Peugeot Kisbee 50 4T má čínskej motor 139QMB-E
Jediná restrikce co jsem našel je na CDI.
Jednotka CDI dostává informaci o aktuální rychlosti ze snímače na spojce (pod krytem variátoru)
Na CDI jednotku je tento signál přiveden modrým kablíkem,
stačí jej odpojit na konektoru kousek od jednotky a směrem k jednotce připojit spínaných 12 V (spínaných plus 12V)
nestačí samotné přerušení vedení, v tomto případě se skůtr nerozjede víc jak cca 20km/hod.
Omezení na 45km/hod se tím odstraní, a nebudete v městském provozu za nebezpečnou brzdu.
Zapoměňte na pouštění skůtru z kopce a podobný kraviny ...
K prvnímu obrázku:
červená šipka-odpojený kebel od snímače zaizolován a zastrčen za stahovací pásku
modrá šipka-po odpojení původního konektoru sem připoj spínaných plus 12V, k mání je nejblíže na černém kabelu vedoucím na konektor
CDI jednotky (žlutá šipka) v mém případě červená kabelová rychlospojka
do propojky jsem z opatrnosti zařadil sufitovou žárovku, abych předešel případnému zkratu,
ale asi není potřeba.Propojka je černý kabel s bílou linkou.
17.5.2017 žárovku jsem loni po sezóně odstranil, není tam vůbec potřeba, dejte to "natvrdo"- tak jen pro doplnění
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.