od WeCo » 21 led 2007, 13:26
[quote=Dj RE5PECT][quote=roman.mara]ono zvyšování výkonu a max. rychlosti je fakt super, ale zároveň je třeba brát v úvahu,
že konstrukčně mají všechny stroje své hranice
ať jde o výdrž součástí motoru, tak i po kostru skútra samotného. Snad tady není nikdo,
kdo neviděl těch pár trubek, co máme pod těmi krásnými plasty a kdo sám nezažil, jak se
umí zakroutit, když třeba projedete koleje vyjeté od náklaďáků.
nemluvě o samotných zkušenostech řidiče[/quote]tak ale,kdyz mas udelanej celej motor,komplet vsechno proste,tak ti ty soucasti taky vydrzej,kdyz sou vsechny jiny...a s tema trubkama,sou scootry co se delaj i ve vetsich kubaturach-napr.: Runner dela se 50,125,180,200cc a vsechny mas stejnej ram,takze kdyz sem dal 70cc a je udelanej skoro celej motor,furt se chova dobre na silnici B)[/quote]
To je fakt, Runnery maj ze všech malých skůtrů nejpevnější rám. Ale třeba tlumiče má Runner 200 vzadu dva pořádné, kdežto 50ka má jen jeden obyč a to je taky jedna z věcí, které při vysoké rychlosti můžou rozhodovat o stabilitě si myslim.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8