Piaggio Ciao 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dejv » 15 bře 2011, 22:10

carnaqe píše:Jeste jsem se chtel zeptat:
Cim bys teda asi zacal ty? Ten karter se mi zda na zacatek celkem darda. Myslel sem, ze karter je v podstate takovej futral na prevodovku.
(Pred tim jsem mel jenom Manet Korado - ten nema variator, ale odstredivou spojku.)
Jde mi pro zacatek trochu to nakopnout, aby to v klidu vyjelo poradnej kopec. Zadny stovkovy zalezitosti od toho neocekavam :)


já měl kompletní kit i se 70tkovým válcem a 28tkou karbcem. Jde tu o to že originální kartery neumožňují dostatečný přísun vzduchu,potažmo směsi přímo do válce, čímž vzniká při instalaci kitového výfuku problém, závodní,nebo sportovní výfuk slouží k lepšímu a rychlejšímu výplachu,což při micro karburátorku co tam je v základu udělá zadušenou jebku co nebude mít sílu od spodu a ve vyšších otáčkách kdy to teprva má začít fungovat to umře na nedostatek směsi. To je k výfuku.

Možnost jak začít je dát 70ccm válec :!: ALE :!: né všechny vyrianty se dají nacpat do originálního karteru,tzn musel by si ubrat materiál z kartéru,ale je to tak blbě vyřešený že se ti může stát že ta mdostaneš válec,ale už tam nezbude místo pro vzduchové kanály. V případě že tyto problémi mít nebudeš tak budeš mít o5 problém se směsí,nastavit karbec(nad lidský výkon) půjde to trochu líp od spodu a dostane to sílu,jenže výsledný efekt bude stejný zase při otáčkách kdy by to dokázalo začít makat to umře znovu z nedostatku vzduchu. prostě 10mm karbec není vhodný,krom motorové pily, k ničemu dobrý a větší karburátor tam ani nedostaneš a když tak maximálně 12tku ale nedokážeš ho využít kůli nedostatečně dimenzovanému vstupu do motoru :D

další problém je ten, že samotný karter ti stačit nebude,budeš potřebovat jiný magnet s lepším tvarováním lopatek,karburátor a to nejdůležitější je klika s 12mm pístním čepem na jehličkovým ložisku. Ten mopagi co jsem kdysi měl vyšel na mnohem víc, už jen kůli tomu že díly byli dražší a jenom v motoru bylo 45koliků, vejfuk za 7čku a karbec za bůra. ale výsledek byl ohromující...do 50km/H to jelo "dobře" pak přišel neskutečný načud a porád na zadní......když sem téměř ležel na řidítkách tak to zrychlovalo stejně jako cagiva mito v úpravách pro závody sportproduction. s originálníma převodama a s kontatním zapalováním maximální rychlost končila na 130(po rovině) a z kopce to jelo ke 150ti :mrgreen: nedalo se to udržet na cestě natož to ubrzdit..ale to bylo na ciau...Si má aspoň odpružený zadní kolo a normální vidlice ve předu :D

tady jen ilustrativně:
měl jsem tento výfuk: http://www.youtube.com/watch?v=sQPxKplA ... re=related (mám zato že už v nabídce není)
tadyk má ten karter co jsem měl já, s vývodem na karbec doboku: http://www.youtube.com/watch?v=ejR6B_Nb ... ure=fvwrel

jinak vyrianta není jen od polini, je tu taky možnost Malossi(třeba jen 60tku válec) nebo jak je na tom druhým videu Simonini(mimo jiné fungoval líp než od polini a stával polovinu)italkit(loupal se mi nikasil a praskali přepážky)metrakit(nekupoval jsem neznám)atd...
pokoušel sem se najít něco kde by bylo vidět jak to letí..ale nic lepšího než tohle sem nenašel:
http://www.youtube.com/watch?v=CNZhez5H ... re=related
Bývalé stroje: Sym Jet,Italjet Formula, MBK Booster
Současné stroje:110R,Mondeo,
Ex:Cherokee,Grand Cherokee
ve výstavbě: Nissan W160 a Aprilia Atlantic 500
Uživatelský avatar
Dejv

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 94
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hořice v podkronoší
Skútr / moto: Atlantic 500

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 18 bře 2011, 10:07

Takze sem se dopatral, ze to co tomu Piaggiu chybi nejvic, je variator, kterej mam nefunkcni. V "Adventure" me s tim ale poslali v podstate do haje. Ze tyhle sekacky nedelaj. Co jsem si zjistoval, tak na vymenu potrebuju dilnu se sverakem a par kousky specialniho naradi, ktery pochopitelne nemam. Mate nekdo doporuceni na levnny a ochotny lidi, kterejm by se do toho chtelo? Potreboval bych vymenu variatoru a kontrastni pruziny, sehnat nejakej spis streetovej vejfuk a hlavne pak "vyladit".
Diky za napady!
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 18 bře 2011, 10:24

Dejve opet diky za prispevek!

V podstate, kdyz to shrnu, jestli tomu dobre rozumim, tak tam nenacpu ten valec s vetsim karburatorem, protoze se to tam nevejde. A i kdyby se to tam veslo, tak se to bude dusit, protoze to nebude mit dostatecnej privod vzduchu. Je to tak?

Ja, jak viz vyse, se zatim i z financnich duvodu budu drzet pri zemi a zacnu jenom s tim variatorem a spis "street" vyfukem. (Ten co tam je, je prece jenom dost dusivej (na h...o) . 45 000,- nacpat jenom do motoru fakt nemuzu :) Pak uvidim, co dal.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dejv » 20 bře 2011, 22:31

sim tě co tam máš s tím variátorem, kdyžtak hod fotos, páč já měl za to že tyhle mopédi varec nemají..jako ciao. Jinak speciální nářadí na mopagi? :mrgreen: :P :P :P jestli je 10tka,8čka 13tka a plochý šroubovák speciální nářadí :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: tak to si ho kup a směle do toho :mrgreen:
Bývalé stroje: Sym Jet,Italjet Formula, MBK Booster
Současné stroje:110R,Mondeo,
Ex:Cherokee,Grand Cherokee
ve výstavbě: Nissan W160 a Aprilia Atlantic 500
Uživatelský avatar
Dejv

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 94
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hořice v podkronoší
Skútr / moto: Atlantic 500

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 21 bře 2011, 12:27

Tak variator to podle vseho ma. Napriklad tady ho prodavaji:

http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... oss-513863

Zde ho ma jiz vymeneny (na Bravu teda, ale to je to samy):
http://orangeciao.files.wordpress.com/2 ... -moped.jpg

Puvodni stav:
http://www.hiboox.com/go/pictures/cars- ... 5.jpg.html

A tady na ty strance se tomu primo venuji:
http://orangeciao.wordpress.com/tag/bravo/page/2/

No a kdyz sem si tak procital, jak se to dela (na ScootLandu), tak sem zjistil, mze potrebuju nakej ten "stopper" a drzak na zvon spojky (kvuli vymene kontrastni pruziny). V neposledni rade sverak.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dejv » 21 bře 2011, 15:09

já se ptal...protože ciao originál žádný variátor nemá...má jen klasickou odstředivou spojku. nic víc. 6ádnej piston stopper ani jiný ffičuriny nepotřebuješ, stačí povolit rázovým nářadím(vzducchové či elektrické) pokud to nemáš, lze si stvořit klíč kterým si zastavíš kliku a normálně povolíš. (já sem se s tím už pak necrcal a normálně jsem strčil šroubovák mezi lopatky na magnetu a jemě trhnul...nikdy sem tím nic nezkundil natož rozbil. na výměnu tý kontrastky stačí pouze dostatečně silný svěrák, nebo truhlářské svěrky :wink:
Bývalé stroje: Sym Jet,Italjet Formula, MBK Booster
Současné stroje:110R,Mondeo,
Ex:Cherokee,Grand Cherokee
ve výstavbě: Nissan W160 a Aprilia Atlantic 500
Uživatelský avatar
Dejv

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 94
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hořice v podkronoší
Skútr / moto: Atlantic 500

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 04 dub 2011, 09:51

Zdravim znova!
Jak se da u toho "Sicka" vyndat zadni kolo? Nebudu snad muset demontovat spojku?

Diky!
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dejv » 04 dub 2011, 21:25

ne nemusíš. Stačí povolit(ne vyšroubovat) šrouby co drží motor,tím povolíš řemen,sundáš a pak tě čekají myslím 4šrouby co drží zadní kolo v rámu. Pokud si to dobře pamatuju tak to byl trochu ježek v kleci,ale šlo to noumálně :D
Bývalé stroje: Sym Jet,Italjet Formula, MBK Booster
Současné stroje:110R,Mondeo,
Ex:Cherokee,Grand Cherokee
ve výstavbě: Nissan W160 a Aprilia Atlantic 500
Uživatelský avatar
Dejv

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 94
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hořice v podkronoší
Skútr / moto: Atlantic 500

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 05 dub 2011, 10:01

Jako vyndat celou zadni vidli a sundat to z ni u motoru? Ja tam vzadu mam ale kyvku. Ciao je "hardtail", ale to Sicko ne. Koukal sem na manual, ale o tomhle tam nebylo nic. (Vseobecne tam teda bylo spis jak rozebrat motor, ale bezny veci zadny.)

Pak sem taky objevil na zadnim kole (v prostoru tech prevodu) takovej plastovej cudlik a po strane packu. Na co to je? Podle nakresu v tom manualu jsem vytusil, ze by to mohlo bejt na vypinani prevodu sily na zadni kolo. Jako ze zamacknu cudlik - sila se neprenasi a pak vymacknu tou packou. Je to tak? Neni to nejaka past?
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod Dejv » 05 dub 2011, 21:42

no ten čudlík je na vypnutí náhonu,aby si na tom mohl šlapat jako na kole a tou páčkou to odjistíš,čudlík vyleze a převody se zase točí a nabíhá motor. To zadní kolo bude připevněný ke kyvce stejným způsobem jako u cia...na 4šrouby. když sundáš ty plastový dekly tak je musíš vidět.
Bývalé stroje: Sym Jet,Italjet Formula, MBK Booster
Současné stroje:110R,Mondeo,
Ex:Cherokee,Grand Cherokee
ve výstavbě: Nissan W160 a Aprilia Atlantic 500
Uživatelský avatar
Dejv

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 94
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hořice v podkronoší
Skútr / moto: Atlantic 500

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 07 dub 2011, 14:10

Diky!
Prozkoumam ty srouby.

Prozkoumam i ten cudlik, jestli to funguje i naopak. Jako ze kdyz to vypnu, tak jestli muzu tocit motor do otacek bez toho, aby se mi tocilo kolo. To by totiz bylo fajn. Protoze ten stojanek je pri opravach dost na ... - na nic.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 19 dub 2011, 10:32

Tak jsem zjistil, ze s plnou nadrzi mi to jede hlavne do kopce o 100% lip. Da se z toho na neco usuzovat?
(Napr. ze vetsi hydrostaticky tlak v nadrzi mi tlaci vic benzinu do karburatoru a dal? Co to teda muze udelat, kdyz dam do karburatoru vetsi trysku, aby tam teklo vic benzinu?)
Budu muset nekdy vyzkouset ten test se svickou.
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod wochomurka » 30 kvě 2011, 09:51

Prosím o info. Chci koupit nějakýho draka na ježdění na zmrzku, k vodě , do sámošky a manželka na tom občas pojede do práce, prostě něco, kam se s tím dostanu líp, než s Beverlynou. Zatím to vypadá na Ciao. Kolik ten drak jede v originálu bez úprav? Potřebuju, aby to frčelo alespoň pajckou, a aby na to šel přidělat dozadu košíček :mrgreen: Jen jestli mám koukat po Babetě, Koradu a nebo po jednom z klonů Ciaa.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod carnaqe » 03 čer 2011, 11:09

Mam Piaggio "Si" - klon Ciaa z 90. roku. Koupil jsem ho na jare za 7 500,- od chlapika v Benesove, kterej jich ma par v garazi. Taha to z Italie. Bylo v hezkym stavu, ale s bordelem v nadrzi a permanentne zasranym karburatorem. Ale za ty penize sem v tu chvili ani takhle hezky Korado nevidel.

Drandi to tak 45km/h po rovine bez protivetru. Do kopce je to strasny. Do prace s tim ale bezproblemu dojedu. (Celkem krpal do Motola v Praze.)

Bohuzel jsem pak zjistil, ze to nakonec variator nema. Takze jedina moznost, jak zvednout vykon (spis si myslim, ze jde o kroutak) je dat 70tku hlavu, vetsi karburator a otevreny sani.
JENZE nikde se do toho nikomu nechce, myslim servisy a dodavatele. Vsichni od toho davaj ruce pryc. A na takovejhle zasah se zatim sam necejtim. A hlavne na to ted nemam prachy...
Tady Dejv rozepsal, co to obnasi. Jak technicky, tak financne.
Korada jsou ale v podstate to same. (Mel jsem 2) Nevim, jak je to s Babetou. Mozna ta 2rychlostni? Nemam s tim zkusenost.

Nosic na kosicek to ale ma..:)
A pod sedlem dokonce "kufr"!
Uživatelský avatar
carnaqe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 09 bře 2011, 12:08
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piagio "Si" 50
Tuning / úpravy: 65ccm Polinni

Re: Piaggio Ciao 50

Příspěvekod wochomurka » 03 čer 2011, 11:47

Koukal sem na ceny dílů Polini a možná by ti prozačátek pomohl ten základní vejfuk. Stojí něco málo pod 2000kč a motoru by se mohlo líp dejchat, zvedne se ti krouťák a motor půjde rychleji do otáček. Nejsem si ale jistej, jestli se bude muset měnit něco dalšího, např. tryska v karbeci. Mám na mysli tohle http://www.polini.com/catalogo/en/risul ... po&id=1362
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků