Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Peugeot TKR 50 - odblokování

24 led 2008, 15:59

ahojte.

mam jednu otazku. neviete ako sa robi odblokovanie vyssie napisaneho skutra?
je to este v zabehovom nastaveni a pri kupe bolo povedane ze to treba dat prestelovat. neviem co to znamena. aky je to zasah a tak.
a dalsi problem, nikde naokolo nieje predajca alebo servisak moto, alebo skutrov tak preto ci to je moc narocne.

Dakujem

28 led 2008, 01:08

Zdravím, takže u Peugeota 50 ccm jsou dvě restrikce, které doporučuji odstranit až po ujetí 500 km. Jedna a ta nejduležitější je restrikce variatoru, myslím si, že jí demontovat není žádná věda. Po uvolnění 8 ks šroubů a deklu variatoru, máš na hřídeli motoru polořemenici, kterou je třeba po uvolnění matice na 14ku klíč demontovat a pak sejmeš variator, je to ten protikus polořemenice vlevo. Až vyndáš celý variátor, na spodní straně je taková plechová klícka upevněna třema šroubky M4, plechovou klícku demontuj (ta brání dostatečnému vyjetí válečků a díky tomu nedosáhneš vyšší rychlosti jak 45 km/h, po demontáži restrikce variátoru by se rychlost mohla pohybovat až 75 km/h).
Druhá restrikce je na výfuku, je to ta asi tak 10-12 cm trubička o průměru asi 2 cm. Tuto restrikci je třeba odříznout a zaslepit. Odstranění této restrikce ti na rychlosti zase až tak moc nepřidá, poznáš to možná až při rozjezdech, zlepší se tím akcelerace.
Já mám sice Speedfight, ale vše je to naprosto stejný jako TKR
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Tomulátor dne 28 led 2008, 01:18, celkově upraveno 1

29 led 2008, 11:37

tak ti si iny manik :-) to co mas v ruke je ten diel co treba dat asi prec, ze hej :-) tak toto kuknem asi aj sam :-) a hned si vymenim aj olej :-) ale ten vyfuk ja sam nezmaknem :-( nevadi.
pocuj a nevadi to na zivotnosti ked sa to odblokuje?
DIK

29 led 2008, 11:39

To co má v ruce určitě pryč nedávej :D :cyclops: :D
Za tím co drží v ruce najdeš kroužek co se má dát pryč a ten kroužek vidíš na tý horní fotce u vejfucku, pokud je to opravdu ono, ale tak nějak restrikce varce vypadá :D Je to prostě kroužek, kterej nepustí řemenice úplně k sobě a tak řemen nemůže vystoupit až na horní hranici řemenic. To je jako bys na kole nemohl dát vpředu velký tác, takže bys jen dál hamtal jak hovado, ale kolo by větší rychlostí už nejelo. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 led 2008, 11:50, celkově upraveno 1

29 led 2008, 11:40

e este jedno. nemozem najst na nete nahradne diely na Peugeot skutre co by som mohol objednat na dobierku (sikovny brat odfajcil smerovku zadnu ...) nieje daco take?

ahaaaa, tak take male tam tak prekaza no tak uz viem lepsie :-D xixiiii
Naposledy upravil stiki dne 29 led 2008, 11:46, celkově upraveno 1

29 led 2008, 19:39

Stiki: Tak co držím v ruce je zrovna polořemenice, tu tam opravdu budeš potřebovat :D, ale ten protikus polořemenice co je na hřídeli motoru je variator (viz foto.), u Peugeota je to trochu jinak, tam není restrikční kroužek jako u jiných skůtrů, ale taková plechová klícka zajištěna třema šroubky M4 a to celé demontuj, kdybych neodkouřil foťák, tak bych ti to i vyfotil. Ten kroužek, co je na fotce u výfuku, tak to je mosazný těsnění výfuku, na to nekoukej, to opravdu není restrikce :D.
Jinak co tam chceš měnit za olej ? Vždyť je to dvoutakt, jediná olejová náplň co tam je, je olej v převodech a tam jsou 2 dl, výměna se provádí jednou za 5000 km.
Jestli potřebuješ náhradní díly na Peugeota, zavolej si přímo do Brna k dovozci skůtrů (SCOOTERS)
tel. číslo je : 544 213 935
Už jsem tam nějáký náhradní díl taky objednával
Naposledy upravil Tomulátor dne 29 led 2008, 20:15, celkově upraveno 1

29 led 2008, 19:46

Tomulátor: Aha, takže u Peugeota je vzadu na varci takovej ten plech co nepouští válečky v drážkách varce až nahoru? :)

29 led 2008, 20:04

uz som to demontoval. je to taka plechovo kovova okruhla vec, suciastka. ozaj mala 3 sroby. len dufam ze som to dobre poskladal naspat. radsej to este nebudem zatvarat a kuknem to znovu.
a vyfuk premajstrujeme s bratrancom. uz sme to kukali :-)
dik za rady ludia :-)

ak sa mi postasti, tak tu hodim foto toho kruzku, ci je to on
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil stiki dne 29 led 2008, 20:05, celkově upraveno 1

29 led 2008, 20:16

Jo správně, tohle tam být nemá. :) Kdyžtak je to i zobrazený na stránkách www.scootland.cz
Tam zadáš jak na to a pak zadej: Přehled restrikcí na skútrech. B)

29 led 2008, 20:17

Stiki, to je ono, tenhle plech jsem měl namysli, hlavně si pak dej bacha, až budeš přitahovat tu matici na hřídeli motoru, aby nedošlo ke skřípnutí řemenu mezi polořemenici a variátor. Mohlo by se ti zdát, že to máš dotažený, jenže díky skřípnutému řemeni by polořemenice nemusela být dostatečně dotažena a při jízdě by se ti to mohlo povolit. Snaž se, při dotažení polořemenice tou matkou, aby řemen byl co nejvíce nahoře, aby nedošlo ke skřípnutí, můžeš si rukou roztáhnout spojku a řemen na spojce dostat co nejvíce dovnitř a na variátoru ho mít co nejvýše, vyzkoušej si to potom, protočením ručně zadního kola.
Naposledy upravil Tomulátor dne 29 led 2008, 20:28, celkově upraveno 1

29 led 2008, 20:27

heh, tak som to celkom zmakol. lebze uvolnit tu maticu bola kalvaria :-D heheeee. aj tak to este raz radsej skontrolujem, nech je vsetko ako ma byt :-).
dik za upozornenie na stranku www.scootland.cz

29 led 2008, 20:30

zavolej si přímo do Brna k dovozci skůtrů (SCOOTERS), tam si můžeš objednat ten blinkr
tel. číslo je : 544 213 935
Už jsem tam nějáký náhradní díl taky objednával

13 dub 2008, 18:09

Zdravím
Podělím se svama o mé zkušenosti :-) :
Mám Peugeot Trekker 50 (Novej) už od minuleho roku tj. (2007 - Léto). Když jsem ho koupil tak jezdil asik cca max 55 km/h víc ne - Po 500 km jsem si koupil novej Variátor (aby to jezdilo rychleji ) a Upgradoval výfuk . Variátor je od Malossi a výfuk zůstal takovej jak je ale jen se vevnitř cosi vyměnilo . Rychlost se samozřejmě zvedla . Dneska 55 jezdim na 1/4 až 2/4 plynu (podle větru záleží ale spíš na 1/4) a pokud je rovina a fouká lehčí vítr do zad tak najednou jedete na 3/4 plynu asik 75 km/h a na plnej to jede 80+ km/h (můj dosavadní rekord je 90 km/h - ale nedoporučuju ! ) "Můj" skůtr je stavěnej na rychlost od 0-80 a jak to jde nad 80 tak to začne vrnět (hafo) (chtělo by to nejspíš jiné pneu) . Ale nadruhou stranu je lepší to nedávát do tak velkých rychlosti pač mě to žere olej a benál :) takže se držím na rychlosti kolem 65 km/h... Jinak se skůtrem jsem maximalně spokojenej . Kdo nezná tak DOPORUČUJU !

13 dub 2008, 18:39

A kdyz jedes tech 65 tak to benal a olej nezere? :p

13 dub 2008, 19:11

Žere ale ne takové množství :D
Odeslat odpověď