to ovlivňuje vejfuk kterej je použit takže to musíš posoudit sám kde to nejlíp táhne a na ty otáčky naladit variátor.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod manduss » 22 srp 2011, 15:39

ještě jsem koukal po svíčkách a zjistil jsem, že rezavá barva je opravdu úplně rezavá. Moje vypadá takhle
Obrázek
je to v pohodě, nebo se mám znepokojovat a nějak to poladit?
manduss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 11 črc 2011, 15:16
Bydliště: Jičín

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod hruzamil5 » 22 srp 2011, 18:03

svíčku máš ok ... do toho varce bych šel spíš do toho s6 když už máš s6 výfuk tak naco kombinovat dvě různý značky ... navíc když je to dělaný přesně nato ... + bych dokoupil i s6 kevlar řemen .... kontrasku značky hebo nedoporučuju ... je to absolutní šunt ... nemám sní dobrý zkušenosti ... jediný co dělá hebo dobře sou válce a spojky ... jinak variátor ,kontrasky,řemeny to je kničemu ....
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod manduss » 23 srp 2011, 08:45

no já jsem četl ten test a myslel jsem, že pro sériový motor to není to pravé. Má to točit 10.000. Vydrží to všechno? Není spíš až pro 70 válec?

"Válečky dodané s tímto variátorem mají 5gr a variátor s nimi točí 10 000 otáček za minutu, je to dáno tím, že Stage6 počítá s tím, že uz budete mít laděný výfuk PRO replica. Aby jsme se dostali na ideální otáčky sériového motoru museli jsme zvýšit gramáž až na 7 gramů. Celkový výkon je spíše průměrný."

edit: přímo u variátoru jsem se dočetl, že je ideální pro 50 válec a můj výfuk. asi ho teda zkusím.
manduss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 11 črc 2011, 15:16
Bydliště: Jičín

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod Tomasino » 24 srp 2011, 21:34

Cau, ja mam na mojem Mallossi Multivar a nemuzu si stezovat, ale mam myslim i valec od stejne firmy, takze pokud mas S6 tak bych si vzal asi i stejny variator ... nicmene jestli muzu poradit/doporucit, tak jdi do 70valce, teprve pak zjistis, jak moc muze delat kvalitni variator/vyfuk a uvidis, co se bude dit s tvym scootem ;)
Prazska doprava neni tak hrozna, kdyz si ji clovek uziva ze sveho skutru :)
Uživatelský avatar
Tomasino

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 89
Registrován: 13 čer 2011, 15:20
Bydliště: Praha 4 - Cholupice
Skútr / moto: Aprilia SR MAX 300

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod hruzamil5 » 24 srp 2011, 22:59

nejdřív at si ozkouší ten varec .... já bych mu doporučil k varci přikoupit i 6g válečky ... aby pak mohl dištak zkombinovat .... rozměry válečků pro variátor s6 sport pro jsou 16x13 a doporučuju ty 6g ... uvidíš jak budeš spokojen .... varec je průměrnej na serii motoru ale k tomuhle výfuku to bude ideál :-) .. + pak můžeš teda přikoupit i 70ccm třeba na äc zase s6 streetrace
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Piaggio NRG mc3 AC

Příspěvekod Tomasino » 29 kvě 2012, 16:12

Tak jsem ve spolupraci s Dominikem (www.Scooter83.cz) dodelal muj tuning ulet a musim rict, ze jsem nadmiru spokojen.
De facto mi zustaly jen origo plasty :) nedelal jsem nic optickyho (to pak laka zlodeje) ale vymazlil jsem si "vnitrek"
Aktualne tedy mame nasledujici upravy - 70valec, Malossi Multivar + pruzina, DelOrto 21, vyfuk Yasuni R, stavitelny zadni tlumic Malossi, Stage6 klapky, manualni sytic, vlozka filtru Malossi Redsponge.

Tento rok mam jeste v planu spojku a primy kit sani. Ale to ma jeste cas, protoze aktualni stav mi zatim staci.
Podle GPS mam na jizni spojce u Sporilova namerenou maximalku 126km/h (ale to uz se to klepalo jak osika). Normalni cestovni rychlost jsem schopen stabilne drzet 90-100km/h (dle GPS nikoliv tacho) a to i ve dvou.

Jede to ted fakt super - kolega co spolu obcas jezdime ma Kymco 125 Grand Dink a po rovine mu ujizdim, drzi se me jen do kopce, ale jakmile zacne rovinka, tak mu zacnu ujizdet :) a to mam pres 100kg :)
Prazska doprava neni tak hrozna, kdyz si ji clovek uziva ze sveho skutru :)
Uživatelský avatar
Tomasino

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 89
Registrován: 13 čer 2011, 15:20
Bydliště: Praha 4 - Cholupice
Skútr / moto: Aprilia SR MAX 300

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků