od Mr.Voza » 01 srp 2015, 20:46
Správná dýlka řemenu je základ. Když máš jinej rozměr, může to dělat takovýhle brikule a může bejt nutný přizpůsobit jeho dýlce další vecy ve variátoru.
Jako další možnosti, proč to může dělat, je špatně nastavená spojka, vyměklá kontrastka, vyměklý pružinky variátoru, malá mezera mezi variátorem a pevnou polořemenicí vlivem špatně sestavenýho variátoru nebo širšího řemenu (řemen je pak při rozjezdu už jakoby v půli cesty nahoru po variátoru a rozjíždíš se jakoby "na dvojku"), zasekávající se variátor na kluzým čepu, zasekávající se zadní řemenice... když pominu variátor, tak mě napadá špatně nastavenej karburátor, přidřenej válec...
Nepíšeš, jesli máš na skůtru nějaký úpravy, ono stačí dát na sériovej motor laděnej vejfuk, nepřizpůdobit tomu spojku a bude se to chovat přesně takhle.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP