Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
01 srp 2015, 16:00
Dobrý den, mám takový větší problém :/ .. Mám skútr Piaggio 50 NRG .. A když se rozjíždím tak je pomalý rozjezd a kor ve dvou když jedu .. Tak když zastavím na stopce tak kolona za mnou jak prase ... Ale jak chytne otáčky jak se pak rozjede tak valí jako prase .. Klidně i přes 100km/h .. Já si myslím že by byl problém že jsem měnil as rok zpátky řemen a asi je volnější a než se roztočí tak to teprve chytá otáčky a rychlost .. Poradí někdo kdo si myslí že to bude něco jiného? .. Děkuji za odpověď
01 srp 2015, 20:46
Správná dýlka řemenu je základ. Když máš jinej rozměr, může to dělat takovýhle brikule a může bejt nutný přizpůsobit jeho dýlce další vecy ve variátoru.
Jako další možnosti, proč to může dělat, je špatně nastavená spojka, vyměklá kontrastka, vyměklý pružinky variátoru, malá mezera mezi variátorem a pevnou polořemenicí vlivem špatně sestavenýho variátoru nebo širšího řemenu (řemen je pak při rozjezdu už jakoby v půli cesty nahoru po variátoru a rozjíždíš se jakoby "na dvojku"), zasekávající se variátor na kluzým čepu, zasekávající se zadní řemenice... když pominu variátor, tak mě napadá špatně nastavenej karburátor, přidřenej válec...
Nepíšeš, jesli máš na skůtru nějaký úpravy, ono stačí dát na sériovej motor laděnej vejfuk, nepřizpůdobit tomu spojku a bude se to chovat přesně takhle.
02 srp 2015, 01:41
Dobře, díky
Kouknu na to a dám vědět jak to dopadlo
4.8. edit:Tak jsem vyměnil řemen a furt nic :/ .. Ale vydělal jsem konstrastní pružinu a je měkká .. Ale to se správně nemá zmáčknout rukou ne?..
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 zář 2015, 11:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
04 srp 2015, 22:18
Kontrastka se dá zmáčknout větší silou rukama. Můžeš dát ale novou, tím nic nezkazíš. Může ty pomalý rozjezdy způsobovat taky.