Piaggio Ciao 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 03 čer 2011, 13:38

Co sem se tak ptal po tech servisech, tak mi v jednom chlapik rikal (na Sporilove), at tam hlavne hned nervu "ladak", ze ten se dava az naposled. Ze to pak sice prida silu v otackach, ale prave na ukor kroutaku. Ze uz "ladak" videl na podobnym mopedu prave s timhle ucinkem. Rikal, ze cim jednodussi vejfuk, tim lip. Ze to ma pak cenu az na tu 70tku - az nakonec.

Tak nevim, no.
Taky sem si myslel, ze to vejfuk trochu zvedne sam od sebe. U Korada stacilo srovnat tam to koleno po zajeti, jenze to byla vlastne restrikce.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod wochomurka » 03 čer 2011, 13:43

No ono Polini dělá tři druhy. Jestli on nemyslel ty závodní vejfuky, ty jsou dělaný na 70 válec. Ten první vypadá, že je dělanej na základ. V inzerátech se vyskytuje docela často. Tohle je ale potřeba vyzkoušet.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 07 čer 2011, 12:06

No a co myslis teda ze to s tim udela?
Asi pak teda bude potreba opravdu ladit ten karburator?
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod wochomurka » 10 čer 2011, 08:17

U některejch dílů od Polini přijdou i další komponenty na nalazení, nebo manuál. Prostě to namontuješ a jede to. Pokud ne, dáš vejfuk a zkusíš to, jak to jede. Podle svíčky zjistíš, jaká je směs a podle jízdy zjistíš, jestli to jede a jak. U verze s rozběhovou spojkou se dá ladit jedině karbec, u variátoru se to ladí váhou válečků.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 15 čer 2011, 15:13

Tak sem koupil SIcko uz s 65 valcem a variatorem. Zatim jsem v zabehu a pak pujdu do toho vejfuku. Snad se neco vymysli na karburator 13. Vetsi se tam nevejde.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod jarafari » 15 čer 2011, 21:22

8) to se budu muset přijít podívat... a můžem to i koštnout malou společnou projížďkou.... Kdy to bude zajetý :?: cca tejden :?: :twisted: :lol: :mrgreen:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 17 čer 2011, 11:24

Snad.
Nekde ale pisou, ze litina se zajizdi 1000 km. Mam cca 150. No a zas tak moc to nesetrim. Kdyz mam uz teplej motor, tak dam na par metru plnej. A do kopce do Motola sem taky nucenej dat chvilku (pul minuty cca) plnej.

A chtel sem se zeptat, jestli ma cenu pak davat ten Malossi Multivar? Myslim, ze tenhle seriovej maka slusne. Je to nejak vyrazne znat ten Malissi?
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod jarafari » 18 čer 2011, 11:19

Jestli je to otázka na mě?!? Tak, to já nevim... já už to z multivarem koupil, takže jsem s origo variátorem nikdy nejel... musíš počkat na odpověd od někoho znalejšího :wink:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod KYBLOS » 18 čer 2011, 11:37

Ten multivar sem tam dával jarafarimu já. Je znát. Originál variátor, tedy aspoň u Atlantise je dobrej a max. rychlost se tak nějak drží na stejný úrovni s normálním varcem jako s Multivarem, ale ten multivar hlavně zlepší průběh výkonu. Prostě scoot líp zrychluje. 8) Určitě sem měl tenkrát radost z toho jak to zrychluje, když sem ho tam dal, takže peněz za něj sem nelitoval :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 29 črc 2011, 09:39

Takze jezdim na novym "Sicku". Ma to 65 ccm od Polini, variator Polini a zakladni ladak od Polini. Ladeno ve Skutr Tuningu.
Jenze! Ocekavany efekt se nekona. Strasne pomalu se to dostava do otacek - rozjezdy nic moc. Vubec sem si to predstavoval trochu jinak...

Zkusime jeste dat tvrdsi pruziny do spojky, aby se otevirala az ve vyssich otackach.
Cely je to asi o malym karburatoru (DelOrto 13). No a vetsi tam nejde, musel by se tam dat jinej karter. A kdybych kupoval ten novej karter, tak sem s penezma zase uplne nekde jinde. Navic bych tam pak mohl dat rovnou 70tku valec. Proste zacit uplne od znova. Na to nemam. Uz takhle s tim mam doma VELKY problemy.

Takze sem se dostal presne do situace, jak psal predtim DEJV.
6 500,- v podstate vyhozenejch...

Co s tim? Neni nejaka finta, jak tam dostat vic smesi?
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 02 bře 2012, 21:46

Tak co? Nerozrostl se nas klub letos o nejakeho clena?
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dejv » 09 bře 2012, 08:22

No takze ses dostal do situace kdy v tom je nastrkanej ranec a vysledek je takovej...horsi nez origo z fabriky. Jedinou financne dostupnou variantou je predelat cely system prevodu remene na variator se vsim vsady. Ale to bude obnaset I zmenu staleho prevodu :)
Bývalé stroje: Sym Jet,Italjet Formula, MBK Booster
Současné stroje:110R,Mondeo,
Ex:Cherokee,Grand Cherokee
ve výstavbě: Nissan W160 a Aprilia Atlantic 500
Uživatelský avatar
Dejv

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 94
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hořice v podkronoší
Skútr / moto: Atlantic 500

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 11 bře 2012, 18:11

Ahoj!
Tak tomu nerozumim. Muzes to nejak vysvetlit?
Diky moc!
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dano123 » 23 bře 2012, 15:00

Ahojte, ja by som potreboval vediet aky benzin ide do Piaggio ciao.... s olejom a akym??
a v zadnom kolese čo je ta prevodovka, čo sa s vonku zatlača ten taky cuplik že čo on vlastne zaplača v tej prevodovke alebo ak mate niekto fotku tej prevodovky rozobratej tak pls pošlite :D
Dano123

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 22 bře 2012, 20:48

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 05 dub 2012, 15:20

Natural 95 s dvoutaktnim motorovym polosyntetickym olejem 1:40. Vyber znacky oleje je na tobe.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron