Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
12 led 2011, 08:09
Proc si neobednal celej novej DO karbec?Vysel by minimalne o 1000Kc levneji.
12 led 2011, 12:42
No to je jednoduché, tahle možnost mě prostě ani nenapadla...
Spíš těd řeším jinou věc... Nebyl by někdo tak hodný a nezměřil by průměr toho automatického sytiče v tom místě co se nasazuje do karburace abych to mohl porovnat? Mám docela vybavenou dílnu a zajímalo by mě, jestli by ten automat. sytič z dellorta nešel nějak předělat ...
26 bře 2011, 12:36
Tak ho mám doma.
Nikde se mi ale nepodařilo najít žádnej manuál. Kdyby někdo měl buď v češtině nebo v angličtině, byl bych moc rád... Předem díky.
29 bře 2011, 11:05
ma nekdo zkusenosti jak po vybrusu? Kolik oleje? Jestli i naka uprava karbose, pretriskovat? A tak...
02 dub 2011, 15:54
Lidi nevíte o nějakém zastoupení (dealer,servis) značky piaggio z okresu Kutná Hora nebo Kolín?
Předem děkuji...
04 dub 2011, 15:33
Denfro děkuji ti
14 dub 2011, 20:16
Zdravým.Mám Takový problém.Budu dávat laděný výfuk a rozdělal jsem karburátor z důvodu zjištění velikosti hlavní trysky.Když jsem jí tedy vytáhl tak na ní bylo vyražena velikost 56.Obědnal jsem tedy trysku 58 a 60.Dnes když jsem je rozbalil a kouknu na ně jakou mají v sobě dirku tak jsem nakonec zjistil,že ta moje tryska s označením 56 musí být převrtaná aspoň na 150ku.Musím tedy dodat,že když jsem skůtra kupoval tak byla a pořád je udělaná díra v sání cca 15mm na 80mm.Asi jako díra v poštovní chránce.Bývalý majitel mi řekl,že mu to takhle odškrtily v sevisu.Je tedy zajímavé,že skůtr jede uplně normálně a nijak necuká.Svíčka taky na sobě nedá znát že je bohatá směs a jehla je na posledním zářezu,aby byla co nejníže.Akorát mi tedy příjde,že jestli jedu na půl plynu a nebo na plnej plyn tak to jede stejně.Jen se změní zvůk při plném plynu v sání jako když máte otevřený filtr. Teď teda nevím co stím.Mám někde sehnat origo filtr kde tato díra není?Nebo jak to máte kdyžtak udělaný?
Děkuji za pomoc. #-o
edit: téma sloučena! Před založením nového tématu použij lištu HLEDEJ! Wictor
17 kvě 2011, 11:46
Možná to nebude nikoho zajímat, a jelikož mi tu nikdo dvakrát neporadil, tak nezbylo než na to přijít sám, byl to vejfuk... zatracenej ucpanej vejfuk
Náhodu netuší někdo jakej je rozdíl mezi olejovim čerpadlem pro ac a lc ?
26 kvě 2011, 21:36
Dobrý den, měl bych takový dotaz. Nedávnou jsem si koupil skútr značky Piaggio NRG 50 r.v. 2005, vše v originálním stavu žádné úpravy nebyly dělány. Najel jsem na tomto skútru něco přes 300 km a měl bych dotaz. Dnes jak jsem jel asi rychlostí 60 km/h do kopce mi najednou motor vynechával, vůbec nereagoval na plyn. Musel jsem zastavit a poté skútr opět jel. Chytl na první nakopnutí. Toto se mi během těch 300 km stalo dvakrát, vždy to bylo když jsem jel okolo 55 - 70 km/h. Je to velice nepříjemné v případě pokud jedete v městě. A proto se vás ptám. Nevíte čím může být to občasné vynechávání způsobeno? Velmi děkuji za odpověď.
27 kvě 2011, 04:45
Ferwin: a celkově má najeto kolik?
27 kvě 2011, 07:05
Celkově má najeto okolo 13 500 km.
27 kvě 2011, 12:18
jakou mas svicku ,kdyz nekam dojedes. Nebo spis, rekl bych ze to je svickou, ale nevim jak jinak to zjistit nez ze ji vymenis, a ono to prestane
nebo to je blbost to by cukalo, zkontroluj jestli nemas vyklepanou fajfku na svicce, a pak nekde ucpanej privod paliva...
Starej benzin to nebude, to bys musel mit obrnadrz...
Co teplota motoru v momente projeveni chcipnuti?
27 kvě 2011, 13:29
Na tu svíčku se podívám, ale vždy se toto stalo když jsem tam měl méně benzínu, ale nebylo ho zase tolik málo okolo 2-3 l. Taky to vždy bylo když jsem skútra nešetřil, vždycky než se to stalo tak jsem jel poslední 3-4 km téměř na plný plyn, ale nevím jestli to má s tím něco společného. A skútr nechcípl ale ztratil výkon, po zastavení a rozjetí se, jel opět normálně. Tak nevím. Teplotu motoru nevím, také to bylo vždy v teplejší den. Myslíš, že by se to špatně chladilo? Je to vzduchem chlazené.
27 kvě 2011, 13:58
zatim to vypada na zanesenej palivovej system, mas na tom benzinovej filtr? Nebo vede hadicka od pretlakace rovnou do karburatoru. Pokud vpohode fajfka tak to budes asi muset vycistit.