Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

17 led 2007, 23:02

klika, namontovani laufu a prace pokud se nepletu

17 led 2007, 23:06

no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???

17 led 2007, 23:07

[quote=kure.11]no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???[/quote]ne asi twe,kdyz rikam vsechno :D klika+loziska+prace

17 led 2007, 23:16

[quote=Dj RE5PECT][quote=kure.11]no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???[/quote]ne asi twe,kdyz rikam vsechno :D klika+loziska+prace[/quote]
jenom ?? hm tak to je docela dosti zlosti B) ale jet to jede :)

17 led 2007, 23:22

To myslím nejede ale letí :D

18 led 2007, 10:10

[quote=Dj RE5PECT][quote=kure.11]no prave ze to je hooodne moc...nemysli stim i dily???[/quote]ne asi twe,kdyz rikam vsechno :D klika+loziska+prace[/quote]


No vidiš. Mě neměnil kliku, ale jenom ložiska kliky a hlavu z 50ccm na 70ccm. Taky musel půlit motor. Měnil mi ještě klapky sání, šteloval karbec, dolil mi baterku a nabil jí. Ta práce mě stála celkem 3000kč :) Samozřejmě myslím jenom práci. Díly do toho nepočítám.

19 led 2007, 16:50

[quote=WeCo]Treba Aprilky SRka a Runnery (a par dalsich) jsou na to kilo jeste celkem dimenzovane, ale po číně se tohle nedá chtít. Vim jaky je to pocit jet na malém Hurricanovi s 10" kolečky osmdesátkou - kroutí se to a je to fakt adrenalin ale ne sportovni jizda. Je to asi tak pohodlne jako kdyz jsem vjel s Runnerem do vyjetych koleji ve stotřiceti na dálnici. Nic moc pocit... :stare:[/quote]

No s mejma 100 kilama se i Aprilka v zatáčkách malinko kroutí. Někdy si říkám že až dost. Jednou dokonce tak že jsem byl skoro naštorc silnice..... Ale ne konstrukcí Aprilie, ale kvůli písku v zatáčce. Fuj eště teď mám pot i na prdeli.... Bylo to tak tak.

20 led 2007, 01:07

To kure:jj zatim stale serie,dokud to jede tak nic menit nebudu ;)

20 led 2007, 12:28

ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice

ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.

nemluvě o samotných zkušenostech řidiče

20 led 2007, 13:19

Roman.mara souhlas :

20 led 2007, 15:03

[quote=roman.mara]ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice

ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.

nemluvě o samotných zkušenostech řidiče[/quote]tak ale,kdyz mas udelanej celej motor,komplet vsechno proste,tak ti ty soucasti taky vydrzej,kdyz sou vsechny jiny...a s tema trubkama,sou scootry co se delaj i ve vetsich kubaturach-napr.: Runner dela se 50,125,180,200cc a vsechny mas stejnej ram,takze kdyz sem dal 70cc a je udelanej skoro celej motor,furt se chova dobre na silnici B)

20 led 2007, 16:40

Na moji Yukine mam maximalní rychlost nekde kolem 62 km/h ale to musi byt super podminky. Jinak idealních je tech 55 km/h. No neni to zadne delo ale vlete se chystam na neco vetsiho.

21 led 2007, 08:49

Roman.mara:
Ne každý to ale upravuje jenom kvůli maximální rychlosti. Měl jsem dřív maximum 70 km/h, ale bylo mi líto jezdit trvale víc než padesátkou. Proto jsem si koupil větší motor. Teď můžu jezdit trvale 60 km/h bez výčitek svědomí, protože maximum je 100 km/h. Tu maximálku jsem zkusil jenom dvakrát na rovné silnici, abych viděl, jak to pojede. Podvozek to snášel dobře, na horším povrchu nebo v zatáčkách by to už asi takové nebylo, ale upravoval jsem to hlavně kvůli zvýšení cestovní rychlosti.

21 led 2007, 13:26

[quote=Dj RE5PECT][quote=roman.mara]ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice

ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.

nemluvě o samotných zkušenostech řidiče[/quote]tak ale,kdyz mas udelanej celej motor,komplet vsechno proste,tak ti ty soucasti taky vydrzej,kdyz sou vsechny jiny...a s tema trubkama,sou scootry co se delaj i ve vetsich kubaturach-napr.: Runner dela se 50,125,180,200cc a vsechny mas stejnej ram,takze kdyz sem dal 70cc a je udelanej skoro celej motor,furt se chova dobre na silnici B)[/quote]

To je fakt, Runnery maj ze všech malých skůtrů nejpevnější rám. Ale třeba tlumiče má Runner 200 vzadu dva pořádné, kdežto 50ka má jen jeden obyč a to je taky jedna z věcí, které při vysoké rychlosti můžou rozhodovat o stabilitě si myslim.

28 úno 2007, 15:24

Tady je jeden blesk.

Keeway Matrix- 50 cm, výfuk Technigas/Hebo/ , spojka RMS,variátor HEBO 135 N, kevlarový řemen,

rychlost mimo tachometr, cca 80-90 km
Odeslat odpověď