Peugeot Vogue (2012)

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod Mitch55 » 19 led 2013, 18:10

Současný trh nenabízí slušnější náhradu za Babettu.
Zkušenosti s Peugeotem Vogue (2012) prozatím dobré, tedy při srovnání s Babettou.
Plnohodnotně zatím nemohu hodnotit ( ujeto 200km ) - postupně budu přidávat info.
Vogue 2012b.jpg
Vogue 2012.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Peugeot Vogue (2012) - "Elf MOTO 2 XT TECH 30" 1:40
V záběhu, tedy Peugeot. Já už jsem zaběhlej ...
Edit: Už jsme zaběhlý oba.
http://mitch.hostuju.cz/
Uživatelský avatar
Mitch55

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 08 led 2011, 14:40
Bydliště: Český, hezký Ráj
Skútr / moto: Peugeot Vogue 2012 / Babetta Sting 193

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod mickielli15 » 19 led 2013, 22:26

Sympaťák. Co stojí? Kolik jede? Kolik žere? Piš zkušenosti. Tedy až to nebude klouzat samozřejmě :D
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod PBM2 » 19 led 2013, 22:51

http://peugeot.scooters.cz/peugeot-vogue/ , http://www.moto-ufo.cz/Peugeot-Vogue,1048.html , http://skutr-peugeot.cz/vogue-technicke-info/ - koukal jsem na pár stránek a výkon se celkem liší od nějakých 1,6 až po 2 kW, jednou to má bubnové brzdy, jindy předek kotouč a vzadu buben, jednou čtu, že to má zámek řízení a jinde zase zámek zadního kola. Trochu galymatyáš. Snad tu něco majitel dá, info na Netu je sice k sehnání i kusy ke koupi, nové i použité, ale nikde jsem se s ním zatím nesetkal. Možná je to cenou, možná vzhledem, to už spousta lidí šáhne po něčem, co aspoň vzdáleně připomíná klasické moto ( ono 21-23 tisíc není tak málo ). Ale určitě svoje zájemce si to najde ( nebude jich asi moc, ale nějací ano ). 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod Mitch55 » 20 led 2013, 15:02

Peugeot prošel desítkami modifikací ( např. Peugeot 103 Vogue SP, Peugeot 103 SPX mob cross, Peugeot Vogue 2 ) a je vlastně pokračovatelem známého FOXu. Každý rok je nějaká obměna, základ zůstává.
Výrobce: Peugeot Motocycles a.s.France - montáž převážně Čína ( pozn.tento je smontován v ČR, záleží na prodejci )
Výkon: 2kW/6000ot.
Kupní cena modelu 2012 byla 21.500,- Kč vč.DPH a dovozu domů. Prodejce: VM-Incom s.r.o. Vrchlabí ( pozn. špičkový přístup, podávání informací a zajištění servisu )..
Navíc je to sporné, koupím velmi pěknou Babettu za 9 -10k, mohu být spokojen, ale také do ní mohu investovat a tím se blížím k ceně nového Vogue...
Cena se bude zdát vyšší, ale ze současné nabídky není žádné nové "šlapadlo" ku koupi. Jsem odkojený Babettou 210, Babettou Sting 195, 2x Manet Korado a 1.skútrem. Na moje popojíždění to stačilo a stačí.

Porovnání s Babettou, ale berte to s tím, že vzhledem k počasí a menším omrzlinám :-) mám ujeto přes 200km.
Babetta 210 je o cca 5kg lehčí, lehčí nášlap startování - tím klady končí...
Vogue: řízení je více do "V", ale řídí se pohodlně, pohon přes variátor a ten je hlavně v kopcích neskutečně znát - prostě jedete stále stejně, zvuk udušené pily :-) příjemný, akcelerace ( opět klad variátoru ) rychlejší než u Babetty, osvětlení 12V, petrolejka jako u Babetty není potřeba...
Startování může být při odporu variátoru pro křehčí ženy a nestandardní muže problémem. Odpružení je sice tvrdší než u Babetty, ale to se kladně projeví, když se povede terfit výmol, kterých je ale díky údržbě silnic na silních 2.a 3.tř. minimálě :-)
Zámek je na kole ( viz obr. ).
5.jpg
4.jpg
trochu zima.png
Detail Vogue (2).PNG

20.5. edit:
K dnešnímu dni najeto naprosto bezproblémových 730 km. Musím konstatovat, že Peugeot Vogue je dobrou volbou při hledání náhrady za legendární Babettu. Spotřeba rovnocenná, do 2.l/100km, lépe táhne v kopcích. Na popojíždění, nákupy apod. a kratší trasy ideální "šlapadlo".
Na 500.km proveden servis u Peugeot-VM-INCOM Vrchlabí. Opět musím zdůraznit profesionální a špičkový přístup k zákazníkovi.
Vogue.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 říj 2013, 17:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 2 příspěvky pod sebou
Peugeot Vogue (2012) - "Elf MOTO 2 XT TECH 30" 1:40
V záběhu, tedy Peugeot. Já už jsem zaběhlej ...
Edit: Už jsme zaběhlý oba.
http://mitch.hostuju.cz/
Uživatelský avatar
Mitch55

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 08 led 2011, 14:40
Bydliště: Český, hezký Ráj
Skútr / moto: Peugeot Vogue 2012 / Babetta Sting 193

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod sallieri » 13 čer 2013, 05:19

...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod Mitch55 » 22 čer 2013, 22:48

jj zaznamenal jsem a jedná se o objektivní test

K dnešnímu dni najeto 1100 km, bez jediného problému, spotřeba 1,9 l/100 km a když se Vogue rozvášní :mrgreen: tak jede 50 km/hod. - shrnuto: dobrá koupě.

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Díky Kyblos

17.10.2013 edit:
Dlouho jsem se neozval a tak přináším další info o P Vogue 2012.
Překvapivě bez jakýchkoliv problémů, snad na jednu vyjímku a to
když došlo 2x k neočekávanému zastavení a odmítání poslušnosti :D
Nedostával se benzín do karburace, zřejmě nějaký "vetřelec v benzínu".
Vyřešeno vsunutím benz. filtru á 40,-Kč, který jsem praktikoval i na "Bábách"
a je klid. Za 3/4 roku najeto necelých 2000 km, nejdelší cesta na Karlštejn -
ten den ujeto 350 km a byl to super výlet. Při zpáteční cestě jsem projel kompletně
Prahu od Barrandova, přes Národní divadlo až do Libně a pak směr Turnov.
Poté se mi povedlo najet na dálnici :wink: a svěrač začal fungovat, sice "jen" 5 km,
ale myšlenka že se v mediích objeví článek o idiotovi na mopedu jedoucímu po
rychlostní silnici...
Po celé cestě jsem napočítal celkem 5 zákazů vjezdu z důvodů stavebních úprav
( nikde ale nikdo nepracoval... ), bez uvedení možné objížďky. :evil:
Spotřeba Vogue = Ø 1.9 - 2,1 l/100km - Ø rychlost jízdy 37 km/hod. - max.55 km/hod.
ujeto 354 km bez jediného problému - Peugeot Vogue je mohu konstatovat, naprosto spolehlivý
a ve větším městském provozu ideální.
IMG_20130824_153040.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 črc 2015, 16:27, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Peugeot Vogue (2012) - "Elf MOTO 2 XT TECH 30" 1:40
V záběhu, tedy Peugeot. Já už jsem zaběhlej ...
Edit: Už jsme zaběhlý oba.
http://mitch.hostuju.cz/
Uživatelský avatar
Mitch55

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 08 led 2011, 14:40
Bydliště: Český, hezký Ráj
Skútr / moto: Peugeot Vogue 2012 / Babetta Sting 193

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod veliz » 21 kvě 2015, 12:35

Tak jsem ode dneška majitelem Peugeota Vogue. Dle TP je to výrobek Peugeot Motocycles S.A., Francie. Motor vyrobila čínská firma Jinan Qingqi Motorcycle Co. Ltd., zřejmě podle dokumentace Peugeot. Typ motoru B1E40FMB. Cena stroje 25900,- včetně DPH, košíku a dopravy domů. Je na to hodně kvalitních tuningových dílů od firem Malossi a Polini. Olej jsem koupil Motul Scooter Expert 2T.

2.6. edit:
Mitch55 píše:Spotřeba Vogue = Ø 1.9 - 2,1 l/100km - Ø rychlost jízdy 37 km/hod. - max.55 km/hod.

Těch 55 km/h ti to jede v sérii? Mě to zatím jede nepatrně přes 40 km/s, tak mě napadlo, jestli tam není restrikce.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 črc 2015, 07:00, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Peugeot Vogue r.v.2014; od 5/2015-dosud
Uživatelský avatar
veliz

5+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2015, 13:47
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: Peugeot Vogue 50 ccm

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod Mitch55 » 02 čer 2015, 21:49

Omezení tam není žádné, vyšší rychlost se řeší úpravou variátoru. Vogue mám bez úprav. Pozor! Prvních 500km bych jezdil max. do 30km/hod. a v poměru 1:25. Chvilkově můžeš "prohnat", ale jako u všech 2T je potřeba, aby se nejprve vymezily vůle!
Peugeot Vogue (2012) - "Elf MOTO 2 XT TECH 30" 1:40
V záběhu, tedy Peugeot. Já už jsem zaběhlej ...
Edit: Už jsme zaběhlý oba.
http://mitch.hostuju.cz/
Uživatelský avatar
Mitch55

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 08 led 2011, 14:40
Bydliště: Český, hezký Ráj
Skútr / moto: Peugeot Vogue 2012 / Babetta Sting 193

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod veliz » 03 čer 2015, 19:54

30 km/h jsem vydržel jezdit prvních 50 km. Teď už jezdím 40 km/h, najeto mám 150 km. Problém ale je, že víc jak těch 40 km/h to nejede ani s kopce. Prostě to začne brzdit motorem ať přidávám plyn jak chci. Chová se to jako restrikce. Podle mě CDI neumožní vyšší otáčky, prostě přestane dávat jiskru. Teď je otázka, jestli ta restrikce je trvalá, nebo naprogramovaná na určitý počet motohodin. Pokud by byla trvalá, pak bych musel koupit odblokované CDI, protože tohle chování motoru se mi nelíbí. Taky mám objednaný digitální otáčkoměr z Číny, pak to budu moci posoudit líp, až budu vědět, kolik motor točí. Podle technických údajů by se měl dostat až na 6000 otáček. Taky mi vrtá hlavou recirkulace spalin. Je tam jakýsi ventil, do kterého vede trubka a hadice z výfuku. Druhá strana ale nevede nikam, rozhodně ne do filtrboxu, kde bych to očekával. Hadice se ztrácí někde v rámu. Takže tohle bych rozhodně chtěl sundat, zdá se mi, že to tam je jen pro parádu.

Edit: 6.6.2015
Tak "recirkulaci" jsem odstranil, trubku uřízl a zavařil. Hadice vedla do dutiny v rámu. Přidělal jsem otáčkoměr a počítadlo motohodin. A zjistil, že při 40 km/h motor točí 6500 ot/min a při 45 km/h 7000 ot/min. Volnoběžné otáčky cca 1900 ot/min. Tedy pokud platí, že jeden zážeh = jedna otáčka klikového hřídele.

Edit: 20.6.2015 Mám za sebou prvních 500 km, potřeboval jsem na ně měsíc a cca 12 hodin v sedle. Zatím jsem do toho nalil 12 litrů benzínu Natural 98 a 0,5 litru oleje Motul Scooter Expert 2T. Jezdím tedy přibližně za korunu na km. Spotřeba benzínu 2,4 l/100km, oleje 1 l/1000km. Nejvyšší dosažená rychlost 45 km/h, běžně jezdím okolo 40 km/h. A mám dotaz na kolegu Mitch55. Máš tam čínský karburátor PZ19JQ jako já nebo originál francouzský Ga12 R250? Nebo jestli by nebylo foto karburátoru. Jo a taky mě překvapuje, že na tom máš plnohodnotnou motocyklovou registrační značku s červenou známkou, tj. budeš muset chodit na STK. Já mám jen miniaturní mopeďáckou bez známky a bez povinnosti chodit na pravidelné technické prohlídky na STK.

Edit: 19.7.2015 Po spotřebování první láhve oleje ( najeto cca 850 km) zpřesňuji údaj o spotřebě: 2,5 l/100km benzínu Natural 98 a 0,12 l/100km oleje. Celkově tedy jezdím za 1,15 Kč/km. Pokud jde o rychlost, v sériovém stavu jsem jezdil standardně po ohřátí 40 až 42, výjimečně 45 km/h. Můj moped už ale není v sériovém stavu. Nejprve jsem vyměnil zapalování a cívku Naraku bez většího vlivu na provoz. Poté následoval karburátor Dell'Orto SHA d=15mm (originál má d=12mm), dále sací potrubí většího průměru TNT a klapky Polini. Ty sice mají karbonovou membránu, ale jinak vypadají podobně jako originál. Po těchto úpravách můj Vogue jede 45 až 47 vcelku normálně, výjimečně si ručička tachometru lízne i 50.
20150620_200207a.jpg

20150606_143141.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil veliz dne 19 črc 2015, 15:26, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
veliz

5+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2015, 13:47
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: Peugeot Vogue 50 ccm

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod Mitch55 » 19 črc 2015, 15:10

to: veliz

Ahoj, sorry že odpovídám až nyní, ale chodím sem přes léto málo. Nevím, zda jsi udělal dobře s koupí Vogue, když máš jiné požadavky na vlastnosti moto. Je to "šlapadalo" a rychlost kolem 40-45km/hod. odpovídá i konstrukci. Jezdím v rozmezí 40 -50km/hod. ( rovina 45-50 plynule ) a každý další 1.km navíc je už na úkor opotřebení motoru, spotřeby atd. U poslední "Báby" kterou jsem měl jezdila po klas.úpravách 55-60km/hod. dle GPS... a bylo to už na hranici. Za 26 t. se dá pořídit už slušný skútr, kde se po restrikci začínají dít věci :D
Karburátor mám jako Ty t.j. PZ19JQ, žádné problémy( někteří si stěžují na plovák, který je údajně z nějaké um.hmoty, v benzínu bobtná a zůstává viset )
ad SPZ - ani se nechci rozčilovat :evil: , ale platná legislativa v ČR není zřejmě platná na jednotlivých DI. Někteří majitelé Peugeot Vogue jezdí bez SPZ, protože jejich moped dostal status "šlapadla", jiní mají úzkou SPZ bez STK a ostatní viz já mají SPZ určené tak na traktor nebo náklaďák. STK po 6.letech, čili žádné drámo.
13Vogue_kopie.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Peugeot Vogue (2012) - "Elf MOTO 2 XT TECH 30" 1:40
V záběhu, tedy Peugeot. Já už jsem zaběhlej ...
Edit: Už jsme zaběhlý oba.
http://mitch.hostuju.cz/
Uživatelský avatar
Mitch55

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 08 led 2011, 14:40
Bydliště: Český, hezký Ráj
Skútr / moto: Peugeot Vogue 2012 / Babetta Sting 193

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod veliz » 19 črc 2015, 16:03

Vogue jsem si pořídil hlavně pro zábavu. Líbila se mi nízká hmotnost, snadná manipulace doma na dvorku a uskladnění v kůlně, celková jednoduchost - sednu a jedu. Zvažoval jsem Maxona, ale ten váží 112 kg - to jsem si mohl rovnou nechat motorku 500 ccm, kterou jsem měl předtím. Jinak udělal jsem zkušennost i s dodavateli ND. U dovozce Peugeot Scooters, a.s. Modřice mám už měsíc objednané nějaké díly - lanka apod. A nic. Třeba trysku ani jiné díly na karburátor nedodávají vůbec, pouze celý karburátor Ga12R250 za 4700 Kč, což je pětina ceny nového mopeda. Dobrou zkušennost jsem udělal se zahraničními dodavateli Maxiscoot.com či Easyparts.nl, v obou případech jsem měl požadované díly za 2 až 3 dny doma.
Peugeot Vogue r.v.2014; od 5/2015-dosud
Uživatelský avatar
veliz

5+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2015, 13:47
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: Peugeot Vogue 50 ccm

Re: Peugeot Vogue (2012)

Příspěvekod Mitch55 » 19 črc 2015, 21:38

V tom s Tebou naprosto souhlasím. Původně jsem zamýšlel také skútr, ale právě hmotnost byla to co mě odradilo. Babetty měly něco do sebe, v tom se dalo šťourat a vymýšlet víc. U Vogue mě víc vyhovuje variátor ( psal jsi o potížích při jízdě z kopce, to chce jako u všech 2T držet mírně pod plynem a jede to jako s volnoběhem - v kopcích stopro lepší jak Babetta ).
Peugeot Vogue (2012) - "Elf MOTO 2 XT TECH 30" 1:40
V záběhu, tedy Peugeot. Já už jsem zaběhlej ...
Edit: Už jsme zaběhlý oba.
http://mitch.hostuju.cz/
Uživatelský avatar
Mitch55

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 08 led 2011, 14:40
Bydliště: Český, hezký Ráj
Skútr / moto: Peugeot Vogue 2012 / Babetta Sting 193


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků