Peugeot V-Clik - zvýšení rychlosti 50 - 65km/h

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Peugeot V-Clik - zvýšení rychlosti 50 - 65km/h

Příspěvekod vandist » 12 srp 2010, 08:36

Je normální dát 700 kč za řemen ,1950 za variátor + nějaký pružinky do 200 kč (takže celkově nějakých 3000 kč) na to aby se mi rychlost skutru (V clik 50 ) zvýšila na 65 km/h....Máte s tím někdo zkušenost?--díky
vandist

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 14 dub 2010, 20:11

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod jakattara » 12 srp 2010, 08:45

CisFis ... já měl to samé. Ale po vložení neblokovaného CDI Naraku se mi to rozjelo. Ještě jsem vyměnil origo válečky, které mi přišly s multivarem za těžší, nechal tam původní kontrastní pružinu a teď je to fajn.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod Myschan » 12 srp 2010, 10:11

Ano, je to normální, snad každý chce, aby to jelo líp, než to jede teď :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod _Mimo_ » 12 srp 2010, 11:27

Ahoj,

me stacilo vyndat krouzek z variatoru a urezat slepe koleno. Ted to jede 70km/hod podle tachometru => 60-65km/hod ve skutecnosti.
Bohuzel skutr pri teto rychlosti neprijemne vibruje a pri mirnem vetriku je to docela adrenalin :-).
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod vandist » 21 srp 2010, 09:31

A další věc--pokud se vymění variátor,pojede to do kopce hůř a nebo stejně?---dík za odpověd ...
vandist

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 14 dub 2010, 20:11

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod lucky33 » 21 srp 2010, 12:31

Zdarec lidi,koupil jsem skutr Motorro /Rhon/ desire 50 4t,do tohoto jsem nechal zamontovat valec naraku 70 ccm,avsak vykon i rychlost znatelne klesla,motor nesel do otacek,pri pridani plynu se dusil a vynechaval,tak jsem hodil zpatky 50 ccm,je to lepsi,ale priduseni pri pridani plynu nad 1/2 pretrvava.Pri zpetne montazi jsem zjistil,ze mechanik asi otocil pist naraku obracene,tj. soude podle polomeru vybrani pro S a V ventil na dne pistu /original pist ma montazni polohu oznacenim nahoru,avsak pist naraki dle vybrani pro ventily by se mel montovat napisem IN smerem dolu,k vyfukovemu ventilu.Soucasne je osa pistniho cepu vyosena o cca 0,2 mm,.....mohlo by ono prehozeni/nespravna montaz/ zpusobit uvedeny problem?
Poradi nekdo jak postupovat? Pred rozebranim jel skutr 50ccm skoro 70,po montazi 70ccm byl 55-60 problem,rozjezdy hrozne,duseni a vynechavani motoru.Po zpetne montazi 50ccm je to lepsi,avsak pri plnem plynu motor nejde do otacek jako driv.V puvodni hlavni tryska 75 zmenena na 80,svicka NGK.
Prosim o radu s montazi 70 ccm,event. serizeni,aby to opravdu trosku jelo?? Diky.
lucky33

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 21 srp 2010, 12:11
Skútr / moto: Motorro Desire 50 4 T

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod _Mimo_ » 25 srp 2010, 21:59

Cauky,

a kam jsi to daval, ze ti otocili pist?

Asi bych to nechal spravit a poladit v nejakem spolehlivem servisu. Mam pocit, ze jsem tu uz nekde cetl podobnou story. Klukovi nejkde v radoby moto servisu namatovali nejaky cinsky 70ccm kit no a ono to jelo hur nez s puvodni 50ccm.
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod lucky33 » 26 srp 2010, 01:02

_Mimo_ píše:Cauky,

a kam jsi to daval, ze ti otocili pist?

Asi bych to nechal spravit a poladit v nejakem spolehlivem servisu. Mam pocit, ze jsem tu uz nekde cetl podobnou story. Klukovi nejkde v radoby moto servisu namatovali nejaky cinsky 70ccm kit no a ono to jelo hur nez s puvodni 50ccm.


No o servisu radeji pomlcim,ted uz je to jedno,.......jinak jsem koupil celou sadu Naraku na 72 ccm s tim,ze je to 50 ka,ale ono,po tom jak jsem to rozdelal je prumer pistu 44mm,t.j. obsah 63 ccm,tak to prodavaji/deklarovany jako 50/,....nemel jsem na to cas /myslim tu vymenu po prvy/....v nedeli jsem to rozhodil a dal zpatky 72 ccm,odstarnil restrikci-zuzeni,v airboxu a skutr jede jak drak,vyssi tah v kopcich,max. tak o 5 km/h,..chvilicku na rovince jsem jel skoro 75 dle gps/zabeh/,po 500km dam jeste sportovni vacku od Naraku,trysku 88/to jsem dostal radou + sportovni variator Naraku/ a uvidim,...... a vic na to s.....
No jinak mi cely rozebrani a nasledna montaz zabrala cca 1 1/2 hodky,nic na tom neni,jenom nastavit pist do HU a to je znaceny na rozvodovym kole vacky,..../-qoute/ ;-),..jsem puvodne automechanik,ale nemam na to cas,....jen jedna vec je jista,vicemene pravidlo" KDYZ CHCES NECO UDELAT PORADNE,UDELEJ SI TO SAM,,
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 15:32, celkově upraveno 1
Důvod: úprava sprostých výrazů
lucky33

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 21 srp 2010, 12:11
Skútr / moto: Motorro Desire 50 4 T

Re: zvýšení výkonu (z 50 na 65 km/h)

Příspěvekod _Mimo_ » 27 srp 2010, 22:20

Tak pokud jsi automechanik, je to pro tebe jednodussi. Ja jsem pist v ruce jeste nedrzel :D

Kdyz jsem si zhruba spocital kolik by me stal 70ccm kit, novej karbec, novej variator, vzduchovej filtr (snad ani netreba), ladeny vyfuk, tak by to podstatne navysilo cenu meho priblizovadla. Navic jsem psal, ze pri maximalce to neprijemne vibruje. Ja mam cinana, ale do znackoveho skutru se to mozna vyplati.
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků

cron