Piaggio Free - velikost trysky, pozice jehly

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Piaggio Free - velikost trysky, pozice jehly

Příspěvekod Libor123456789 » 17 bře 2014, 17:33

Zdravím. Zajímaly by mě vaše setupy:
Velikost trysky,poloha jehly,....
O co mě jde:
Mám motor Piaggio,dával jsem 72ccm kit DR EVO litina,nový karburátor Dellorto 17,5phva tryska m6 62.,vario naraku sport,válečky 8,5g,výfuk street leo vince touring.
Při montáži kitu 72ccm mě bylo poraděno zvětšit trysku o 5%, upravit airbox, Nevím jaká je standart tryska v 17,5 karbeci při standart válci 49ccm??? tak nemůžu soudit jak o 5% větší trysku-dával jsem novej karbec 17,5phva společně s kitem a původně byl jen 10phva
Při zajíždění nového kitu(žádná jízda na plný plyn) jsem bohužel při jízdě z kopce kdy se mě skútr hezky rychle rozjel ubral plyn a kouslo se to(asi málo směsi ve válci). Jinak svíčka hnědo černá určitě ne bílá.
Dal jsem přehonovat válec a zvýšil jsem trysku na 70, Nyní opatrně zajíždím a příjde mě že svíčka spíše hodně mokrá. výkon mě asi přijde s touto tryskou malinko menší a spotřeba asi velká. tak jestli dát trysku třeba 65,68??? bojím se abych zase nepřidřel a nemusel vše zase sundávat ze skútra:-)
Jehlu mám na střední pozici.
Další otázka ohledně airboxu. Přijde mě že dekl arboxu má uvnitř takovou plastovou destičku-něco jako restrikce na vzduch. Zkoušel jsem ji odstranit a jezdit i bez ní ale musel jsem dát segerovku na jehle níže(jehla víš) protože to při rozjezdu bylo chudé a dusilo se to. Nyní tam tu destičku raděj mám. Tak nevím jestli to tam nechat nebo ne?
http://libor333.rajce.idnes.cz/nastenka
DSC_0031.zip
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Libor123456789

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 15 úno 2014, 12:14
Skútr / moto: Piaggio FRee
Tuning / úpravy: 70ccm kit DR

Re: Piaggio Free - velikost trysky, pozice jehly

Příspěvekod Mr.Voza » 17 bře 2014, 17:45

Na zajíždění novýho válce jsem vždycky dával největší trysku, na kterou to ještě jelo bez tarokování - tzn. dát hooodně velkou na kterou to ještě prská a tarokuje a postupně ubírat. První na kterou to jede bez prskání a tarokování jsem tam nechal na zajetí. Jehlu na zajetí do nejvyšší pozice - tzn. segrovku na nejspodnější zářez. Po zajetí jsem dával o cca 5-10 čísel menší trysku a jehlu doporstřed.

Máš motor chlazenej vzduchem, nebo vodou?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Piaggio Free - velikost trysky, pozice jehly

Příspěvekod Libor123456789 » 17 bře 2014, 18:34

AC Piaggio Free. původně přiškrcená verze free 25(25km/hod) tak jsem koupil 70kit aby to jelo rychlejc jak kolaři:-))))
Libor123456789

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 15 úno 2014, 12:14
Skútr / moto: Piaggio FRee
Tuning / úpravy: 70ccm kit DR

Re: Piaggio Free - velikost trysky, pozice jehly

Příspěvekod Mr.Voza » 18 bře 2014, 15:47

Na vzduchem chlazenej motor upravnej na 70ccm doporučuju poladit chlazení motoru. 70ka topí daleko víc, než sériová 50tka. Sám jsem několikrát přidřel, kdyz jsem měl vzduchem chlazenýho Neose. Tam jsem měl ale i laděnej vejfuk a jak motor víc točil, tak i víc topil a nestíhalo to chladit. Ty píšeš, že máš streetovej vejfuk, tam by to stíhat chladit mohlo. Určitě bych ale pro jistotu zkusil třeba tohle:
http://www.scooter-tuning.cz/spoiler-nahonu-str8
To mě u Neose hooodně pomohlo. Od 70km/h vejš byl pod tím krytem motoru takovej tlak vzduchu, že to vyhazovalo fajfku od svíčky, než jsem koupil novou fajfku, která pořádně držela. Teplotu jsem měřil tím teploměrem od S6, jak se dává čidlo teploty pod svíčku - je to teda měření teploty hodně orientační, ale po instalaci toho náhonu vzduchu šla podle teploměru teplota dolů o cca 10 stupňů. Je to teda ma Minarelli, ale na Piaggio by to možná pasovalo taky.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků