Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
20 úno 2011, 15:22
Jjj tak tak dokavat nezacnes tunit tak je to neskutecnej drzak a i to pekne jede.
Kamarad toho trk ma a jezdily jsme spolu v Chorvatsku (Ja na svim speedfightu 50 ale uplne vsechno co se tyce motoru tak tam bylo dalsi kluk na vivacity se 70kou dalsi na ludixu se 70kou aerox taky 70ka a muj otecko na Maxonu Matadoru 125 ) a i ve dvou mu ten trk jezdil po delsi rovince 70km/h akorat pak do kopce 50-55km/h. Ale ma to pouze otevreny ani slepy koleno na laufu nema odstraneny.
20 úno 2011, 18:11
Já mám Speedfighta 2 a nemůžu si zatím moc stěžovat. Jediné co mi trochu vadí je, že se mu moc nechce když je větší zima nebo prší (což je asi normální), pokud se zahřeje, jede v pohodě. A když to nestihnu zahřát (zastavením třeba na křižovatce), tak se někdy stane, že zdechce a trvá mu dýl, než se znova rozjede. Tímto bych se taky chtěl zeptat, jestli nemá někdo podobný problém, jestli není třeba něco ucpanýho?
Tenhle problém ale moc neřeším, pokud nejezdim v listopadu nebo únoru
Jinak držák, kterej mě nidky nenechal ve štychu
20 úno 2011, 20:07
nechci nic rikat ale podle me zadne tuneni nema cenu
20 úno 2011, 22:44
jjj je to tak než se ohřeje tak to nejede.
21 úno 2011, 19:02
...... a ako je to s tými nízkymi otáčkami na peugete? Ktorý skútrik je podľa Vás lepší, peugeot vivacity 50 2T ,r. 2011 alebo yamaha neos 50 2T, r. 2009?
Tuning by som nerobil, akurát po zábehu vybral reštrikciu z variatora a možno aj z výfuku, všetko ostatné by ostalo pôvodné, sériové. Do ktorého by ste radšej išli? Díky.
21 úno 2011, 19:14
mno tak mě sf točil 10500ot/min při jízdě max nevim. ale v serii moc netočej. a budeš jezdit ve dvou?
21 úno 2011, 19:22
.....to len tak trocha po okolí výletík, ale aj vo dvojici spolu cca. 140kg a aj kopček trocha, ale ozaj len na také približovanie a siestu po práci....
na tom peugeote sa mi veľmi páči ten odkladací priestor aj vpredu, aj pod sedačkou, 12V zásuvka, bočný stojan, nosič, cenový rozdiel medzi peugeotom a yamahou neos je cca. 35€.
Naposledy upravil
rastov dne 27 úno 2011, 22:48, celkově upraveno 1
21 úno 2011, 22:39
Bejt tebou a moc to neresim a koupim Peugeota...a nizkootackovej motor a 10500 .-...jsi me rozesmal...prece zalezi na prubehu krouticiho momentu (i kdyz u 50tky) a vykonu a ne na tom jestli toci 2500 a 25000. Jinak nizkootackove motory jsou delane do tahu a mene papaji. U 50tek bych rekl ze je to jedno
21 úno 2011, 23:20
no a můžeš mi říc proč ses třebanejdřív nezeptal co v něm bylo?
No dobře tak á ti to povim.
DR evo 70ccm hebo sport klika,17,5DO ,stage6 otevřený sání ,stage6 pro replica ,otevřený cdi ,malossi multivar nejtvrší kontrastka (už si nepamatuju o kolik to bylo) samo nejaky ty pružinky do spojky (nejaky na zakázku dělaný takže hodně tvrdý). při výměně výfuku jsme to měřly a při zhruba 95ti to točilo 10500ot/min. takže takhle to je(jinak vMax po rovině 105km/h).
A ano taky bych klydně pořídil znova Peugeota ale už bych ho ani za nic netunil. A pruběh točivýho momentu a výkonu je i tu 50ky dost podstatnej ne jenom u 650 v podstatě bez výkonu v porovnání s motorkou.
Ale vzhledem k tomu že je to kamarádské forum tak ti musim dát za pravdu že ta spotřeba je tam opravdu někde jinde než u vysokootáčkových motorů. Já osobně s padesátkou bez úprav ale těsně před smrtí jsem jezdil tak za 4,5l/100km ale pak když my podruhé umřela 70ka a dal jsem tam na to co tam bylo origo 50ku tak jsem jezdil za 2,8 když jsem jel pořád plnej a klydnou jízdou i pod 2,5.
27 úno 2011, 22:59
takže peugeot vivacity 50 2T 2010 (2011), keď ostane v seriovom stave, akurát s otvoreným variom, tak by mohol byť teoreticky ešte aj lepší , spolahlivejší s dlhšou životnosťou ako yamaha neos? Nízke otáčky a nižšie postavený krúťak sú potom ozaj len výhodou, keď sa nebude nič tuniť,hmm.
Dnes som ten skútrik videl naživo, ten odkladací priestor je až neskutočne veľký v tejto kategórii, ale napr. nikde som nemohol nájsť napúšťací a vypúšťací šrób prevodového oleja, mierku,hmm?
Aký motor, tj. typ, značka .... je použitý konkrétne v tomto skútri ???
AKo je to s náhradnými dielmi, ich cenou, druhovýrobou a dostupnosťou v porovnaní napr. s japonskými strojmi?
Akú max. rýchlosť má udávanú v TP 45km/h, či 50km/h ???
Naposledy upravil
rastov dne 27 úno 2011, 23:11, celkově upraveno 1
27 úno 2011, 23:08
Převodový olej je u zadního kola, u nějakých skútrů je napouštění i vypouštění schované pod krytem variátoru. Aspoň tomu tak je u Suzuki Address...
28 úno 2011, 17:50
Udavana rychlost takova aby to splnovallo limit (RP).
Peugeot ma nektere motory svoje a nektere z koncernu Piaggio.
Zivotnost si myslim bude plus minus na stejno.
28 úno 2011, 20:48
no s tou zivotnosti navim nevim ja mel na mem sf2 na tachometru 20000 ale co jsem se bavil s (v te dobe jsem jeste jezdil radeji do servisu) tim klukem co mi ho delal tak ten puvodni variator byl uplne v haji a to rikal ze na tom peugeotu videl jednou kdyz mel najeto 40000km takze buh vi o kolik to bylo stoceny.
No a motor serie valec s pistem prvni takze asi chvilku to vydrzi.
29 bře 2011, 21:14
Nazdar kluci, mám Vivasity, 9 let a teprve dneska mi kyksla baterka, poraďte jakou koupit, jestli normální nebo gelovou, jinak já vybrala varoš, dala silnější průžinky, pružinu taky, uřízla slepý střevo a budu jezdit dál. Jak tam někdo psal s těma kolama, tak já mám furt ty funglovky a vzorek je pořád dobrej. Jede mi to skoro 80/hod., jo a do varoše sem dala těžší válečky, a žere mi to kolem 3 a půl litru. Taky to mám do práce. Když se ty restrikce neodstraněj, tak pak jede těch 48, řve a nepustí ho to. No taky žere míň. Tak mi někdo poraďte s tou baterkou.Díky
30 bře 2011, 17:43
kup obyc...gelovka jsou vyhozenne penize