Piaggio NRG 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod PROOF » 21 čer 2014, 07:32

No v tom případě je možný že je sytič kaput. Mrkni sem : http://www.youtube.com/watch?v=08PkYwKNVmU. Jak přesně se ti závada začala projevovat ?
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod honzulaw » 21 čer 2014, 14:25

Takhle jsem ho uz koupil. Pry na nem jel do obchodua pak uz nenastartoval. To jsem zkousel pricpat filtr atd ale nic ani znamka slibeni
honzulaw

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 čer 2014, 10:53
Skútr / moto: piaggio
Tuning / úpravy: zatim nic

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod PROOF » 21 čer 2014, 23:21

A sakra , no to tě někdo asi pěkně napálil. Vezmi ho a otluč mu to o hlavu. Být tebou tak ho vrátím , investice do zprovoznění by mohla být docela vysoká. Jestli si ho i tak chceš nechat tak jdi systematicky krok za krokem po jednotlivých součástkách a postupně je vylučuj. 1. vyměň benzín , 2. vyměň svíčku.
Když to nepomúže pújdeme dál. :wink:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 22 čer 2014, 11:35

honzulaw píše:Takhle jsem ho uz koupil. Pry na nem jel do obchodua pak uz nenastartoval. To jsem zkousel pricpat filtr atd ale nic ani znamka slibeni

Vyměň gufera na klice,je to bolest u dvoutaktů
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod honzulaw » 23 čer 2014, 06:45

Chci z nej stejne delat 70 ccm a cely ho komplet predelat proto jsem ho koupil. Jen me zajima proc mi nechce chytit ted nez ho rozdelam:)
honzulaw

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 čer 2014, 10:53
Skútr / moto: piaggio
Tuning / úpravy: zatim nic

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod PROOF » 23 čer 2014, 08:05

Tak to jo. Jinak počítej s tím že po vyčištění karburátoru trvá docela dlouho než ti přes podtlakový ventil nateče benal do plovákové komory.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 28 čer 2014, 22:00

honzulaw píše:Chci z nej stejne delat 70 ccm a cely ho komplet predelat proto jsem ho koupil. Jen me zajima proc mi nechce chytit ted nez ho rozdelam:)

Nechce chytit nebo přisává vzduch u kliky přes ty gufera pokud je nevyměníš tak stále budeš přemýšlet co to dělá.Samozřejmě dofám,že elektrika je OK.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým krupajs v 02 úno 2016, 00:20.

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod krupajs » 23 bře 2016, 15:00

Zdarec,jak nejlépe a nejrychleji odpojit Master Oil???
Bude stačit když sundám řemínek čerpadla co je u varce??
Díky za odpovědi
Uživatelský avatar
krupajs

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 čer 2015, 21:01
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DT

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod krupajs » 27 kvě 2016, 15:30

Cus, Rozhoduju se mezi variátorem Motoforce a Malosi Multivar.Malosi je drazsi ale v baleni je bila kontrastka.myslite ze mezi nima bude velkej rozdil????Predem dikes


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
krupajs

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 čer 2015, 21:01
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DT

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod TUNER » 30 kvě 2016, 12:36

Bílá kontrastka je skoro k ničemu..... klidně vem motoforce.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod krupajs » 16 čer 2016, 21:17

Obrázek
Hosi dnes mi prisel na NRG multivar,vymenil jsem tu kontrastku a dal ty 7,2gr valecky malossi ale akcelerace horsi maximalka stejna,takze zitra zkusim dat do toho valecky 6gr z puvodniho varce. Myslite ze se to zlepsi????? Diky


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
krupajs

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 čer 2015, 21:01
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DT

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod krupajs » 16 čer 2016, 21:18

krupajs píše:Obrázek
Hosi dnes mi prisel na NRG multivar,vymenil jsem tu kontrastku a dal ty 7,2gr valecky malossi ale akcelerace horsi maximalka stejna,takze zitra zkusim dat do toho valecky 6gr z puvodniho varce. Myslite ze se to zlepsi????? Diky


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrázek



Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
krupajs

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 čer 2015, 21:01
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DT

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod krupajs » 18 čer 2016, 16:04

Tak po dnesku:delsi trasa rovina prumer 87km/h a maximum jsem tam mel 92.Takze firme malossi posilam palec nahoru


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
krupajs

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 čer 2015, 21:01
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DT

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod nicolas78 » 21 črc 2016, 09:03

Dal jsi tam tedy vahu valecku 6gr? U meho strojku se to do 20km rozjizdi pomalu a v cca 20km to dostane zatah a uplne vystreli.
nicolas78

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 17 črc 2016, 14:18
Skútr / moto: Piaggio nrg power

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků