od Mr.Voza » 10 dub 2015, 21:52
Nevim, jak je u Peugeota řešená olejová pumpa, ale u některejch motorů se dá množství oleje dodávanýho do benzínu seštelovat lankem vedoucím k olejový pumpě. Snad od plynovýho lanka je to řízený, snad Piaggia to tak maj, a myslím že taky čísnký kopie minarellek, ale zkušenost nemám, to jenom kde jsem co čet a zaslech. Nemá to třeba Pežot taky tak a nemáš to nějak rozladěný, že by to tam toho oleje cpalo moc?
Jinak podle kouření motoru moc oleje v benzínu 100% nepoznáš - když je ten olej kvalitní, tak moc nekouří. To není jako dřív, když se lilo do Jaw M2T a přehnal jsi to z olejem, že jsi byl jak dýmovnice. Já jsem na SRku zajížděl novej válec 1:33, místo 1:50, první nádrž dokonce 1:25 a taky to kouřilo víc jenom zastudena, po ohřátí už normálně - olej Repsol scooter 2T.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP