carnaqe píše:Jeste jsem se chtel zeptat:
Cim bys teda asi zacal ty? Ten karter se mi zda na zacatek celkem darda. Myslel sem, ze karter je v podstate takovej futral na prevodovku.
(Pred tim jsem mel jenom Manet Korado - ten nema variator, ale odstredivou spojku.)
Jde mi pro zacatek trochu to nakopnout, aby to v klidu vyjelo poradnej kopec. Zadny stovkovy zalezitosti od toho neocekavam
já měl kompletní kit i se 70tkovým válcem a 28tkou karbcem. Jde tu o to že originální kartery neumožňují dostatečný přísun vzduchu,potažmo směsi přímo do válce, čímž vzniká při instalaci kitového výfuku problém, závodní,nebo sportovní výfuk slouží k lepšímu a rychlejšímu výplachu,což při micro karburátorku co tam je v základu udělá zadušenou jebku co nebude mít sílu od spodu a ve vyšších otáčkách kdy to teprva má začít fungovat to umře na nedostatek směsi. To je k výfuku.
Možnost jak začít je dát 70ccm válec
ALE
né všechny vyrianty se dají nacpat do originálního karteru,tzn musel by si ubrat materiál z kartéru,ale je to tak blbě vyřešený že se ti může stát že ta mdostaneš válec,ale už tam nezbude místo pro vzduchové kanály. V případě že tyto problémi mít nebudeš tak budeš mít o5 problém se směsí,nastavit karbec(nad lidský výkon) půjde to trochu líp od spodu a dostane to sílu,jenže výsledný efekt bude stejný zase při otáčkách kdy by to dokázalo začít makat to umře znovu z nedostatku vzduchu. prostě 10mm karbec není vhodný,krom motorové pily, k ničemu dobrý a větší karburátor tam ani nedostaneš a když tak maximálně 12tku ale nedokážeš ho využít kůli nedostatečně dimenzovanému vstupu do motoru
další problém je ten, že samotný karter ti stačit nebude,budeš potřebovat jiný magnet s lepším tvarováním lopatek,karburátor a to nejdůležitější je klika s 12mm pístním čepem na jehličkovým ložisku. Ten mopagi co jsem kdysi měl vyšel na mnohem víc, už jen kůli tomu že díly byli dražší a jenom v motoru bylo 45koliků, vejfuk za 7čku a karbec za bůra. ale výsledek byl ohromující...do 50km/H to jelo "dobře" pak přišel neskutečný načud a porád na zadní......když sem téměř ležel na řidítkách tak to zrychlovalo stejně jako cagiva mito v úpravách pro závody sportproduction. s originálníma převodama a s kontatním zapalováním maximální rychlost končila na 130(po rovině) a z kopce to jelo ke 150ti
nedalo se to udržet na cestě natož to ubrzdit..ale to bylo na ciau...Si má aspoň odpružený zadní kolo a normální vidlice ve předu
tady jen ilustrativně:
měl jsem tento výfuk:
http://www.youtube.com/watch?v=sQPxKplA ... re=related (mám zato že už v nabídce není)
tadyk má ten karter co jsem měl já, s vývodem na karbec doboku:
http://www.youtube.com/watch?v=ejR6B_Nb ... ure=fvwreljinak vyrianta není jen od polini, je tu taky možnost Malossi(třeba jen 60tku válec) nebo jak je na tom druhým videu Simonini(mimo jiné fungoval líp než od polini a stával polovinu)italkit(loupal se mi nikasil a praskali přepážky)metrakit(nekupoval jsem neznám)atd...
pokoušel sem se najít něco kde by bylo vidět jak to letí..ale nic lepšího než tohle sem nenašel:
http://www.youtube.com/watch?v=CNZhez5H ... re=related