od puffybodie » 26 dub 2018, 10:37
Zdravim,
nabizi se mi moznost koupit levne TKR z roku 2006, co ma najeto realnych 2600km. Je tam jeste i restrikce na variatoru, original vyfuk i s restrikci, menil se tam jen podtlakovy ventil paliva a automaticky sytic. Je to celou dobu garazovane, zadna rez, 1 majitel deda pres 80.
Jde poznat, ze to chce jet dal i se mnou (1,93m/100kg) i pres ty restrikce. Premyslim o nejake takove ptakovine na zabavu, hrabani se v tom a kratke "adrenalinove" (haha) vylety po okreskach. Na zacatek jsem pripadne jen uvazoval o Multivaru, vyfuk napr. Yasuni Eco, kevlarovy remen, samozrejme restrikce pryc. Nevim jestli resit i spojkove pruziny, predpokladam ale, ze bych musel resit jehly v karburatoru kvuli vyfuku.
Jizda bylo neco co mne hodne prekvapilo vzhledem k porovnani s Hondou PCX 125, kterou jsme koupili novou pred 3 roky. Absolutne to nebylo citlive na narazy vetru a vichr co panoval pri testovaci jizde, PCX je proti tomu nebezpecna plachetnice na ktere clovek malem jede horizontalne v takovem vetru, nevim jestli to delaji jen ty balony, ale od 10" kol jsem moc necekal, ale opak byl pravdou a prakticky jsem nevedel o nerovnostech. To PCX s 14" koly se natrasa jak zebrinak. Ano, na rovince tak 50km/hod max, z kopce 60 na tachometru, protoze restrikce a standardni kecani, takze tech 45 to jede. Ale i do prudkeho kopce a vetru se mnou lehce pres 30 na tachometru. Je trochu olej na prednich vidlicich (gufera mozna?), ale hlavne bylo trochu oleje na spodni hrane variatoru blize ose skutru. Nemel jsem moznost nejak rozebirat, tak ted netusim jestli to muze byt u hridele motoru nebo jestli okolo pumpy, tak nebo tak kolik to muze vyjit opravit?
Diky moc za rady