Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Re: PIAGGIO NRG 50

31 srp 2010, 16:34

nema tady nekdo manual ,konretne bych potreboval seridit olejove cerpado, a jak postupovat pri zajizdeni po vybrusu. za helpa predem dekuji.

Nebo pokud by byl někdo kdo kdo by mi udělal fotku toho črpadla třeba jen při víměně řemenu,tak budu moc vděčný :-)

takhle stačí http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/3/3896 ... C01907.JPG akorád už nastavený ...

Re: PIAGGIO NRG 50

14 zář 2010, 07:25

V posledním světě motorů test http://www.i-svetmotoru.cz/. Pěkný, ale drahý..... :cry:

Re: PIAGGIO NRG 50

10 lis 2010, 21:47

Kolik Vam to jede s kitem 70 a ladakem? Ja jsem na 85 tachometrovejch, coz mi prijde malo. Prijde mi, ze driv jezdil o facinku lepe.

Re: PIAGGIO NRG 50

15 lis 2010, 14:35

Zdravim,nemate nekdo zkusenost kolik my km mi vydrzi 1 oleje na kolik km,koupil jsem ngr 50 vzduchac,je v zakladu jen otevren asi,jede 75,a kde se nachazi cerpadylko s nejakou remenickou na olej,co ho pohani,pry se ma po 10tis menit.Diky.

Re: PIAGGIO NRG 50

24 lis 2010, 00:01

Chtěl bych Vás požádat o radu.
Tchán si cca před rokem pořídil tento skůtr a někdy před měsícem začal mít problémy se startováním. Nejdříve to startovalo napodruhé, pak napotřetí atd až mu to nechytlo vůbec. Svíčku měnil za originální asi před čtrnácti dny a žádné zlepšení se nekonalo,takže v tom problém nebude. Dnes jsem to trochu týral já a asi napopáté se mi to podařilo nadráždil, to ale až když jsem podržel plný plyn a startoval. Jak to chytalo kdysi jen s natrženým plynem,tak už ani Ň :( Napadlo nás,jestli nemůže být přicpaný výfuk,nebo nějak zašpiněný vzduch. filtr(jestli ho moto má)protože tchán samosebou nic neřešil dokud to jelo a ted když mě to chytlo, šlo to dost tupě do otáček. Napodruhé už to ale pak chytlo bez plynu na cvrnknutí,tak je to divné.
Evidentně v něčem problém je,ale v čem?? když studené to nechce chytnout a i malilinko zahřáté to chytne na cvrnknutí bez plynu....
Mám v plánu nějak do konce týdne jak bude čas shodit výfuk a nějak to zkusit pročistit,ale nevím jestli na to existuje nějaké rozpouštědlo,když je nerozebyratelný,nebo to vypálit benzínem alespon kam to půjde...?

Nesetkal jste se někdo s podobným problémem?

Díky

Re: PIAGGIO NRG 50

24 lis 2010, 00:31

ahoj vejfuk je nejlepší pročistit drátem ,filtr je ned variátorum na levé straně skůtru je tuším na šesti šroubkách vložka je prací stačí teplá jarová voda ,skuste pekontrolovat hadičky a vyčistit karburátor na to je potřeba vyndat kufr a návod je tady http://matty46.rajce.idnes.cz/demontaz_ ... o_nrg_mc2/ jestli to je teda typ s karburátorem jinak zapalování nebo špatnej sytič což by se mohlo prodražit :(

Re: PIAGGIO NRG 50

24 lis 2010, 01:26

Díky matty,návod dost pomůže.
myslím že je to karbec,alespon co jsem zběžně koukal,tak se do toho do konce týdne pustím...možná už zítra když bude nálada..

PS: A ještě dotázek...dá se nějak poznat,nebo spíš vyzkoušet ten automatickej sytič? Třeba i vyndanej jestli funguje? Přijde mi totiž ted nejpravděpodobnější,že asi nefunguje,když to nestartuje jen studený...

Re: PIAGGIO NRG 50

24 lis 2010, 17:51

ten sytič se asi oskoušet nedá ale skuste dát vědčí volnoběh je tam šroub pod tím sytičem

Re: PIAGGIO NRG 50

25 lis 2010, 01:00

Tak jsem to dnes rozdělal a.... nic nenašel :? Karburace je čistá jak padlej sníh,výfuk vypadá stejně,ale tím drátem to přecijen ještě zkusím trochu proroštovat. Vzducháč novej nebyl, ale taky na něm téměř nic nebylo...

Chvíli jsem se radoval z toho, že to bude přicpaný sítko v nádrží, když mi po odpojení hadiček z karbce netekl benzín, ale jen do tý doby, než jsem přišel na to, že je to tak uděláno schválně a benzín se otevře až při startování či chodu motoru podtlakem z karburace :roll:

Re: PIAGGIO NRG 50

25 lis 2010, 07:44

Podle toho popisu je pravděpodobně vadný sytič, ale nevím jaký máš přesně model : http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-aut-sytic-2013-kapsle/ :wink:

Re: PIAGGIO NRG 50

25 lis 2010, 09:34

Díky za tip :wink:
Je tam karburátor Weber.
Na té kapsli z linku mi ale přijde, že ta jehla je nějaká krátká, ale možná jsem se jen blbě podíval...
Mám ještě sundanej kastlík,tak na to ještě raději mrknu,abych to pak mohl rovnou kdyžtak objednat.

edit:
Tak mám další problém a s ním spojenou prosbu...
Dnes jsem rozhodil variátor a zjistil jsem,že jsou po smrti válečky a u víčka variátoru už téměř není ozubení na hřídelku, jilikož to nejspíš předchozí majitel málo utáhl,tak z ozubení na tom víčku opravdu moc nezbylo. Snad to aspon ve zdraví přežilo ozubení na hřídeli.
Ale k otázce. Nemáte někdo zkušenosti stímto variátorem? http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... io-gilera/
A Hlavně lze ho na NRG mc2 použít?

Nevěděl by někdo, jak předělat u mc2 s karburátorem weber automatický sytič na manuál? Chtěl jsem objednat sytič na dellorto,kterej na obrázku vypadá stejně jako můj,jen má jinou koncovku pro ty dva kabely,ale ten tam podle pánů ze scootlandu nepasuje a nabídli mi objednávku originálního za 2560Kč :( Jen kapsle mi bohužel nepomůže, jelikož je zalepený závit a ani se to nehne. Sytič je nastálo vysunutý,takže je na 100% v háji, proto jsem uvažoval o výměně za manuál... Nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky

Re: PIAGGIO NRG 50

10 led 2011, 20:25

no stejně budeš muset tu kapsli vyndat ne?

Re: PIAGGIO NRG 50

10 led 2011, 23:36

Ted nějak nevím jak to myslíš? Ta kapsle je uvnitř toho plastového obalu,ne? Který mi nejde rozdělat,jelikož je zalepený a při pokusu o to jsem dokonce kus plastu z obalu odštípnul. :roll: Takže ted musím budto koupit celý ten sytič za 2560Kč, nebo to nějak překopat na manuál, proto jsem se ptal,jestli někdo nemá zkušenosti s tou přestavbou,jelikož jsem o tom tady něco trochu početl,ale ve finále nevím co je k tomu vlastně všechno potřeba.... :wink:

Re: PIAGGIO NRG 50

10 led 2011, 23:43

aha promin já mislel že ti nejde vydnat ten sitič z karbece tak to ještě jednou promin za zmatek, stím si rady nevím ale hod to na samostatný vlákno je vědčí šance na radu je tu pár kluků co dělá tuning a ty nepůjdou do vlákna nrg

Re: PIAGGIO NRG 50

12 led 2011, 00:49

To je v pohodě...
Tak mám další vyjádření ze scootlandu na můj dotaz,jestli nelze objednat nějakou přestavbovou sadu na karburátor weber z automatického sytiče na manuál a toto je odpověd:

Kód:
Přestavbová sada na Weber bohužel neexistuje. Toto je hodně nešťastný
karburátor, do kterého je problém sehnat skoro cokoliv.

S pozdravem Kolísek, Scootland

Takže jsem objednal originál a za měsíc což je bohužel dodací lhůta ho mám jak na koni :(
Odeslat odpověď