Gratuluju ke koupi Myslím, že restrikce tam žádný nejsou. Největší restrikce bude samotnej variátor, takže určitě multivar. No a pak už zbývá jen nějakej nesériovej lauf, dál se už pro výkon myslím víc udělat nedá. Ale to jsme věděli, když jsme si kupovali padinu ne?
Díky Ti! každopádně jsem se trochu zarazil, variátor jasnej, vejfuk taky a už jinak nic ? len pro to, že je to peugot?? jinak mimochodem, jakej máš názor na koupě skůtru bez tuningu a s tunigem?
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 kvě 2013, 22:38, celkově upraveno 2
Důvod:Citování posledního příspěvku
No ne proto ze to je peugeot, ale proto, ze z te padiny uz vic nevymackas Jedine tam dat vetsi valec treba 70ccm... Nejsem nejakym velkym zastancem tuningu. Vzhled mi vyhovuje spis strizlivejsi a co se motoru tyce, poridil sem si 50ccm a neocekavam, ze to bude litat 130... Kdyz chci neco silnyho a rychlyho tak jedine udelat papiry a koupit jinej stroj, tunit malej objem mi osobne prijde jako zbytecnost Pokud chces teda jezdit ucelove a nemas to jako konicka...
jasná věc) nepotřebuji aby mi to lítalo stovkou, ale myslím, že těch sedmde, osmde je optimální na tříkilovatovou padinu, sám uznáš, že zase být příliš pomalý(55km/h) je na škodu, či dokonce nebezpečný. Takže vysněná optimální padina by měla mít svižnej rozjezd a tu maximalku k osmde a jsem naprosto spokojenej) každopádně jsem vyzjistil, že tomu napomůžu jednoduchým odstraněním kroužku u variátoru, nebo v případě peugotu zadního krytky variátoru... jsem to včera rozdělal ale k cíli jsem se nedostal musim do servisu, tam maj na to určo udělátka.
ja jezdim po rovince tak max 65 - 70. Joo na 80 se to taky da dostat ale z kopce a naplno... Ten motor pak nema zadnou vykonovou rezervu a urcite sam nezrychluje. Myslim ze na pohodovou cestovni rychlost 80km/h potrebujes minimalne 125ku...
Zdravím včera jsem se svým Peugeotem New Vivacity 50 přijel z projížďky, celou cestu úplně v poho, když jsem ale vjížděl do garáže, tak jsem přidal plyn a začlo se to dusit, nechal jsem ho chvilku běžet na volnoběh a pak chcípnul....a nejde nastartovat ani přes nakpávačku nevíte co stím
Nebo mohl odejít podtlakový ventil, na volnoběh mu to dojelo na benzin, co ještě měl v karburátoru a pak to chcíplo a neteče tam benzin. Může to být ale dost věcí, třeba všechno zkontrolovat.
Zdarec, teď jsem tu dlouho nebyl, tak to že mi to nestartovalo bylo svíčkou nas*ačku černá, už je nová a vše funguje.Mám ale další problém :/ zadní tlumič se mi včera zasekl, skútr byl sníženej a drncalo to všude. Přes noc to stálo, dnes jsem přišel a vše dobrý, ovšem odpoledne se mi zase zasekl, nevíte čím to může být? Stříknul jsem tam silikonový olej, tak uvidím.Je možné, že je to zatuhlý zimou? Díky za odpovědi.