Bohužel nemůžu pochválit svíšky NGK. Když jsem minulej rok dával na SRku novej válec, tak jsem k němu vzal i novou svíčku. Pak jsem začal vše slaďovat - variátor, tryska, jehla... a všechno fungovalo OK. Když už jsem to měl sladěný s novým válcem, tak to najednou přestalo jet - motor prskal, tarokoval, dusil se, nechytal... Karbec několikrát komplet vyčištěnej, hlavní tryska vyměněná X-krát, jehla posunutá taky nepočítaně-krát, zaboha jsem to nemoch doladit, aby to kloudně jelo. Už jsem myslel, že bude muset motor znova ven, abych zkouknul válec a klapky. Že by to bylo svíčkou mě přišlo jako nesmysl, když byla fungl nová a měla pár Km. Pro jistotu jsem tam ale zkusil dát nějakou starou orezlou, co se mě válela v garáži - a bylo po problému. Když jsem tam na zkošku vrátil tu novou, tak se problémy vrátily - takže na 100% chyba ve svíčce - najela pár Km a chcípla - a ještě mě zabralo X hodin času a mrtě nervů, než jsem na to přišel
S někým jsem si tady nedávno psal a řešil podobnej problém, nakonec to bylo taky svíčkou a jestli se správně pamatuju, tak to byla taky NGK, co měla prt najeto.
Takže k mejm motorům už se NGK nesměj ani přiblížit.
edit: Tady jsem to téma našel viewtopic.php?f=79&t=10678&p=242249&hilit=NGK#p242249 byla to taky NGK a šla po 50km do kopru.