Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Re: Peugeot TKR 50

05 bře 2009, 14:11

No o blatníku nevím, ale ten Malossi multivar varec ti pomůže celkem dost v kombinaci s kevl. řemenem na rozjezdy, prostě zrychlení atd... Fakt je to znát a proti originálnímu je to samozřejmě rozdíl. Jinak mám ho už tak dlouho, že nevím jestli to nějak pomohlo do kopce atd..., ale asi to taky trochu pomůže. 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 12:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku

Re: Peugeot TKR 50

05 bře 2009, 20:03

Na mém exPeugeotu Speedfight přidal Malossi Multivar tak 10 km na rychlosti a kopce to bralo krásně, i táhlej kopec to jelo v pohodě 60 km, jo a ten kevlar kup rovnou taky. Když se mrkneš na inzeráty třeba na:
http://scooter-tuning.cz/forum/viewforu ... d94cf245de
- plno lidí origa blatníky sundavaj a místo toho montujou podsedláky, mrkni tam na forum do bazaru a určitě tam ten blatník seženeš, nebo se zeptej, jestli se někomu doma neválí

Re: Peugeot TKR 50

05 bře 2009, 20:10

A tady ho máš za 450,- ve skůtrvrakovišti
http://www.skutrvrakoviste.cz/vypis.php?kid=17
http://www.skutrvrakoviste.cz/detail.php?pid=612&kid=17

Re: Peugeot TKR 50

06 bře 2009, 20:16

Díky za radu, docela jste mě nakousli tím variátorem. Uvidíme jak na tom budu případně dám vědět jak to dopadlo.

Re: Peugeot TKR 50

29 bře 2009, 17:11

mikesh píše:Díky za radu, docela jste mě nakousli tím variátorem. Uvidíme jak na tom budu případně dám vědět jak to dopadlo.

Tak nakonec blatník dopadl tak, že jsem musel objednat díl z Piaggia a pokusím se jej implantovat na svůj dragster asi pomocí autogenu, nebo nevím čeho.
To ještě bude rozborka o který pak napíšu, ale hlavně proč píšu:
Tak jsem si na doporučení pořídil Mallosi Multivar a jsem pěkně naštvaný. Ale snad prozatím...vysvětlím:
Po odinstalování válečků, skterýma nebyl žádný problém, jsem se vrhl na výměnu pružiny. BOhužel se mi za žádnou cenu nepodařilo povolit tu placatou matku a tak jsem se na to vakašlal a nechal jsem tam tu původní. Po dotazu na servise mi bylo sděleno že ta pružina na to stejně nemá vliv tak jsem jí tam nechal a chvíli jezdil. Jenže vůbec žádnej rozdíl necítím. žádnej.
Chci se tedy zeptat. Jaký, podle vašich zkušeností, má vliv výměna kontrastní pružiny za původní?
Díky za dočtení až sem :wink:

Re: Peugeot TKR 50

29 bře 2009, 17:20

přečti si tohle: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -variator/

Re: Peugeot TKR 50

29 bře 2009, 18:13

To není možný, mě šla, když jsem to dělal na Speedfightu, povolil jsi normálně tu pvní matku (13-14 klíč) a stáhnul - sundal celou spojku, sundal jsi spojkový zvon a dál jsem to řešil, že jsem si dal dvě prkýnka do svěráku, mezi to upnil spojku za pakny, opatrně, moc neutahovat a vpohodě šla ta plochá matka povolit (34 nebo 36 klíč). Ale bacha, jakmile to povolíš, vystřelí ti to, ta pružina má sílu, tak ať tě to netrefí :D bylo by dobrý, kdyby ti to někdo přidržoval.
Naposledy upravil Tomulátor dne 11 čer 2009, 23:04, celkově upraveno 1

Re: Peugeot TKR 50

30 bře 2009, 06:05

Souhlas s tím přidržováním, páč to umí velice pěkně vystřelit. Já to vždycky jen velmi lehce povolím, pak to položím na zem, jednou rukou přitlačím jednu stranu spojky , nohou druhou stranu a povoluju tu plochou matku rukou. Jednou sem to zapoměl přidržet a neuhnout, pěkně by mi to nabilo držku. 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 12:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku

Re: Peugeot TKR 50

30 bře 2009, 08:10

Panove nejak mi tady unika smysl vasich citaci (zvyraznil jsem je cervene pro lepsi prehlednost), tak si to prosim opravte :!:

Pravidlo 4.
Nepoužívejte zbytečně citace, lidé pochopí, na co reagujete. Maximálně citujte 3 příspěvky. Nepoužívejte citaci, pokud odpovídáte na poslední příspěvek v tématu!

Re: Peugeot TKR 50

01 dub 2009, 15:17

povoloval jsem to víceméně stejně jak jsi to popsal,¨ale ani ťuk. Možná by za to to péro v hlavě stálo kdyby se mi to podařilo povolit :D
Jinak válečky válčí o něco líp,ale že by to byl takový skok to ne. Uvidíme až se mi podaří vyměnit to péro jestli se s tím stane něco víc. :twisted:

Re: Peugeot TKR 50

11 čer 2009, 22:29

musis dat misto svicky Piston Stoper a potom ti to pujde povolit,, nebo musis mit vzduchovou pistolu, ale nekdy se stane ze i tou roztocis motor a maticka ne a ne se povolit :D ,, zalezi kolik tam kdo dal tekuty zavlacky

Re: Peugeot TKR 50

11 čer 2009, 23:03

Jenže tady mluvíme o matici ve spojce, tam je mu Piston stoper k ničemu, ten se používá když potřebuješ sundat variator

Re: Peugeot TKR 50

12 čer 2009, 05:54

semjaboooooorek: Jak poudá Tomulátor. Piston stopper je na sundání variátoru - ukázka: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
Na spojku je toto: http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-pulley-holder/
ukázka: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/

Re: Peugeot TKR 50

12 čer 2009, 09:17

jeee sorry hosi :D sem si to spatne precetl, sem myslel ze sundava remenici ,,,, omlouvam se :(

Re: Peugeot TKR 50

18 čer 2009, 21:06

Tak už jsem to dořešil. Skútr prodávám, boť přesedlám na 125ccm. Takže kdyby měl někdo zájem, skútr je volný.
Odeslat odpověď